گروه پروموتر USB مشخصات USB4 نسخه 2.0 را اعلام کرد: 80 گیگابیت بر ثانیه از نوع C

این به روز رسانی به طور خاص برای توسعه دهندگان در حال حاضر است. دستورالعمل های مارک و مارکتینگ در آینده به روز می شوند تا USB 80 گیگابیت بر ثانیه را هم برای شناسایی محصولات تایید شده و هم برای کابل های تایید شده شامل شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به‌روزرسانی‌های پروتکل نیز در راه است تا تونل‌سازی داده USB 3.2، DisplayPort و PCI Express (PCIe) را با کارایی بالاتر فعال کند تا از پهنای باند موجود به بهترین شکل استفاده شود. براد ساندرز، رئیس گروه USB Promoter، گفت: “یک بار دیگر در سنت USB، این مشخصات USB4 به روز شده عملکرد داده را دو برابر می کند تا سطوح بالاتری از عملکرد را به اکوسیستم USB Type-C ارائه دهد.” راه‌حل‌هایی که بیشترین سود را از این بهبود سرعت می‌برند عبارتند از نمایشگرها، فضای ذخیره‌سازی و هاب‌های USB و ایستگاه‌های اتصال با عملکرد بهتر.

ویژگی های کلیدی راه حل به روز شده USB4 عبارتند از:

  • عملکرد تا 80 گیگابیت بر ثانیه، بر اساس معماری لایه فیزیکی جدید، با استفاده از کابل‌های غیرفعال USB نوع C با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه و کابل‌های فعال USB Type-C با سرعت 80 گیگابیت بر ثانیه.
  • به روز رسانی داده ها و پروتکل های نمایش برای استفاده بهتر از افزایش پهنای باند موجود.
    • به‌روزرسانی‌های معماری داده USB اکنون اجازه می‌دهد تا تونل داده USB 3.2 از 20 گیگابیت در ثانیه فراتر رود.
    • به روز شده تا با آخرین نسخه های DisplayPort و مشخصات PCIe هماهنگ شود.
  • سازگار با USB4 نسخه 1.0، USB 3.2، USB 2.0 و Thunderbolt 3.

USB Developer Days 2022 شامل آموزش فنی دقیقی است که آخرین به‌روزرسانی‌های مشخصات USB4، USB Type-C و USB PD را پوشش می‌دهد. ثبت نام برای دو رویداد برنامه ریزی شده، 1-2 نوامبر در سیاتل، WA و 15-16 نوامبر در سئول، کره جنوبی، به زودی در وب سایت USB-IF باز خواهد شد.

گروه پروموتر USB امروز انتشار معوق نسخه 2.0 مشخصات USB4 را اعلام کرد، یک به روز رسانی بزرگ برای فعال کردن عملکرد داده تا 80 گیگابیت بر ثانیه از طریق کابل و کانکتور USB Type-C. مشخصات USB Type-C و USB Power Delivery (USB PD) نیز برای فعال کردن این سطح بالاتر از عملکرد داده به روز می شوند. انتظار می‌رود همه این به‌روزرسانی‌های مشخصات قبل از سری رویدادهای توسعه‌دهنده USB DevDays امسال که برای نوامبر برنامه‌ریزی شده است، منتشر شوند.

تحریریه Techpowerup