در بیانیهای در بیستمین سالگرد این برند، دانیل کلی، رئیس بازاریابی جهانی HyperX گفت: «بیست سالگی نقطه عطفی در تاریخ HyperX است. همانند صنعت بازی، HyperX نیز تکامل یافته و راه طولانی را طی کرده است. در اصل، HyperX فقط حافظه بازی فوقالعاده سریع را ارائه میکرد، اما امروزه ما هدستها، کیبوردها، میکروفونهای بازی را برای سازندگان محتوا، موسها و لوازم جانبی برای هر نوع گیمر، چه در رایانه شخصی، چه کنسول یا موبایل، طراحی و تولید میکنیم.
ما به میراثی که در دو دهه گذشته ایجاد کرده ایم بسیار افتخار می کنیم. ما به نیازهای در حال تغییر گیمرها در سطح جهانی گوش دادهایم و از هر محصولی که به بازار آوردهایم یاد گرفتهایم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات بهتری را ارائه میکنیم. ما با مشارکت و محو کردن خطوط بین بازی و سایر صنایع، از جمله موسیقی و فیلم، مرزها را پشت سر می گذاریم و درک گیمرها را به چالش می کشیم. این بازی دیگر یک طاقچه نیست، بلکه بخشی از زندگی همه است. در نهایت، این تنها طرفداران، شرکا و صنایع نیستند که HyperX را به آنچه امروز است تبدیل کردهاند، بلکه استعدادی که HyperX در بین کارمندان گذشته و حال خود پرورش داده و پرورش داده است تا دائماً بازی را ارتقا دهند و استانداردهای جدیدی را تعیین کنند.
برای استفاده از محصولات با تخفیفی که HyperX ارائه خواهد کرد، از www.hyperx20.com دیدن کنید یا کانال های رسانه های اجتماعی آنها را برای همه فعالیت های هیجان انگیز جامعه بررسی کنید.