PowerA بازی های موبایل را با MOGA XP7-X Plus تقویت می کند

گارانتی PowerA
تمامی محصولات PowerA از جمله MOGA XP7-X Plus دارای دو سال گارانتی محدود هستند.

MOGA XP7-X Plus مطابق با شعار PowerA “Play Your Way” از طراحی ارگونومیک برخوردار است و به کاربران امکان می دهد به راحتی در حین بازی به یکی از دو روش بازی کنند. حالت دستی تجربه بازی سینمایی را در دستان کاربران قرار می دهد. بخش میانی تلسکوپی با گوشی‌های تا 7.13 اینچ (18.1 سانتی‌متر) سازگار است. در حالت Tabletop، یک پایه بازی به خوبی یکپارچه که از تلفن و تبلت پشتیبانی می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد در هر مکانی بنشینند و بازی کنند. XP7-X Plus به‌صورت بی‌سیم به دستگاه‌های بلوتوث سازگار متصل می‌شود و دارای یک پورت USB برای پخش کامپیوتری با سیم است. شاید بهتر از همه این باشد که این کنترلر دارای یک پاوربانک قابل شارژ 2000 میلی آمپر ساعتی است که به کاربران این امکان را می دهد تا در حین بازی با یک سوئیچ گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنند.

بازیکنان را ارتقا دهید

MOGA XP7-X Plus با دو دکمه پیشرفته بازی با قابلیت نقشه برداری، مزیت رقابتی را به گیمرها می دهد. کاربران می توانند بدون زحمت هر دکمه بازی پیشرفته را در پشت XP7-X Plus در حین پرواز، حتی در اواسط بازی، برنامه ریزی کنند و به گیمرهای رقابتی برتری دهند. چه دسترسی سریع به عناصر یک بازی RPG یا یک ترمز دستی آسان در یک عنوان مسابقه ای، بازیکنان می توانند تقریباً در هر عنوان برتری کسب کنند.

PowerA، پیشرو در تقویت سرگرمی های تعاملی با لوازم جانبی بازی دارای مجوز رسمی، امروز در دسترس بودن MOGA XP7-X Plus، کنترلر کاملاً جدید برای خط محبوب بازی های موبایل و ابری خود را اعلام کرد. XP7-X Plus گیم پلی دقیقی را روی رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. XP7-X Plus با داشتن یک پاوربانک بی‌سیم داخلی برای شارژ در حین بازی، دو دکمه پیشرفته بازی با قابلیت نقشه‌برداری، و یک پایه بازی قابل جدا شدن برای حالت Tabletop، اکنون کنترل‌کننده‌ای عالی برای گیمرهای جدی در حال حرکت است. XP7-X Plus که برای Xbox طراحی شده است، برای گسترش و گسترش تجربه Game Pass Ultimate در پلتفرم های موبایل و رایانه شخصی طراحی شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران