گیگابایت برای دستیابی به XMP DDR5-7800 با TEAM GROUP شریک می شود

وقتی نوبت به حداکثر رساندن فرکانس حافظه به میان می‌آید، یک پلتفرم پایدار با مواد درجه یک، علاوه بر حافظه‌های با کارایی بالا، همیشه نقش کلیدی ایفا می‌کند. Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER که با نسل جدید مسیریابی حافظه محافظت شده و طراحی PCB با اتلاف سیگنال کم بهبود یافته اند، می توانند به طور موثری از دست دادن یا تداخل سیگنال داخلی و خارجی را کاهش دهند که سرعت حافظه DDR5 فوق العاده سریع را تضمین می کند. علاوه بر این، تنظیمات BIOS فراوان ارتقاء حافظه DDR5 و پروفایل کاربری XMP 3.0 منجر به عملکرد انقلابی XMP DDR5-7800 با T-FORCE DELTA RGB DDR5 می شود. اطلاعات دقیق حافظه در لیست پشتیبانی از حافظه مادربرد ذکر شده است، کاربران می توانند بهترین ماتریس عملکرد را در پلت فرم Z790 در سایت بررسی کنند.

این عملکرد شگفت‌انگیز XMP DDR5-7800 روی Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER با حافظه T-FORCE DELTA RGB DDR5 بار دیگر ثابت می‌کند که یک تیم بی‌نقص منجر به عملکرد فوق‌العاده می‌شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در مادربردها، کارت های گرافیک و راه حل های سخت افزاری، امروز عملکرد خارق العاده XMP DDR5-7800 را روی مادربردهای Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER با ماژول های Team Group Memory T-FORCE DELTA فاش کرد. این دستاورد پایداری و عملکرد حافظه با نسل بعدی طراحی مسیریابی حافظه محافظ، تنظیم انحصاری BIOS، اجزای درجه یک و طراحی پیشرفته سخت افزار به سیستم عامل در مادربردها، بار دیگر نقش پیشرو گیگابایت در مادربردهای با کارایی بالا را ثابت می کند. بازار. .