وب کم های سری Logitech Brio 300 تجربه های ویدیویی را با هزینه کمتر بهبود می بخشند

سری Brio 300 (Brio 300 و Brio 305) وب کم های Full HD 1080p با کنتراست دینامیکی بالا، تصحیح نور خودکار و یک میکروفون دیجیتال تکی با کاهش نویز هستند، بنابراین کاربران با وجود نور ضعیف و نویز پس زمینه به وضوح دیده و شنیده می شوند. با داشتن یک تجربه ملاقات قابل اعتماد هر بار، کاربران می توانند با احساس اعتماد به نفس و مشارکت در تماس های ویدیویی شرکت کنند. وب‌کم‌ها از طریق یک درگاه USB-C به رایانه‌ها متصل می‌شوند و پیوستن به جلسات ویدیویی را آسان می‌کنند. سپس، چرخش سریع شاتر حریم خصوصی داخلی به کاربران این اطمینان را می دهد که لنز دوربین مسدود شده است و دیگر فضای کاری آنها را نشان نمی دهد.

طراحی مخروطی شکل غیر متعارف به هر فضای کاری شخصیت می بخشد. وب‌کم‌ها که در رنگ‌های مایل به سفید، گرافیت و صورتی موجود هستند، به‌طور یکپارچه با ماوس‌ها و صفحه‌کلیدهای لاجیتک جفت می‌شوند تا تنظیماتی براق و هماهنگ داشته باشند.

مدیریت فناوری اطلاعات
برای تیم‌های فناوری اطلاعات که ایستگاه‌های کاری کارمندان و دفاتر خانگی را تجهیز می‌کنند، وب‌کم‌های سری 300 Brio با اکثر پلت‌فرم‌های کنفرانس ویدیویی سازگار هستند و برای استفاده در Microsoft Teams، Zoom و Google Meet تأیید شده‌اند. Brio 305 را می توان به راحتی در هر سازمانی مستقر کرد و از راه دور از طریق Logitech Sync مدیریت کرد و تعداد بلیط های پشتیبانی را کاهش داد.

سری Brio 300 جدیدترین پیشنهاد در مجموعه محصولات وب‌کم لاجیتک است که از منطق جدید کار پشتیبانی می‌کند، جایی که فضاهای کاری شخصی فردی هستند، تنظیم و استفاده آسان است و آگاهانه برای آینده‌ای مثبت طراحی شده‌اند.

امروز، لاجیتک از سری Brio 300 خود، مجموعه‌ای از وب‌کم‌های فشرده plug-and-play با رزولوشن Full HD 1080p، تصحیح نور خودکار و میکروفون حذف نویز، برای تجربه تماس‌های ویدیویی طبیعی‌تر و بهره‌وری بیشتر با قیمتی جذاب، رونمایی کرد. ما بیش از 3000 کارگر از راه دور را بررسی کردیم و متوجه شدیم که اکثر کاربران غیر وب‌کم با شرایط نوری ضعیف، زوایای نامطلوب دوربین و کیفیت صدای ضعیف از بلندگوها دست و پنجه نرم می‌کنند. بلندگوهای لپ‌تاپ. وب‌کم‌های سری Brio 300 برای کسانی که می‌خواهند جهش کنند عالی هستند. اسکات وارتون، مدیر کل Logitech B2B، گفت: اما برای بهبود چشمگیر تجربیات کنفرانس ویدیویی خود با یک وب‌کم خارجی قابل توجه است. گزینه مقرون به صرفه.”رویکرد به پایداری
لاجیتک متعهد به ایجاد جهانی عادلانه تر و سازگار با آب و هوا با تلاش فعالانه برای کاهش تأثیر کربن ما است. قطعات پلاستیکی Brio 300 و Brio 305 شامل پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف هستند که دارای گواهینامه برای زندگی دوم به پلاستیک پایان مصرف در لوازم الکترونیکی مصرفی قدیمی هستند: 62٪ گرافیت و 48٪ مایل به سفید و صورتی. بسته بندی کاغذی از جنگل های دارای گواهی FSC و سایر منابع کنترل شده تهیه می شود. شما با انتخاب این محصول از مدیریت مسئولانه جنگل های جهان حمایت می کنید.

همه محصولات لاجیتک دارای گواهی کربن خنثی هستند و تا حد امکان از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند. ردپای کربن همه محصولات لاجیتک، از جمله بریو 300 و بریو 305، با حمایت از جنگل‌داری، انرژی‌های تجدیدپذیر و جوامع متاثر از آب و هوا که کربن را کاهش می‌دهند، به صفر رسیده است.

قیمت و در دسترس بودن
Brio 300 و Brio 305 در ژانویه 2023 در logitech.com و سایر خرده فروشان بزرگ در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای هر دو وب کم 69.99 دلار است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصولات بریو 300 و بریو 305 مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup