صرافی Coinex چیست؟ محبوب‌ترین صرافی خارجی برای ایرانیان محمد فاموریان

شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. جهت آزادسازی ارزهای خود در حساب بایننس سطوحی در ثبت‌نام نیاز است انجام دهید تا ایرانی بودن شما برای بایننس اثبات شود و به شما اجازه خروج ارزهایتان بدهند. هنگامی که برای اولین بار وارد این صفحه می‌شوید ، صرافی کوینکس قوانین در رابطه با ریسک را برای شما نمایش می‌دهد . بعد از مطالعه آنها تیک… I have read را فعال کنید و Confirm را بزنید.

مقایسه روند اجرای طرح ایرانرود و تحرکات رژیم سعودی برای اجرای کانال سلمان

چون در صورت خطا و عدم انتخاب درست و ورود اشتباه، کل سرمایه شخص از بین می رود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از صرافی kucoin دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. شما بعنوان یک فارسی زبان که در ایران زندگی می کنید می توانید بدون هیچ کشگل و بدور از تحریم با صرافی کوینکس بصورت مستقیم کار کنید اما برای استفاده از صرافی بایننس نیاز به تغییر موقعیت خود دارید. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن خیلی از کابران پیش آید ، تفاوت صرافی کوینکس و بایننس می باشد . هر دو صرافی از صرافی های متمرکز و محبوب در زمینه ارز های دیجیتال می باشند و هر دو در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده اند.

معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس

صرافی Coinex چیست؟ محبوب‌ترین صرافی خارجی برای ایرانیان محمد فاموریان

تنها دارایی های رمزنگاری شده قابل برداشت از این پلتفرم هستند. این شرکت خدمات پشتیبانی از مشتری را به صورت 24 ساعته و از طریق ایمیل و سایر فضاهای دیجیتال، ارائه می کند. تیم پشتیبانی کننده تمامی درخواست ها را به صورت دقیق ثبت می کنند، چرا که در گذشته برخی از مشتریان در خصوص استفاده از خدمات این بخش دچار مشکلاتی شده بودند. بررسی داده های ثبت شده نشان می دهد که به طور کلی، فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال، تجربه بهتری را از استفاده از خدمات پشتیبانی مشتری داشته اند.

  • دوستان عزیز کوینکس یه اکوسیستم هست که توی بخش دیفای جزو برترین ها به حساب میاد که همه جور خدماتی رو که یه اکوسیستم دیفای داره را به کاربران ایرانی می دهد.
  • به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان می‌پذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است.
  • ولی این مبلغ در مقدار دسترسی برای معامله و واریز و برداشت رو نشون نمیده و صفر نشون میده.
  • بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شرایط آن برای کاربران ایرانی ادامه می‌دهیم.
مشاهده این تصویر به منزله اتمام کار است و Anti phishing code حساب شما فعال شده است. در صفحه باز شده در قسمت Anti phishing code روی گزینه Settings کلیک کنید. برای ثبت پسورد حتماً باید بیش از 6 کاراکتر، دارای یک حرف بزرگ و کاراکتری به جز حرف و عدد استفاده کنید. همچنین در ابتدای کار، یک کپچا برای تشخیص ربات نبودن شما ظاهر می‌شود که باید پاسخ دهید. حداکثر کارمزد به عنوان میکر 0.03 درصد و تیکر 0.05 درصد است. روش دوم نیز ارسال تیکت و دریافت پاسخ از طریق پلتفرم است که کمی زمانبر است و به صورت آنلاین پاسخ داده نمی‌شود.

بعد از مطالعه آنها تیک…

برای امنیت بیشتر برای کار در این صرافی، احراز هویت دو عاملی (FA۲) را در اسرع وقت فعال کنید. این کار باعث می‌شود تا هر گونه خرید و فروش، ورود و خروج، تغییر رمز و یا تغییر API Keys فقط با انجام احراز هویت دو عاملی ممکن باشد. این امر می‌تواند امنیت شما در این صرافی را تا حد بالایی، ارتقا دهد.

تحریریه Techpowerup