جمهوری گیمرهای ایسوس در دسترس بودن ROG Loki را اعلام کرد

طراحی ماژولار، سازگار با ATX 3.0 و 10 سال گارانتی
در نهایت، سری ROG Loki کاملاً ماژولار است و نیازهای کابل‌کشی را به حداقل مطلق کاهش می‌دهد، که یک عامل مهم برای موارد SFF با محدودیت فضا است. Loki با آخرین استاندارد ATX 3.0 مطابقت دارد و همچنین با PCI Express 5.0 سازگار است و با یک کابل 16 پین PCIe عرضه می‌شود که می‌تواند تا 600 وات برق را به کارت‌های گرافیکی سازگار هدایت کند.

خازن‌های ژاپنی با ESR پایین در داخل هر واحد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دو برابر خازن‌های استاندارد دوام داشته باشند، با مقاومت سری معادل تا 45 درصد کمتر، بهبودی در راندمان که به قابلیت اطمینان بهتر با گرمای کمتر ترجمه می‌شود. و البته، Loki دارای مکانیسم‌های حفاظتی زیادی برای تضمین بالاترین سطح امنیت است.

هیت سینک کارآمد و فن ARGB
گرما بزرگترین چالش در طراحی ماشین های SFF است، به خصوص در چنین توان های بالایی. از آنجایی که رایانه های شخصی کوچکتر به ندرت به اندازه برادران بزرگترشان جریان هوا دارند، مهندسان ما مجبور بودند راهی برای دفع گرمای تولید شده در این منابع تغذیه با چگالی بالا پیدا کنند. پس از ساعت‌های بی‌شماری آزمایش، آن‌ها توانستند طراحی برد مدار و سیستم خنک‌کننده را برای ارائه قدرت پایدار و قابل اعتمادی که ما از محصولات ROG می‌خواهیم و مصرف‌کنندگان انتظار دارند، تجدید کنند.

Rig های نمایشگاهی بزرگ همیشه رگ حیات جامعه ساخت رایانه های شخصی خواهند بود، اما ساخت های SFF در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. فهمیدن دلیل آن آسان است: برای کسانی که بدنه ای می خواهند که به راحتی روی میز کوچکتر یا در یک مرکز سرگرمی برای نمایش های بازی قرار گیرد، یک دستگاه Mini-ITX بهترین انتخاب است. اما قرار دادن نیروی نسل بعدی در یک بسته کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با گرمای اضافی که این اجزا می توانند تولید کنند. منابع تغذیه جدید Loki ROG برای حفظ کارایی و ردپایی طراحی شده‌اند و به متخصصان مشتاق رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا کلون‌هایی سازش‌ناپذیر و خردکننده کنسول بسازند.

بعد از PSU ROG Thor، سری Loki همان قطعات با کیفیت بالا را می گیرد و آنها را در قالب SFX-L برای Rigs Mini-ITX، همراهی عالی برای رایانه شخصی ساخته شده بر روی Wi-Fi گیمینگ ROG Strix Z690-I قرار می دهد. . مادربرد

سری ROG Loki که در انواع 1200 وات، 1000 وات، 850 وات و 750 وات موجود است، قدرت کافی را حتی برای رایانه‌های شخصی رده بالا SFF با راندمان برتر ارائه می‌کند. مدل 1200 وات بالاترین ظرفیت منبع تغذیه SFX-L موجود در بازار است که یک دستاورد مهندسی باورنکردنی و فرصتی عالی برای سازندگانی است که مرزهای رایانه های شخصی SFF را پیش می برند. ROG Loki 1200W همچنین سطوح بازده فوق‌العاده دقیق تعیین شده توسط گواهینامه تیتانیوم 80 PLUS را برآورده می‌کند و بازدهی بیش از 90 درصد از بارهای کمتر از 10 درصد تا حداکثر خروجی را به دست می‌آورد. سایر مدل ها دارای نشان پلاتینیوم 80 PLUS هستند. هر دو مدل 750 وات و 850 وات گواهینامه Cybenetics Lambda را برای نویز کم دریافت کرده اند. به طور خاص، مدل 850 وات با 25 دسی بل بی صدا برای وضعیت لامبدا A کار می کند، در حالی که برادر 750 واتی آن حتی ساکت تر است و برای اطمینان از گواهینامه لامبدا A+، 20 دسی بل به سختی قابل شنیدن است.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز در دسترس بودن ROG Loki، سری منبع تغذیه با کارایی بالا و قدرت بالا در فرم خیره کننده SFX-L را اعلام کرد. سری Loki با هیت سینک‌های بزرگ ROG برای خنک‌سازی سریع، نورپردازی یکپارچه ARGB برای نمایش سبک شخصی و فن‌های محوری برای عملکرد بی‌صدا، پمپ شده و برای تامین انرژی سازه‌های کوچک (SFF) آماده می‌شود.

سری سخت ROG Loki همچنین دارای ضمانت 10 ساله است که به مصرف کنندگان اطمینان و اطمینان می دهد که از آن به عنوان ستون فقرات نسخه بعدی SFF خود استفاده کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بخشی از این کار توسعه یک هیت سینک با حجم دو برابر طرح های سنتی بود که امکان اتلاف گرما بهتر و دمای هات اسپات را کاهش می داد. بلبرینگ‌های دو طرفه فن همچنین طول عمر بیشتری را در فن 120 میلی‌متری ایجاد می‌کنند که از طراحی محوری ما برای فشار هوای بالاتر نسبت به منابع تغذیه معمولی استفاده می‌کند. فن Loki فقط کاربردی نیست – فن ARGB به سازندگان اجازه می دهد سبک خود را طراحی کنند، با سازگاری Aura Sync که به هماهنگ کردن جلوه های نور در کل سیستم کمک می کند.

تحریریه Techpowerup