گروه تیم از SSD های MP44، MP44S و MP34S M.2 در اندازه های مختلف خبر می دهد.

SSD MP34S M.2 PCIe دارای 22 میلی متر عرض و 42 میلی متر طول با رابط PCIe Gen 3 x4 و حافظه فلش سه بعدی TLC است. سرعت خواندن می تواند به 2500 مگابایت بر ثانیه برسد در حالی که سرعت نوشتن می تواند تا 2200 مگابایت بر ثانیه برسد. Team Group MP34S M SSD .2 PCIe که برای پاسخگویی به تقاضای ارتقاء نسل 3 با کارایی بالا طراحی شده است در انواع 512 گیگابایت و 1 ترابایت در دسترس است. نیازهای برنامه های مختلف را برآورده می کند.

سه SSD جدید Team Group در چندین اندازه SSD M.2 موجود هستند و از دستگاه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. درایوهای SSD MP44S و MP34S با گوشی‌های دستی، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌های بسیار نازک، دستگاه‌های NUC و سایر دستگاه‌های با فضاهای محدود سازگار هستند. این SSD های فرم فاکتور کوچک به همراه MP44 گزینه های ارتقای عملکرد جدیدی را به بازار حافظه های فلش معرفی می کنند. SSD ها در ماه می عرضه می شوند. برای اطلاعات دقیق فروش، منتظر آخرین اخبار در وب سایت رسمی تیم گروه و شبکه های اجتماعی باشید.

SSD MP44 M.2 PCIe 4.0 سرعت خواندن و نوشتن را به ترتیب تا 7400 مگابایت بر ثانیه و 7000 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد و دارای ظرفیت ذخیره سازی عظیم تا 8 ترابایت است که نه تنها نیازهای ظرفیت بالای شما را برآورده می کند، بلکه ابریشمی نیز ارائه می دهد. عملکرد صاف این اولین برچسب خنک کننده گرافن فوق نازک ثبت شده و انحصاری صنعت با مواد رسانای حرارتی کمتر از 1 میلی متر ضخامت و محکم به SSD M.2 متصل است. MP44 22 میلی متر عرض و 80 میلی متر طول دارد که امکان نصب سریع و آسان و جفت شدن با هیت سینک اصلی اسلات M.2 مادربرد را برای بهبود چشمگیر عملکرد حرارتی SSD فراهم می کند.

SSD MP44S M.2 PCIe 4.0، همچنین با استفاده از رابط PCIe Gen 4×4، دارای سرعت خواندن تا 5000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 3500 مگابایت بر ثانیه با حداکثر ظرفیت 2 ترابایت فضای ذخیره سازی تنها در اندازه 3 سانتی متر است که به کاربران امکان ذخیره سازی تن می دهد. بازی ها، فیلم های HD و سایر فایل های بزرگ روی درایو. همچنین دارای برچسب خنک کننده گرافن ثبت شده است که به اتلاف گرما و عملکرد پایدار کمک می کند. با عرض 22 میلی متر، طول 30 میلی متر و ضخامت کمتر از 1 میلی متر، ساختار بسیار نازک و سبک آن امکان نصب آسان را فراهم می کند. MP44S حتی با دستگاه های دستی بازی مانند Steam Deck که به سرعت در حال محبوبیت هستند کاملاً سازگار است و آن را به SSD ایده آل برای اسلات های M.2 2230 تبدیل می کند.

برند جهانی حافظه، Team Group، متعهد به ارائه بهترین راه حل ها در بازار ذخیره سازی است. امروزه، سه درایو SSD M.2 را برای برآوردن نیازهای مختلف اندازه و عملکرد منتشر می کند. اینها مجهز به فناوری خنک‌کننده انقلابی هستند، MP44 M.2 PCIe 4.0 SSD، MP44S M.2 PCIe 4.0 SSD و MP34S M.2 PCIe SSD با پشتیبانی از نسل 3. آنها ظرفیت گسترده و پایداری قابل اعتماد را با سازگاری بین نسلی ارائه می‌کنند که باعث می‌شود انتخاب عالی برای ارتقای فضای ذخیره سازی بعدی شما.

برای اطلاعات بیشتر، به صفحات محصول MP44، MP44S و MP34S مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup