شیتک توسعه خط تولید خود را با چیلر چند مرحله ای CENTUM C3 بر اساس ساختارهای جدید دستگاه ترموالکتریک ثبت شده اعلام کرد.

تراشه‌های CENTUM C3 با استفاده از روش‌های تست ترموالکتریک استاندارد مشخص شده‌اند و افزایش قابل‌توجهی در حداکثر انحرافات دما، قدرت خنک‌کننده و راندمان (COP) نشان می‌دهند. تراشه های جدید به اختلاف دمای بیش از 115 درجه سانتیگراد برای خنک کننده های 2 مرحله ای با 50 درجه سانتیگراد سمت گرم و بیش از 160 درجه سانتیگراد برای دستگاه های 4 مرحله ای دست می یابند. معیارهای عملکرد و هزینه توسط سایر محصولات تجاری موجود بدون چالش هستند.

دکتر اوتام گوشال، رئیس و مدیر عامل شرکت، گفت: «معماری چند مرحله ای جدید منجر به بالاترین عملکرد محصول چند مرحله ای در بازار می شود. کولرهای چند مرحله‌ای از نظر قدرت خنک‌کننده و حداکثر اختلاف دما با طراحی‌ها و روش‌های مونتاژ موجود محدود شده‌اند. این ساختار دستگاه جدید امکان کارآمدترین محصولات چند مرحله‌ای را فراهم می‌کند و برای تولید انبوه خودکار در مقایسه با دستگاه‌های ترموالکتریک در حال حاضر طراحی شده است. بازار.”

براندون نوسکا، مدیر مدیریت محصول و فروش، می‌گوید: تراشه‌های CENTUM C3 Sheetak عملکرد حرارتی و هزینه سیستم را در کاربردهای مختلف مانند الکترونیک، زنجیره سرد، تبرید متحرک، فریزرهای پزشکی، LiDAR، CMOS و سایر سیستم‌های بینایی بهبود می‌بخشد. ما هیجان زده هستیم که این فناوری جدید را به بازار عرضه کنیم.

Sheetak خط تولید پرچمدار CENTUM خود را بر اساس ساختارهای دستگاه ترموالکتریک جدید ثبت شده، که بالاترین اختلاف دما را با افزایش قابل توجه قدرت خنک کننده و COP ارائه می دهد، گسترش می دهد. این تراشه های انقلابی جدید CENTUM C3 اکنون برای سفارش نمونه در دسترس هستند. تولید با حجم بالا در سه ماهه دوم سال 2023 در کارخانه شیتک در آستین آغاز خواهد شد.تراشه‌های CENTUM C3 و فناوری، ساختارها و روش‌ها و توانایی افزایش عملکرد خنک‌کننده تحت پوشش «سازه‌های دستگاه ترموالکتریک» (US 11,462,669 B2 توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده) قرار دارند. جزئیات بیشتر در مورد پتنت را می توانید در https://bit.ly/SheetakUS11462669B2 بیابید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران