گروه تیم با سری محصولات رمزگذاری متنوع می شود

همانطور که توسعه فناوری جهانی به شتاب ادامه می دهد، اینترنت اشیا (IoT) و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در سطوح برنامه های کاربردی مصرف کننده و سازمانی به شدت در هم تنیده شده اند و عصر جدیدی از اطلاعات بسیار موثر را ایجاد کرده اند. از آنجایی که تکامل خطرات بیشتری را برای امنیت اطلاعات به همراه دارد، گروه تیم فناوری رمزگذاری سخت‌افزار و برنامه‌های امنیتی کلیدی را ادغام کرده و مجموعه‌ای از محصولات حفاظت از داده‌های بسیار سفارشی‌سازی شده «راه‌حل‌های امنیتی» خود را راه‌اندازی کرده است. کارت حافظه پنهان MicroSD، کارت حافظه امنیتی MicroSD و کلید FIDO USB هستند.

برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران طراحی خاص کارت حافظه پنهان MicroSD Team Group به آن اجازه می دهد تا داده های حساس ذخیره شده در کارت ها را مخفی کند. با افزایش امنیت اطلاعات، برای صنایعی مانند اتوماسیون صنعتی، اینترنت اشیا و تولید هوشمند مناسب است. کارت حافظه امنیتی MicroSD دارای فناوری رمزگذاری قدرتمندی برای محافظت از داده‌های حساس کارت حافظه است که آن را برای صنایعی که به سطح بالایی از امنیت نیاز دارند، مانند صنایع مالی، پزشکی، پزشکی و دفاعی مناسب است.

در پاسخ به رشد جهانی مدل Zero Trust در امنیت داده‌ها در سال جاری و تمرکز بیشتر بر امنیت هویت، گروه تیم همچنین در حال راه‌اندازی یک دستگاه ذخیره‌سازی USB با فناوری احراز هویت FIDO است. II به عنوان بخشی از خط تولید امنیت خود، که موارد بیشتری را ارائه می‌دهد. ویژگی های امن و فناوری رمزگذاری کلید قابل اعتماد و توابع احراز هویت. دستگاه ذخیره سازی USB از احراز هویت لمسی، یک لایه امنیتی اضافی برای ورود به سیستم و سطح بالاتری از امنیت رمز عبور پشتیبانی می کند. برای برنامه های داخلی سازمانی و اکثر پلتفرم های خدمات آنلاین (به عنوان مثال Google، Dropbox) و سایر برنامه هایی که نیاز به احراز هویت دارند، طراحی شده است. با ایجاد یک تجربه احراز هویت بدون رمز عبور، راحتی و امنیت را برای کاربران فراهم می کند. گروه تیم به توسعه راه حل های ذخیره سازی تخصصی با رمزگذاری ایمن ادامه خواهد داد تا به مشتریان کمک کند تا حفاظت جامع از امنیت داده ها را اجرا کنند.