وسترن دیجیتال نتایج مالی سه ماهه اول سال 2023 را گزارش می کند

شرکت وسترن دیجیتال (Nasdaq: WDC) امروز نتایج مالی سه ماهه اول سال 2023 خود را منتشر کرد. دیوید گوکلر، مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال، همانطور که از نقطه میانی پیش بینی ما نشان می دهد، در میان یک محیط اقتصاد کلان بسیار پویا و چالش برانگیز، در نیمه بالایی فعالیت می کند. “به طور کلی، بهبودهای سازمانی و پورتفولیویی که در چند سال گذشته انجام دادیم به ما این امکان را داد که به طور مؤثر این رکود ناشی از مصرف‌کننده را مدیریت کنیم، که نشانه‌هایی از ثبات را نشان می‌دهد. از آنجایی که ما همچنان بر نوآوری و اجرا متمرکز هستیم، من خوشبین هستم که Western Digital با ادامه ادغام چندین محصول جدید در مراکز داده در سراسر جهان و بهبود شرایط بازار، قوی‌تر ظاهر خواهد شد.» این شرکت 6 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی تولید کرد و این سه ماهه را با 2.05 میلیارد دلار پول نقد و معادل نقدی به پایان رساند. در سه ماهه اول مالی:

  • ابر 49 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. به طور متوالی، ادامه حرکت در ظرفیت درایوهای سازمانی فروخته شده به مشتریان ابری ایالات متحده و افزایش تقاضا برای هارد دیسک های ویدیویی هوشمند تا حدی کاهش سایر کانال های محصول HDD و درایو فلش را جبران کرد. این کاهش نسبت به سال گذشته به دلیل کاهش کلی هارد دیسک ها و محصولات فلش بود.
  • مشتری 33 درصد از کل گردش مالی را به خود اختصاص داده است. به طور متوالی، این کاهش به دلیل فلش نسبت داده شد که ناشی از کاهش موجودی در رایانه های شخصی OEM و قیمت های پایین تر بود. این کاهش نسبت به سال قبل عمدتاً ناشی از کاهش قیمت‌های نقدی بوده است.
  • مصرف کنندگان 18 درصد از گردش مالی را تشکیل می دهند. هم به صورت متوالی و هم بر اساس سال به سال، کاهش درآمد به دلیل قیمت گذاری سریع و محموله های خرده فروشی پایین HDD بود.

ارتباط با سرمایه گذاران

تماس کنفرانسی جامعه سرمایه گذاران برای بحث در مورد این نتایج و چشم انداز تجاری شرکت برای سه ماهه دوم مالی 2023، امروز در ساعت 5:30 صبح به وقت شرقی/8:30 صبح به وقت شرقی به صورت آنلاین پخش می شود. کنفرانس زنده و بایگانی شده تماس/پخش اینترنتی و ارائه درآمد به صورت آنلاین در investor.wdc.com موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران