آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

ثبت نام در صرافی کوینکس بسیار ساده است، کافی است از طریق این لینک وارد صفحه ثبت نام شوید و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود حساب کاربری خود را در کوینکس ایجاد کنید. تیک قبول قوانین صرافی کوینکس را زده و حساب کاربری خود را ثبت کنید تا وارد مراحل بعدی یعنی احراز هویت دو مرحله ای شوید. کوینکس در انگلستان ثبت شده است و همچنین این صرافی استخر ماینینگ ViaBTC که یکی از برترین استخرهای استخراج بیتکوین است را پشت خود دارد و در واقع سازنده این استخر همان سازنده کوینکس است علاوه بر این صرافی کوینکس خود را یک صرافی با رابط کاربری کاربر پسند، کارمزد پایین، سرعت پردازش بالا و امنیت بالا معرفی میکند که در ادامه این ادعا ها را بررسی میکنیم.

1- برای افزایش امنیت اکانت حتما باید یکی یا هر دو قسمت مشخص شده رو تایید کنید. لطفا شما نیز با اشتراک گذاشتن تجربه خود با این صرافی در قسمت نظرات همین مطلب به دیگران در انتخاب صرافی مورد نظر خود کمک کنید. در ادامه، مزایای این دو صرافی را با هم مقایسه میکنیم. آیا سفارش استاپ لاس برای ۲۵ لایت کوین باقیمانده اجرا خواهد شد و یا سیستم سفارش استاپ لاس را با توجه با اینکه بنده فقط ۲۵ لایت کوین دارم کنسل می کند . این صرافی از زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند و به نزدیک 100 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد. در این مقاله میخواهیم مزایا و معایب صرافیهای کوکوین و کوینکس را معرفی کرده و این دو صرافی بزرگ جهانی را با یکدیگر مقایسه کنیم. از این رو در این مقاله شما را ابتدا با این صرافیها آشنا کردیم و سپس به مقایسه آنها پرداختیم.

برای کمک به کاهش هزینه های کازمرد شبکه اتریوم تا حد امکان، او وی آر OVR از زنجیره جانبی ایکس دای XDai برای پردازش تراکنش های او وی آر لند OVRLand استفاده می کند. دارایی های صرافی کوینکس بر روی والت های چند امضایی نگه داری می شود و از این بابت از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین امکانات امنیتی مناسبی برای کاربران فراهم می کند که این امکانات شامل 2FA یا تایید دو مرحله ای و کد آنتی فیشینگ می باشد که پیشنهاد می شود حتما آنها معرفی کامل صرافی کوینکس coinex را فعال کنید.

در ادامه، مزایای این دو صرافی را با هم مقایسه میکنیم.

در ادامه مزایا و معایب صرافی کوینکس را بررسی میکنیم. با ساخت بازی، خلق توکن های غیرمثلی NFT و رقابت در مسابقات بازی های سندباکس افراد میتوانند جوایزی را کسب کرده و درآمد داشته باشند. صرافی کوینکس در آفریقا قرار دارد و یکی از صرافیهایی است که توانسته است تحریمها را دور بزند و نیاز کاربران ایرانی را در خرید و فروش ارزهای دیجیتال برآورده کند. اما برای اینکه این مقدار حجم معامله را بهتر درک کنید، لازم است تا آن را با چند صرافی دیگر نیز مقایسه کنیم. برای هر ارز دیجیتال که در این صرافی باشد با کلیک کردن بر روی آن میتوانید گزینه های زیر را مشاهده کنید . در این مقاله میخواهیم برای افراد علاقهمند به صرافی کوینکس، آموزش گام به گام ثبت نام و ساخت حساب در این صرافی را آموزش بدهیم. بنابراین برنده فعلی این مقایسه را میتوان صرافی بایننس دانست. صرافی بایننس بیش از دویست آلتکوین را پشتیبانی میکند.

همانطور که مشاهده میکنید در جدول بالا ۱۰ ویژگی مهم صرافی کوکوین و کوینکس را با یکدیگر مقایسه کردیم و حال تصمیم با شماست که از خدمات کدام صرافی استفاده نمایید. در این مقاله ضمن معرفی مزایا و معایب صرافیهای کوینکس و کوکوین، ویژگیهای برتر این دو صرافی را با یکدیگر مقایسه کردیم. در مقاله معرفی ۵ صرافی برتر ایرانی ویژگیهای یک صرافی قابل اعتماد را بررسی کردهایم. صرافی kucoin یکی از ۱۰ صرافی برتر دنیا میباشد که بیش از ۶ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف به واسطه آن ترید میکنند.

تحریریه Techpowerup