گامدیاس در Computex 2023 کیس‌های PC را به نمایش گذاشت

مکانیزم تک دکمه ای دسترسی آسان به داخل کیس را برای ساخت، ارتقاء و نگهداری فراهم می کند. NESO P1 دارای پانل‌های مشبک کاملا سوراخ‌دار است که مسیرهای جریان هوا را بهینه می‌سازد، این پنل‌ها را می‌توان برای تنظیم عملکرد ورودی و خروجی بسته به جهت بدنه پیکربندی کرد. گامدیاس به طور متفکرانه اسلات های چرخشی 8×8 PCIe را اضافه کرده و فضای داخلی با فضای زیاد (تا 426 میلی متر) ایجاد کرده است که امکان نصب انعطاف پذیر پردازنده های گرافیکی افقی و عمودی، از جمله بزرگترین نمونه های سری GeForce RTX 40 را فراهم می کند.

NESO P1 می تواند تا ده فن کیس و یک رادیاتور 420 میلی متری را در کنار خود جای دهد تا خنک کننده بسیار کارآمد باشد. گامدیاس شاسی بلند خود را در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و سفید خالص عرضه می کند. NESO P1 به عنوان “سبک، عملکرد و تطبیق پذیری برای گیمرها، علاقه مندان و حرفه ای هایی که خواهان عملکرد و زیبایی شناسی بالا هستند” تبلیغ می شود. گامدیاس همچنین نسخه کوچکتری از مدل پرچمدار خود را به شکل NESO P2 ارائه می دهد که زیبایی شناسی کلی و عملکرد دو محفظه مشابه برادر بزرگتر خود را حفظ می کند – البته در قاب فشرده تر. ابعاد به شرح زیر ذکر شده است: (طول x × ارتفاع) 480 x 245 x 495 میلی متر. گامدیاس کیس های برج سنتی تری را در قالب مدل های ATHENA P1 و Argus M4 خود معرفی کرد. ATHENA P1 یک کیس برج میانی است که دارای طراحی مش سوراخ‌دار است که پیکربندی‌های جریان هوا در سطح بالایی را ارائه می‌کند، فضای داخلی جادار با مدیریت کابل پیشرفته دارد – سازندگان از فضای داخلی تمیز با فرآیند نصب آسان خوشحال خواهند شد. گامدیاس می گوید P1 با “چهار فن با کارایی بالا و نوارهای نور ARGB” عرضه می شود که فشار استاتیکی بالایی را برای هدایت جریان هوا بهینه می کند. کیس ATHENA P1 از ARGB سراسری سیستم برای مادربردهای سازگار پشتیبانی می کند تا تنظیماتی هماهنگ با سیستم روشنایی موجود ایجاد کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گامدیاس با چندین مدل جدید ارائه شده در کامپیوتکس امسال، طیفی از کیس های رایانه شخصی خود را متنوع کرده است. کیس E-ATX «سبک اصلی زندگی» آنها، قاب تمام‌برج NESO P1 با دو محفظه است – شکل ذوزنقه‌ای منحصربه‌فرد آن مطمئناً چشم‌نواز بود و دو صفحه شیشه‌ای نمای پانوراما از سخت‌افزار نصب شده در داخل آن را ارائه می‌دهند. یک سیستم پایه مدولار امکان جهت گیری افقی و عمودی را فراهم می کند “در حالی که از جریان هوا و پایداری جامد بهره می برد. جهت گیری جدید بدنه ظاهر تازه تری را ارائه می دهد و یک تجربه کاملاً جدید از ساخت و ساز را باز می کند”. گامدیاس بیان می کند که ابعاد NESO P1 (L x W x H) 490 x 310 x 495 میلی متر است.