گامدیاس کولر مایع یکپارچه CHIONE P3 با نمایشگر IPS را معرفی کرد

نرم افزار کاملا قابل تنظیم
خنک کننده CHIONE P3 با نرم افزار CHIONE CAST ارائه می شود که به محض اتصال به جعبه USB AEOLUS و هدر CHIONE P3 AIO به مادربرد، در زمان واقعی برای نظارت بر اطلاعات ضروری سیستم بر روی رایانه شخصی شما کمک می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد تصاویر یا انیمیشن ها را آپلود کنید، اطلاعات سیستم را مشاهده کنید، جهت و روشنایی صفحه را تنظیم کنید، جلوه های نور، روشنایی، سرعت و جهت را سفارشی کنید یا به سادگی مستقیماً با مادربرد همگام سازی کنید.

  • CHIONE P3-360U: https://www.gamdias.com/en/component/cooler/CHIONE_P3-360U
  • CHIONE P3-240U: https://www.gamdias.com/en/component/cooler/CHIONE_P3-240U



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

صفحه نمایش LCD شخصی
CHIONE P3 مجهز به صفحه نمایش IPS LCD قابل تنظیم، به شما این امکان را می دهد که آمار عملکرد سیستم خود را در زمان واقعی نظارت کنید، در حالی که صفحه نمایش را با تصاویر یا GIF های متحرک در پس زمینه سفارشی کنید. هد پمپ دارای یک حلقه نورپردازی خیره کننده ARGB با حالت های نورپردازی از پیش نصب شده برای نمایش خیره کننده جلوه های نوری است.

پمپ خنک کننده S-TIER

پمپ AIO با یک پمپ آب موتور سه فاز با کارایی بالا تا 2800 RPM، یک فن میکرو یکپارچه برای اتلاف گرمای بهتر در اطراف CPU VRM و اجزای اطراف، و یک صفحه سرد تا پایه مسی با چگالی بالا بهینه شده است. پردازنده شفاف اتصالات برای ارائه حداکثر عملکرد خنک کننده.به سبک اجرا کنید
فن های رادیاتور AEOLUS M3 PWM که با تمرکز بر عملکرد برتر جریان هوا طراحی شده اند، فشار استاتیک بالایی تا 69.01 CFM را برای هدایت جریان هوا بهینه ارائه می دهند. فن ها دارای نورپردازی ARGB با مشخصات کم آدرس پذیر هستند که ظاهری ظریف و شیک را ارائه می دهند. با اصطکاک تقریباً صفر بین قطعات متحرک، فن های AEOLUS M3 کمترین صدا را ایجاد می کنند و در عین حال حداکثر جریان هوا را ایجاد می کنند و در عین حال طول عمر بالایی دارند.

خنک کننده مایع با کارایی بالا CHIONE P3 – راه حل خنک کننده نسل بعدی که برای ارائه عملکرد درجه یک در هر پیکربندی طراحی شده است. CHIONE P3 AIO دارای یک صفحه نمایش IPS LCD بسیار قابل تنظیم برای نشان دادن سبک شما، یک موتور پمپ با کارایی بالا برای ارائه خنک کننده شدید، و فن های AEOLUS M3 PWM با تنظیم دقیق برای ارائه جریان هوای عالی است. CHIONE P3 که با اندازه های رادیاتور 360 و 240 میلی متری موجود است، بهترین راه حل خنک کننده برای گیمرها و علاقه مندان است.