وب‌کم‌های جدید سری 500 لاجیتک و هدفون Zone Vibe برای عصر کار هیبریدی ساخته شده‌اند.


امروز، لاجیتک از دو سری محصول جدید، وب‌کم‌های Brio 500 و هدفون Zone Vibe رونمایی کرد که برای پاسخگویی به نیازهای متغیر کارگران هیبریدی طراحی شده‌اند. و محدودیت‌های میدان دید هنگام استفاده از دوربین لپ‌تاپ یکپارچه.* وب‌کم‌های Brio 500 و هدفون Zone Vibe چالش‌هایی را که کاربران هنگام کار از خانه با آن مواجه هستند، برطرف می‌کنند و در عین حال تجربیات کار و بازی را مدرن می‌کنند. هر دو تجهیز کنترل از راه دور سازمان را برای مدیران فناوری اطلاعات آسان‌تر می‌کنند. و نیروی کار ترکیبی به روشی سازگار با محیط زیست.

اسکات وارتون، مدیر کل Logitech Video Collaboration گفت: «بسیاری از کارگران دوردست و هیبریدی هنوز ضعیف هستند و با راه حل های دوران قبل از همه گیری مبارزه می کنند. “نوع نوآورانه جدید ما از وب‌کم‌های Brio و هدفون‌های Zone Vibe به درخواست کارگران مدرنی که برای کار و بازی به کیفیت، سبک و قیمت مناسب نیاز دارند پاسخ می‌دهد. ویژگی‌های دگرگون‌کننده مانند حالت Brio’s Show فرصت‌های اشتراک‌گذاری جدیدی را برای معلمان، طراحان و معماران به آسانی باز می‌کند. اشیاء فیزیکی، یادداشت‌ها و طرح‌ها را از راه دور از طریق ویدیو ارائه دهید.”

وب کم Brio 500

سری Brio 500 (Brio 500 و Brio 505) برای کسانی که به دنبال کیفیت حرفه‌ای صدا و تصویر، سفارشی‌سازی و تجربه‌های جذاب‌تر در تماس‌های ویدیویی هستند، کلاس جدیدی از وب‌کم‌ها است که چالش‌های کنفرانس ویدیویی را حل می‌کند. رایج‌تر است. سری Brio 500 ویژگی Show Mode را معرفی می کند که به اشتراک گذاری طرح ها یا سایر اشیاء فیزیکی روی دسکتاپ را آسان می کند. با یک سیستم نصب نوآورانه و حسگر داخلی که به کاربران امکان می‌دهد دوربین را به سمت پایین برای فوکوس کردن روی اشیاء کج کنند، Brio به طور خودکار تصویر را برمی‌گرداند تا جهت گیری صحیح را در تماس‌های ویدیویی ارائه کند.

طراحی شیک و رنگ‌های مد روز – گرافیت، مایل به سفید و صورتی – به افراد این آزادی را می‌دهد که ایستگاه کاری خود را مطابق با شخصیت و سلیقه خود سفارشی کنند. فناوری RightSight (فعال شده از طریق Logi Tune) به طور خودکار کاربر را حتی هنگام حرکت قاب می کند، در حالی که نوآوری های یکپارچه مانند RightLight 4 به طور خودکار نورهای نامرغوب را تصحیح می کنند.

هدفون Zone Vibe
سری جدید Zone Vibe لاجیتک اولین هدست بی سیم در بازار است که عملکرد حرفه ای را با راحتی، سبک و مقرون به صرفه ترکیب می کند. همچنین در رنگ‌های گرافیتی، مایل به سفید و صورتی موجود هستند، و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای همکاری تمام روز با همکاران و ارتباط با خانواده راحت باشند. این هدفون سبک وزن تنها 6.5 اونس وزن دارد و دارای پارچه بافتنی نرم و فوم حافظه است. جزئیات Zone Vibe 100، Zone Vibe 125 و Zone Vibe Wireless را ببینید.

مدیریت فناوری اطلاعات
برای تیم‌های فناوری اطلاعات که ایستگاه‌های کاری کارمندان و دفاتر خانگی را تجهیز می‌کنند، سری Brio به‌صورت پلاگین و بازی، سازگار با اکثر پلت‌فرم‌های کنفرانس ویدیویی است و برای تیم‌های مایکروسافت، Google Meet و زوم تأیید شده است. ادغام Logitech Sync با Brio 505 به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا سیستم عامل را به روز کنند و مشکلات را عیب یابی کنند تا تیم های ترکیبی بتوانند بدون اتلاف وقت با یکدیگر همکاری کنند.

Zone Vibe Wireless این فرصت را برای کارمندان فراهم می کند تا صدای حرفه ای را ارائه دهد که استفاده از آن برای چندین نوع کاربر آسان و شیک است تا دیگر مجبور نباشند صدای “زیبا” را با “صدای خوب” عوض کنند. و با سازگاری با پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی و توانایی ارسال به‌روزرسانی‌ها از طریق Logi Tune و Logitech Sync، IT نگرانی‌های کمتر و بلیط‌های پشتیبانی کمتری برای مدیریت دارد.

وب‌کم‌ها و هدفون‌های جدید لاجیتک به کارگران کمک می‌کنند تا در عصر ترکیبی امروزی پیشرفت کنند: به اندازه کافی حرفه‌ای برای دفتر، مناسب برای کار در خانه، در حالی که تیم‌های فناوری اطلاعات را آسان‌تر می‌کنند تا به کاربران کمک کنند بهترین‌های خود را ارائه دهند و به سیاره ما احترام بگذارند.

پایداری
هدفون های سری Brio 500 و Zone Vibe دارای گواهی کربن خنثی هستند، به این معنی که به لطف سرمایه گذاری لاجیتک در پروژه های جبران و حذف کربن، تاثیر کربن محصولات به صفر کاهش یافته است. قطعات پلاستیکی Brio 500 شامل پلاستیک بازیافتی پس از مصرف تایید شده است: 68% برای گرافیت و مشکی و 54% برای رنگ سفید و صورتی. Zone Vibe با حداقل 25% ** پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

هر دو خانواده محصول در کاغذ از جنگل های دارای گواهی FSC و سایر منابع کنترل شده بسته بندی می شوند.

قیمت و در دسترس بودن
سری وب‌کم‌های Brio 500 و هدفون Zone Vibe 100 و 125 در سپتامبر 2022 در logitech.com و سایر خرده‌فروشان جهانی در دسترس خواهند بود. هدفون Zone Vibe Wireless در ماه دسامبر در کانال های مجاز در دسترس خواهد بود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای وب کم های سری Brio 500 129 دلار است. قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای Zone Vibe 100 99.99 دلار است. Zone Vibe 125 129.99 دلار است. و Zone Vibe Wireless 129.99 دلار است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup