Thermaltake Rolls Out View 300 MX و View 300 MX Snow Enclosures

اسلات های دوار PCI-E ثبت اختراع شده است
اسلات های دوار PCI-E ثبت شده امکان نصب GPU عمودی را فراهم می کند. طراحی، در مقایسه با رویکرد سنتی تر 7+2، محدودیت های کمی در مورد ضخامت کارت گرافیک دارد. علاوه بر این، براکت کابل رایزر همراه کمک می‌کند تا کابل رایزر را روی قفسه محکم کنید (از یک رابط 180 درجه پشتیبانی می‌کند).

فیلتراسیون گرد و غبار عالی
فیلترهای مغناطیسی ظریفی در سمت راست، بالا و پایین وجود دارد که محافظت عالی در برابر کثیفی و گرد و غبار خارج از کیس را ایجاد می کند و به راحتی برای تمیز کردن قابل جدا شدن است.

سبک خود را با پنل های جلویی دوتایی انتخاب کنید!
شاسی برج میانی View 300 MX که برای ارتقای مجموعه محبوب سری View طراحی شده است، دارای دو فن 200 میلی متری ARGB PWM از پیش نصب شده در جلو و یک فن 120 میلی متری ARGB PWM در عقب برای ارائه عملکرد خنک کننده بهینه است. لازم به ذکر است که سری View 300 MX اولین شاسی بلند از مجموعه Thermaltake است که دارای دو پنل جلویی شامل یک صفحه شیشه ای سکوریت شده و یک صفحه فولادی سوراخ دار با نشان TT است که به کاربران امکان می دهد سبک خود را انتخاب کنند. علاوه بر این، View 300 MX دارای اسلات های چرخان PCI-E، فیلترهای قابل جابجایی، پوشش منبع تغذیه قابل جدا شدن و پشتیبانی از مادربردهای E-ATX (12 اینچ در 13 اینچ)، تا رادیاتور 360 میلی متری در جلو، بالا و سمت M/B. این شایستگی ها View 300 MX را به یک شاسی چشم نواز تبدیل می کند که برای ساخت بعدی حماسی، کارایی بالا و منحصر به فرد ایده آل است.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول View 300 MX و View 300 MX Snow دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پنجره شیشه ای سکوریت
پنل شیشه ای 4 میلی متری در کنار View 300 MX نسبت به اکریلیک استاندارد ضخیم تر و مقاوم تر در برابر خش است. این به شما امکان می دهد تمام اجزای خود را با شکوه RGB نمایش دهید و تحسین کنید.

جریان هوای عظیم و عملکرد شگفت انگیز
در طول آزمایشات حرارتی تصاویر حرارتی گرفته شد. به لطف دو فن 200 میلی متری ARGB PWM از پیش نصب شده در جلو و یک فن از پیش نصب شده 120 میلی متری ARGB PWM در پشت، ما توانستیم اطمینان حاصل کنیم که View 300 MX دارای جریان هوای عظیم است که عملکرد خنک کننده باورنکردنی را تضمین می کند. دمای داخلی همیشه پایین و ثابت می ماند.

Thermaltake، برند برتر رایانه‌های شخصی DIY برای کیس‌های علاقه‌مند، خنک‌کننده، لوازم جانبی بازی و راه‌حل‌های حافظه، از عرضه View 300 MX و View 300 MX Snow Mid-Tower Chassis، دو مدل فریم شیک که در لحظه توجه شما را به خود جلب می‌کند، خرسند است. آن ها را ببین. سری View 300 MX با دو پنل جلویی، دو فن 200 میلی‌متری و یک فن ARGB PWM 120 میلی‌متری از پیش نصب‌شده برای جریان هوای عظیم، اسلات‌های دوار PCI-E و موارد دیگر، برای پاسخگویی به نیازهای سخت‌ترین سرمایش ساخته شده است.

ورودی و خروجی هوا
عملکرد خنک کننده View 300 MX به لطف دو فن 200 میلی متری ARGB PWM از پیش نصب شده و یک فن 120 میلی متری ARGB PWM فوق العاده است. پانل فولادی سوراخ دار با آرم TT امکان ورود بهینه هوا را فراهم می کند، در حالی که پانل مش شیشه ای سکوریت شده نیز ورودی هوای کافی را از طریق لبه مشبک خود فراهم می کند.

پورت های I/O راحت
برای اتصال، View 300 MX به دو درگاه USB 3.0، یک USB 3.2 Gen 2 Type-C و همچنین جک هدفون و میکروفون مجهز شده است.

سری View 300 MX به طور خاص برای علاقه مندان به بازی طراحی شده است که به دنبال بهترین راه حل ساخت رایانه شخصی هستند. برای شروع، سری View 300 MX دارای یک صفحه جانبی شیشه ای با ضخامت 4 میلی متر است که تمام اجزای شما را در نورپردازی RGB عالی خود به نمایش می گذارد. همچنین دارای پانل جلویی شیشه ای با لبه مشبک است و می توان آن را با پانل فولادی سوراخ دار با آرم TT که بسته به ترجیح شخصی شما در جعبه موجود است جایگزین کرد. طراحی پنل جلوی دوگانه آن به کاربران این امکان را می دهد که پیکربندی رایانه شخصی را بر اساس ترجیحات خود انتخاب و مشاهده کنند. علاوه بر این، دو عدد از فن‌های 200 میلی‌متری ARGB PWM از پیش نصب‌شده و یک فن 120 میلی‌متری ARGB PWM، به لطف کنترل سرعت فن از طریق عملکرد PWM، مقدار قابل‌توجهی از هوا را با نویز کمتری از طریق شاسی جابه‌جا می‌کنند. علاوه بر این، افکت های LED را می توان به راحتی با کلیک بر روی دکمه فیزیکی یا از طریق نرم افزارهای مادربرد مانند ASUS Aura Sync، RGB Fusion گیگابایت، MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome تغییر داد. برای کسانی که دوست دارند GPU خود را به صورت عمودی جهت دهی کنند، اکنون با اسلات های دوار PCI-e ثبت اختراع می توانید بدون هیچ مشکلی آن را به صورت افقی و عمودی قرار دهید.

علاوه بر این، با قسمت طراحی شده، کیس می تواند تا یک مادربرد E-ATX را در خود جای دهد، کاربران دیگر نگران سازگاری مادربردهای خود نیستند و فقط بر روی ساخت رایانه شخصی تمرکز می کنند که مهمترین چیز است. کاربران به راحتی می توانند تا 360 میلی متر رادیاتور را در قسمت بالا، جلو یا کناره مادربرد نصب کنند. سری View 300 MX دارای فضای داخلی فوق‌العاده منظمی است که به کاربران امکان می‌دهد مدیریت کابل را مانند یک قهرمان انجام دهند. سری View 300 MX با عملکرد خنک‌کننده عالی، سفارشی‌سازی، سهولت استفاده و طراحی کاربرپسند، ایده‌آل است تا ساخت بعدی شما حماسی، با کارایی بالا و منحصر به فرد باشد.

همگام سازی با نرم افزار RGB مادربرد
طراحی شده برای همگام سازی با ASUS Aura Sync، RGB Fusion گیگابایت، MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome. از مادربردهایی با هدر RGB آدرس پذیر 5 ولت پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد نورها را مستقیماً از نرم افزار ذکر شده در بالا بدون نصب نرم افزار اضافی یا کنترلرهای روشنایی کنترل کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفاً به وب سایت های رسمی ASUS، گیگابایت، MSI و ASRock مراجعه کنید.

سازگاری سخت افزاری
View 300 MX قابلیت توسعه استثنایی دارد. می تواند مادربردهای E-ATX (12″x13″)، خنک کننده CPU با حداکثر ارتفاع 175 میلی متر، فضای خالی VGA تا طول 400 میلی متر بدون مخزن و منبع تغذیه با طول حداکثر 200 میلی متر را پشتیبانی کند. View 300 MX که برای قابلیت‌های خنک‌کننده عالی بهینه شده است، می‌تواند تا سه فن جلویی 140 میلی‌متری یا 200 میلی‌متری، تا سه فن 120 میلی‌متری در بالا، و حداکثر یک رادیاتور 360 میلی‌متری در بالا را در خود جای دهد. جلو، بالا و جانبی مگابایت. کاربران سیستم پیشرفته مورد نظر خود را بسازند.

پوشش منبع تغذیه قابل جدا شدن
برای دستیابی به یک سیستم منظم تر، پوشش داخلی PSU برای پنهان کردن کابل های نامناسب با تهویه کلی خوب طراحی شده است.

از میان پانل مشبک شیشه ای سکوریت یا پانل فولادی سوراخ دار با آرم TT انتخاب کنید
دو پانل جلویی در جعبه موجود است: یکی از صفحات مشبک شیشه‌ای سکوریت شده برای ظاهری عالی، و دیگری یک پانل فولادی سوراخ‌دار با بریدگی‌های آرم TT برای جریان هوای بهتر. دو سبک برای انتخاب کاربران، پیکربندی رایانه شخصی خود را همانطور که دوست دارید نمایش دهید.

مشاهده ویژگی های شاسی برج میانی سری 300 MX
دو فن 200 میلی متری ARGB PWM و یک فن 120 میلی متری ARGB PWM از پیش نصب شده
دو فن 200 میلی‌متری ARGB PWM و یک فن 120 میلی‌متری ARGB PWM از پیش نصب شده‌اند که به لطف کنترل سرعت فن و عملکرد PWM، مقدار قابل‌توجهی از هوا را با نویز جزئی در شاسی جابجا می‌کنند. علاوه بر این، جلوه های نور LED را می توان با یک دکمه فیزیکی یا نرم افزار پشتیبانی شده توسط مادربرد کنترل کرد.

تحریریه Techpowerup