DFI از مادربرد ICX610-C621A ATX رونمایی کرد

با ارتقاء شبکه پرسرعت 10 گیگابیت بر ثانیه، تصاویر بزرگ با وضوح بالا را می توان به سرعت منتقل کرد و ارتباطات و همکاری بین ماشین ها (M2M) را تسریع بخشید. ICX610-C621A می تواند به سازندگان و کاربران تجهیزات کمک کند تا به اتوماسیون صنعتی 4.0 واقعی بیشتری دست یابند.

ویژگی های اصلی :
ویژگی های اصلی ICX610:

  • پردازنده های مقیاس پذیر نسل سوم Intel Xeon با چیپست Intel C621A
  • پورت های توسعه مختلف: 3 PCIe x16 (Gen 4)، 2 PCIe x8 (Gen 4) و 1 کلید M.2 M

برنامه های اصلی:

  • اتوماسیون کارخانه
    • تشخیص نقص AOI
    • تصویربرداری هوش مصنوعی
  • مراقبت های بهداشتی
    • تصویربرداری پزشکی
    • تشخیص و کمک هوش مصنوعی

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

DFI، ارائه‌دهنده پیشرو در جهان برای فناوری‌های محاسباتی با کارایی بالا در چندین صنعت تعبیه‌شده، از یک مادربرد ATX درجه سرور که برای پلتفرم اینتل Ice Lake طراحی شده است، با پردازنده‌های نسل سوم اینتل Xeon Scalable و مجهز به یک محاسبات فوق‌العاده سریع رونمایی کرد که می‌تواند پشتیبانی تا 205 وات ICX610-C621A همچنین دارای فناوری انتخاب سرعت اینتل (Intel SST) است که تعادل بار عالی را بین پردازنده‌ها و شتاب‌دهنده‌های چند کارتی برای توزیع مؤثر منابع پردازنده، تثبیت بارهای محاسباتی و به حداکثر رساندن توان محاسباتی فراهم می‌کند. در نتیجه عملکرد آن 1.46 برابر نسبت به نسل قبلی بهبود می یابد.

با عملکرد قدرتمند، سه اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x8 و یک کلید M.2 را ارائه می دهد و محاسبات با عملکرد فوق العاده بالا، حجم کاری هوش مصنوعی و یادگیری عمیق را به ویژه برای تجهیزات بازرسی با عملکرد بالا، مانند AOI، CT امکان پذیر می کند. و ام آر آی کاربرد. ICX610 همچنین از ECC RDIMM تا 512 گیگابایت در فرکانس 3200 مگاهرتز پشتیبانی می کند که عملکرد پیشرفته تجهیزات بازرسی پیشرفته را بهبود می بخشد و کارایی را بهبود می بخشد.

وقتی صحبت از عملکرد استنتاج هوش مصنوعی به میان می‌آید، با تقویت یادگیری عمیق (DL Boost) و دستورالعمل‌های شبکه عصبی برداری (VNNI)، استنباط برای خط تولید و تجهیزات بازرسی پزشکی نسبت به نسل قبلی 1.56 برابر بهبود یافته است و دقیق‌تر تولید می‌کند. اطلاعات و یک نتیجه بازرسی خودکار قابل اعتماد.