کنترلر Xbox Recon از Turtle Beach اکنون در Arctic Comouflage موجود است

Turtle Beach Corporation، سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی، امروز اعلام کرد که کنترلر Turtle Beach Recon که توسط Xbox طراحی شده است، اکنون با رنگ بندی جدید Arctic Camo در دسترس است. از زمان معرفی، کنترلر برنده جایزه Recon توسط طرفداران و منتقدان به دلیل ترکیب کنترل های پیشگامانه با فناوری های صوتی امضا شده این برند مورد استقبال قرار گرفته است. کنترلر Recon در Turtle Beach از زمانی که فاش شد جوایز و رتبه های بالایی را کسب کرده است. اخیراً، IGN به کنترلر Recon امتیاز 9/10 را به اضافه نام انتخاب ویرایشگران این نشریه داده است، در حالی که CNN Underscored آن را در بهترین لوازم جانبی سری Xbox X | S خود قرار داده است. رنگ جدید Arctic Camo یکی دیگر از گزینه های جذاب برای گیمرهای Xbox Series X | است اس، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی و همچنین نسخه های اصلی سیاه و سفید. هر سه رنگ اکنون در Turtle Beach و خرده فروشان شرکت کننده در سراسر جهان با قیمت 59.95 دلار MSRP در دسترس هستند.

یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach می‌گوید: «Recon Controller اولین ورود قدرتمندی برای Turtle Beach به بازار تقریباً 600 میلیون دلاری گیم‌پد شخص ثالث بود، و تحسین‌های مداوم و مداوم و بررسی‌های قوی نشان می‌دهد که ما به درستی آن را انجام داده‌ایم.» . شرکت. کنترلر جدید Arctic Camo Recon یکی دیگر از گزینه های عالی برای گیمرهای ایکس باکس و رایانه های شخصی است که می توانند در نظر بگیرند و ما کنترلرهای بازی بیشتری را برای ایکس باکس و موبایل طراحی کرده ایم که اواخر امسال عرضه می شوند.

Recon Controller اولین کنترلری بود که نوآوری های صوتی نمادین Turtle Beach را با کنترل های برنده بازی ترکیب کرد. گیمرهای رایانه های شخصی ایکس باکس و ویندوز می توانند هر هدست سیمی 3.5 میلی متری را وصل کنند و از ویژگی های اثبات شده Turtle Beach، از جمله شنوایی ابرانسان، نظارت بر میکروفن، تنظیمات از پیش تعیین شده صوتی امضا، و غیره بهره ببرند. علاوه بر این، حالت فوکوس Pro-Aim به گیمرها اجازه می‌دهد تا حساسیت کنترلر را برای دقت برد طولانی‌تر تنظیم کنند، در حالی که حداکثر چهار نمایه را می‌توان در هر یک از دکمه‌های عملکرد سریع عقب قابل نقشه‌برداری ذخیره کرد. با بازخورد ارتعاشی نسل بعدی از موتورهای دوگانه در دستگیره ها و ماشه ها، پس زدن تیراندازی و صدای موتورهای خودرو را احساس کنید. Recon Controller با شکل ارگونومیک و دستگیره های لاستیکی خنک کننده به گیمرها کمک می کند مدت زمان بیشتری بازی کنند و خنک تر بمانند. Recon Controller همراه مناسبی برای هر هدست بازی سیمی مانند Turtle Beach Recon 500 و پرفروش ترین هدست سری Recon 70 است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران