کنسرسیوم CXL و JEDEC برای پیشرفت فناوری DRAM و حافظه پایدار تفاهم نامه امضا کردند

انجمن فناوری حالت جامد JEDEC و کنسرسیوم Compute Express Link (CXL) امروز از امضای یادداشت تفاهم (MOU) برای رسمی کردن همکاری بین دو سازمان خبر دادند. این توافقنامه تشکیل یک کارگروه مشترک را برای فراهم کردن یک انجمن که ارتباطات و اشتراک اطلاعات، الزامات، توصیه‌ها و درخواست‌ها را تسهیل می‌کند، با این هدف تشریح می‌کند که این تبادل اطلاعات به استانداردهای توسعه‌یافته توسط هر سازمان برای غنی‌سازی یکدیگر کمک کند.

برای شرکت در کارگروه مشترک، یک شرکت باید در سطح اعضای هر دو سازمان باشد که آنها را به سیاست های مربوط به حقوق مالکیت حقوق بشر ملزم کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران “یادداشت تفاهم بین JEDEC و کنسرسیوم CXL چارچوبی را برای ارتباط مستمر ایجاد خواهد کرد تا تلاش‌های آتی بین این دو سازمان هماهنگ شود. سیامک تولایی، رئیس کنسرسیوم CXL گفت: این کارگروه مشترک بر روی راه حل های مفید برای فاکتورهای فرم، مدیریت، امنیت، DRAM و سایر فناوری های حافظه همکاری خواهد کرد.

گفت: “با حمایت ده ها شرکت پیشرو در صنعت، این همکاری به هر دو سازمان کمک می کند تا توسعه استانداردهای مربوطه خود را بهینه کنند و از JEDEC در تمرکز فعلی خود بر ایجاد استانداردهای انتخاب شده هدفمند برای ماژول ها و قطعات حافظه متصل در CXL حمایت کنند.” میان قدوس، رئیس JEDEC.