ایسوس جدیدترین سری Vivobook Classic خود را معرفی کرد

بادوام و ماندگار
تعهد ایسوس به حفاظت از زمین و ارائه بهترین محصولات به کاربران خود در طراحی سری Vivobook Classic منعکس شده است. بسته بندی اکنون 100٪ قابل بازیافت است و مصرف انرژی لپ تاپ ها تا 30٪ از استاندارد بهره وری انرژی ENERGY STAR کاهش یافته است.

یک تجربه بصری خیره کننده
Vivobook 14 OLED و 15 OLED دارای نمایشگرهای NanoEdge سه وجهی تا 2.8K HDR OLED هستند که بسیار روشن هستند و دارای طیف رنگی 100% DCI-P3 درجه سینما برای رنگ‌های بسیار زنده هستند. آنها همچنین دارای گواهینامه Pantone برای دقت رنگ حرفه ای و TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی هستند. این نمایشگرها با نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز و زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه، برای بهره‌وری روزمره، بازی‌های معمولی و سرگرمی ایده‌آل هستند. به علاوه، گواهی VESA DisplayHDR True Black 600 عمیق‌ترین رنگ‌های مشکی ممکن و نسبت کنتراست بالای 1,000,000:1 را برای جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک تضمین می‌کند. Vivobook 14 OLED دارای نسبت تصویر گسترده 16:10 است که نیاز به اسکرول را کاهش می دهد، در حالی که Vivobook 15 OLED دارای نسبت تصویر فراگیر 16:9 است. صفحه نمایش ها دارای گواهی TÜV Rheinland برای مراقبت از چشم هستند، با سطوح کم نور آبی که آنها را برای چشم بسیار آسان می کند.

طراحی متفکرانه
لپ‌تاپ‌های Vivobook کلاسیک چشم‌نواز هرگز معمولی نیستند، با طراحی هندسی تمیزی که نشان‌واره Vivobook بر روی درب آن نقش بسته، کلید ورود راه راه هشداردهنده و انتخابی از دو رنگ مد روز: Indie Black یا Cool Silver. لپ‌تاپ‌ها به اندازه‌ای نازک هستند که به‌طور محتاطانه در کوله‌پشتی قرار می‌گیرند و به اندازه‌ای سبک هستند که هرگز بار سنگینی را بر دوش نکشند.

لولاهای مسطح 180 درجه با مهندسی دقیق به اشتراک گذاری محتوا با دیگران یا همکاری با گروهی از افراد در اطراف یک میز را آسان می کند. وب‌کم دارای یک صفحه فیزیکی مناسب است که برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر، بلافاصله تصویر را در طول تماس‌های ویدیویی پنهان می‌کند. همچنین یک حسگر اثرانگشت اختیاری روی تاچ پد برای ورود سریع بدون رمز عبور از طریق Windows Hello وجود دارد.

برای حفظ بهداشت لپ‌تاپ و کاهش انتشار ویروس‌ها و باکتری‌های مضر، سطوحی که مکرراً لمس می‌شوند روی لپ‌تاپ‌های جدید با ASUS Antimicrobial Guard Plus درمان می‌شوند که از نظر علمی ثابت شده است که مانع از رشد ویروس‌ها و باکتری‌ها از جمله COVID-19 و آنفولانزا می‌شود. ویروس – بیش از 99٪ در یک دوره 24 ساعته.

با تنوع فوق‌العاده سری جدید Vivobook Classic، کاربران مطمئناً مدل مناسبی را برای مطابقت با سبک زندگی و نیازهای خود پیدا می‌کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز شش مدل از جدیدترین مدل های سری محبوب لپ تاپ های روزمره Vivobook Classic خود را معرفی کرد که توسط Vivobook 14 OLED به روز شده (X1405)، Vivobook 15 OLED (X1505) و Vivobook 16 (X1605) رهبری می شوند. این ها با نسخه های جدید Vivobook 14 (X1404)، Vivobook 15 (X1504) و Vivobook 17 (X1704) مقرون به صرفه همراه هستند.

صفحه کلید ASUS ErgoSense با اندازه کامل دارای فاصله کلید 19.05 میلی‌متری، درپوش کلید 0.2 میلی‌متری، و یک حرکت کلید طولانی 1.4 میلی‌متری است که حس فوق‌العاده رضایت‌بخشی به آن می‌دهد. ضربه‌های بهینه با دقت دقیق محاسبه شده است.

برای خنک نگه داشتن لپ‌تاپ‌ها در هر شرایطی، سیستم خنک‌کننده دارای دو لوله حرارتی، یک فن ASUS IceBlade با 87 پره، و دریچه‌های هوای دوگانه برای تسریع موثر انتقال حرارت برای عملکرد صاف و پایدار بدون دریچه گاز CPU است.

لپ تاپ های سری Vivobook Classic اکنون در بسته بندی 100٪ قابل بازیافت عرضه می شوند و بهره وری انرژی آنها از استاندارد ENERGY STAR فراتر می رود. برای اطمینان از دوام، لپ‌تاپ‌ها بر اساس سخت‌ترین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H آزمایش می‌شوند.

قدرت نرم

لپ‌تاپ‌های سری Vivobook Classic به کاربران کمک می‌کنند تا همه وظایف خود را سریع‌تر از همیشه انجام دهند، چه در محل کار، چه در خانه و چه در حال حرکت. پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core H-series با حداکثر 16 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز و 1 ترابایت حافظه سریع SSD تضمین می‌کنند که همیشه انرژی زیادی ذخیره می‌شود، هر کاری که باید انجام دهند.

با مجموعه ای جامع از پورت های ورودی/خروجی، اتصال لوازم جانبی، نمایشگر و پروژکتورهای موجود برای کاربران آسان تر از همیشه است. علاوه بر یک درگاه USB-C 3.2 Gen 1 با تحویل برق، دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک درگاه USB 2.0، یک خروجی HDMI و یک جک 3.5 میلی متری صوتی ترکیبی مناسب وجود دارد.

عملکرد روان توسط پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core سری H با 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت SSD ارائه می شود. خنک کننده آرام و کارآمد توسط سیستم خنک کننده دو تخلیه با فن IceBlade و حداکثر دو لوله حرارتی ارائه می شود. باتری با دوام تا 50 وات ساعت به کاربران آزادی بیشتری می دهد و تا WiFi 6E برای اتصال فوق العاده سریع وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های طراحی مفید می‌توان به جدیدترین فناوری صوتی ASUS AI با حذف نویز برای ارتباطات شفاف اشاره کرد و برنامه‌های افزایش بهره‌وری ASUS از جمله GlideX، MyASUS و ScreenXpert وجود دارد.

Vivobook 14 OLED و 15 OLED یک تجربه بصری خیره کننده را ارائه می دهند، با نمایشگرهای پنتون معتبر NanoEdge OLED با وضوح حداکثر 2.8K (2880 x 1620) و نرخ به روز رسانی 120Hz. Vivobook 14 OLED دارای صفحه نمایش عریض 16:10 است. Vivobook 15 OLED دارای صفحه نمایش عریض با نسبت تصویر 16:9 است. همه صفحه‌ها دارای گواهینامه نور آبی کم TÜV Rheinland هستند تا از راحتی چشم در طول جلسات تماشای طولانی اطمینان حاصل شود. Vivobook 16 دارای صفحه نمایش 16:10 IPS WUXGA (1920 x 1200) با دید گسترده است.

لپ‌تاپ‌های سری Vivobook Classic با یک اشتراک رایگان یک ماهه در Adobe Creative Cloud، به‌علاوه مجموعه‌ای از برنامه‌های افزایش بهره‌وری ASUS با کاربری آسان، از جمله GlideX برای اشتراک‌گذاری صفحه بین دستگاه‌ها ارائه می‌شوند. MyASUS برای دسترسی آسان به به‌روزرسانی‌ها، برنامه‌ها، خدمات مشتری و بهینه‌سازی عملکرد؛ و ScreenXpert برای مدیریت آسان چند صفحه.

حتی انتخاب های بیشتر
برای کاربرانی که به دنبال جایگزین های جذاب هستند، Vivobook 14 (X1404)، 15 (X1504) و 17 (X1704) مقرون به صرفه بسیاری از ویژگی های مشابه، از جمله صفحه کلید ErgoSense، پوشش فیزیکی وب کم، مجموعه کامل پورت های I/O و ASUS Guard را ارائه می دهد. به علاوه محافظت ضد میکروبی آنها از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری U پشتیبانی می‌کنند و دارای نمایشگرهای شفاف و روشن FHD (1920 x 1080) IPS هستند. لپ‌تاپ‌ها در چندین رنگ شیک موجود هستند: نقره‌ای سرد، آبی آرام و ترا کوتا.

مشخصات غنی شامل یک محافظ فیزیکی وب کم در وب کم 3DNR HD برای حفظ حریم خصوصی فوری است. صفحه کلید ASUS ErgoSense با اندازه کامل؛ یک صفحه لمسی با اندازه بزرگ که حداکثر فضا را برای انگشتان ایجاد می کند. یک ASUS NumberPad 2.0 اختیاری (فقط در مدل های 14 اینچی) برای ورود آسان داده ها. و حسگر اثرانگشت اختیاری روی تاچ پد. تمامی مدل ها توسط ایسوس ضد میکروبی گارد پلاس محافظت می شوند تا انتقال ویروس ها و باکتری های مضر را کاهش دهند.

برای ارائه تجربه‌های استثنایی کار از راه دور و کنفرانس ویدیویی، همه مدل‌ها دارای فناوری حذف نویز هوش مصنوعی ASUS هستند که از یادگیری ماشینی برای جداسازی نویز ناخواسته از گفتار انسان استفاده می‌کند. این فناوری صدای محیط را برای کیفیت مطلوب در تماس های کنفرانس گروهی فیلتر می کند.

کنفرانس هوشمند
لپ‌تاپ‌های جدید سری Vivobook کلاسیک دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که کنفرانس ویدیویی و صوتی را روان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. وب‌کم HD شامل فناوری پردازش ویدیوی ASUS 3DNR است که جریان‌های ویدیویی را واضح‌تر می‌کند، و یک محافظ وب‌کم فیزیکی مفید برای حفظ حریم خصوصی فوری وجود دارد.

عمر طولانی‌تر لپ‌تاپ باعث کاهش ضایعات طولانی‌مدت نیز می‌شود، به همین دلیل است که لپ‌تاپ‌های سری Vivobook Classic برای اطمینان از دوام، با استفاده از آخرین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H، با حداکثر 12 روش تست و 26 آزمایش جداگانه، به شدت مورد آزمایش قرار می‌گیرند. سخت ترین رژیم آزمایش در صنعت.

باتری با ظرفیت بالا تا 50 وات ساعت، لپ‌تاپ‌ها را طولانی‌تر نگه می‌دارد، در حالی که اتصال فوق‌العاده سریع توسط WiFi 6E پیشرفته با فناوری ASUS WiFi Master برای اتصالات سریع و پایدار ارائه می‌شود.

طراحی باریک و سبک وزن چشم نواز با ظاهری فلزی و انتخاب رنگ متداول برجسته شده است. لولای تخت 180 درجه امکان همکاری و اشتراک گذاری آسان را فراهم می کند، و قابلیت های جامع ورودی/خروجی شامل حداکثر یک پورت USB-C 3.2 Gen 1 با انتقال برق، دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI 1.4 و یک جک ترکیبی صدا.

تحریریه Techpowerup