گوگل دسترسی جهانی Flood Hub را افزایش می دهد

استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به مردم برای آماده شدن در برابر سیل
در سال 2018، پیش‌بینی سیل را در هند راه‌اندازی کردیم و به بنگلادش گسترش یافتیم تا به مقابله با خسارت‌های فاجعه‌بار ناشی از سیل‌های سالانه کمک کنیم. با توجه به پیشرفت‌هایی که در مدل‌های پیش‌بینی هوش مصنوعی جهانی و یادگیری ماشینی انجام داده‌ایم، در سال 2022 به گسترش فناوری خود در 18 کشور دیگر ادامه دادیم و راه را برای گسترش جهانی فعلی هموار کردیم.

Flood Hub بخشی از کار واکنش به بحران ما است تا در مواقع حساس – از جمله آتش‌سوزی‌ها و زلزله‌ها – به مردم دسترسی به اطلاعات و منابع قابل اعتماد را فراهم کنیم. برای بیش از یک دهه، ما با کارکنان خط مقدم و اورژانس برای توسعه فناوری‌ها و برنامه‌هایی همکاری کرده‌ایم که به مردم کمک می‌کند تا مردم را ایمن، آگاه و از خطر دور نگه دارند.

علاوه بر این، برای کمک به جوامع آسیب‌پذیر در برابر سیل، اما ممکن است به تلفن هوشمند یا اینترنت دسترسی نداشته باشند، Google.org با سازمان‌هایی مانند فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر همکاری می‌کند. صلیب سرخ هند و تیم اقتصاد گنجاندن دانشگاه ییل شبکه‌های هشدار آفلاین از داوطلبان آموزش‌دیده، مشوق و مورد اعتماد جامعه راه‌اندازی کنید تا دامنه هشدارهای Flood Hub را تقویت کنید. جدیدترین یافته‌های تیم Yale و غیرانتفاعی محلی Yuganter نشان می‌دهد که جوامع دارای داوطلبان محلی 50 درصد بیشتر احتمال دارد که قبل از رسیدن آب به منطقه خود هشدار دریافت کنند – عاملی که می‌تواند زندگی یا مرگ را تغییر دهد.

هوش مصنوعی Flood Hub از منابع داده های مختلف در دسترس عموم مانند پیش بینی آب و هوا و تصاویر ماهواره ای استفاده می کند. سپس این فناوری دو مدل را با هم ترکیب می‌کند: مدل هیدرولوژیکی که میزان آب جاری در رودخانه را پیش‌بینی می‌کند و مدل سیل که مناطقی را که تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عمق آب را پیش‌بینی می‌کند.

همانطور که ما به بهبود مدل های جهانی مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیش بینی سیل ادامه می دهیم، به حمایت از جوامع در معرض خطر با فناوری برای کاهش اثرات تغییرات آب و هوا ادامه خواهیم داد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ما در تلاش هستیم تا هشدارهای پیش‌بینی سیل را در جستجو و Maps گسترش دهیم تا این اطلاعات در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارند در دسترس کاربران قرار گیرد.

بلایای طبیعی، مانند سیل، به دلیل تغییرات آب و هوایی بر تعداد و شدت آن افزوده می شود و امنیت و معیشت مردم را تهدید می کند. تخمین زده می شود که سیل سالانه بیش از 250 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد و تقریباً 10 میلیارد دلار خسارت اقتصادی ایجاد می کند.

به عنوان بخشی از کارمان برای استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با بحران آب و هوا، امروز در حال گسترش قابلیت های پیش بینی سیل خود به 80 کشور هستیم. با اضافه شدن 60 کشور جدید در سراسر آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، و آمریکای جنوبی و مرکزی، پلت فرم Flood Hub ما اکنون شامل برخی از مناطق با بالاترین درصد جمعیت در معرض خطر سیل و تجربه شرایط آب و هوایی شدیدتر است. 460 میلیون نفر در سراسر جهان را پوشش می دهد.

دولت‌ها، سازمان‌های کمک‌رسان و افراد می‌توانند از Flood Hub برای انجام اقدامات به‌موقع و آماده‌سازی برای سیل رودخانه‌ها، مشاهده داده‌ها و پیش‌بینی‌های محلی مربوط به سیل تا 7 روز قبل استفاده کنند – این افزایش نسبت به سال گذشته، زمانی که اطلاعات فقط 48 ساعت قبل در دسترس بود. .