نظم و قانون را حفظ کنید! پلیس شبیه ساز: افسران گشت هم اکنون بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس موجود است

قبل از شروع اولین شیفت خود، بازیکنان می توانند بین هشت شخصیت مختلف برای شروع حرفه پلیسی خود یکی را انتخاب کنند. انواع وظایف چالش برانگیز در انتظار آنها است، با افزایش سختی و پیچیدگی با بالا رفتن افسران پلیس از نردبان شغلی. در ابتدا آن‌ها بلیط‌های پارک را پیاده می‌دهند، اما به زودی به بازیکنان اولین خودروی گشتی خود داده می‌شود، اجازه می‌دهند سریع‌ترها را بگیرند، تصادفات را حل کنند و مظنونان را شکار کنند. ماموران با تجربه به خصوص می توانند سرقت ها را حل کنند و قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کنند. همانطور که بازی می کنید، تعاملات جدید، وسایل نقلیه جدید و محله های جدید به طور مداوم باز می شوند، بدون تغییر مانند قبلی. علاوه بر این، مکانیک بازی پیاده سازی شده است که رفتار بازیکن را ردیابی و ارزیابی می کند، جایی که رفتار بد می تواند به سرعت منجر به اخراج شود. علاوه بر این، Police Simulator: Patrol Officers به ​​بازیکنان این فرصت را می دهد که در حالت تعاونی آنلاین به گشت زنی دو نفره بروند و در نتیجه نظم و قانون را در برایتون حفظ کنند.

این بازی در ژوئن 2021 در استیم به صورت دسترسی اولیه منتشر شد و از آن زمان تاکنون محتوای اضافی، به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های زیادی را دریافت کرده است که جامعه درخواست کرده است. در آینده، بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار به‌روزرسانی‌های بیشتری را داشته باشند که محتوای جدید و هیجان‌انگیزی را به همراه خواهد داشت. حداقل سه به‌روزرسانی دیگر روی همه پلتفرم‌ها تا اواسط سال 2023 برنامه‌ریزی شده است، اما علاوه بر این، شگفتی‌های بیشتری در انتظار آنها است.

Astragon Entertainment، به همراه استودیوی توسعه Aesir Interactive، امروز Police Simulator: Patrol Officers را هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت خرده فروشی برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه می کند. بازیکنان کار خود را با سرویس پلیس برایتون آغاز می کنند تا نظم و قانون را در خیابان های شهر ساحلی خیالی برایتون اجرا کنند و بینشی از کار روزانه پلیس به دست آورند. همراه با انتشار، DLC Urban Terrain Vehicle نیز با قیمت 2.99 یورو / 2.49 پوند / 2.99 دلار در دسترس است که شامل یک ماشین گشت فانتزی می شود. بازیکنانی که قبلاً Police Simulator: Patrol Officers را در دسترسی زودهنگام خریداری کرده باشند یا بازی را پیش خرید کرده باشند، DLC را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

امکانات:

  • تصویری واقع گرایانه از کارهای روزانه پلیس که بازیکن آن را تجربه کند
  • برایتون به عنوان شهری پرجنب‌وجوش با چالش‌های همیشه در حال تغییر که هیچ دو شیفتی را یکسان نمی‌سازد
  • سه محله مختلف و پانزده محله برای کاوش
  • وظایف مختلف با افزایش سختی، از بلیط پارکینگ تا تحقیقات مواد مخدر
  • قفل وسایل نقلیه جدید گشت زنی، تجهیزات پلیس و تخلفات را باز کنید
  • دو حالت بازی: شبیه سازی و گاه به گاه
  • در حالت Co-op 2 نفره با هم گشت زنی کنید



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شبیه ساز پلیس: افسران گشت برای رایانه شخصی 29.99 یورو / 24.99 GBP / 29.99 دلار آمریکا در نسخه استاندارد خرده فروشی و دیجیتال هزینه دارد. برای کنسول ها، نسخه استاندارد 39.99 یورو / 34.99 GBP / 39.99 USD در خرده فروشی و دیجیتال هزینه دارد. نسخه های تجاری در برخی از کشورها در دسترس خواهد بود.