پایه شارژ و پایه هدست دوگانه کنترل کننده سوخت Turtle Beach که برای Xbox طراحی شده است اکنون در دسترس است

شرکت سازنده پرفروش هدست و لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation اعلام کرد که ایستگاه شارژ هدست دوگانه و پایه جدید Turtle Beach Fuel برای Xbox اکنون در دسترس است. Made for Xbox Fuel Dual Controller Charging Station با دو باتری با شارژ سریع 22 ساعته، انرژی قابل اعتماد و همیشه آماده را برای کنترلرهای بی سیم Xbox Xbox Series X|S فراهم می کند. ایستگاه شارژ دارای دو کنترلر بی‌سیم Xbox است، در حالی که پایه هدست جداشدنی تضمین می‌کند که هدست Stealth 600 Gen 2 MAX یا دیگر هدست‌های برنده جایزه Turtle Beach شما به راحتی در دسترس هستند. پایه شارژ هدست دوگانه سوخت و پایه Xbox هم اکنون از www.turtlebeach.com و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت 34.99 دلار MSRP (29.99 پوند / 34.99 یورو) در دسترس است.«ایستگاه شارژ کنترلر و پایه هدست دوگانه سوخت ما برای Xbox به دنبال انتشار اخیر ایستگاه شارژ Fuel Compact VR برای Meta Quest 2 است، زیرا ما همچنان به گسترش برند پرفروش Turtle Beach در طیف وسیعتری از لوازم جانبی مورد نیاز گیمرها ادامه می دهیم. یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation گفت. “بازی بخشی از زندگی روزمره بسیاری از مردم شده است و ایستگاه شارژ جدید ما دو کنترلر بی سیم Xbox را به طور همزمان شارژ می کند، نیاز به تعویض معمولی باتری را از بین می برد و مجوز رسمی برای Xbox دریافت می کند. بعلاوه، پایه هدست در ایستگاه شارژ یا ادغام می شود. می توان آن را جدا کرد و به تنهایی از آن استفاده کرد – در هر صورت، به تمیز و منظم نگه داشتن فضای بازی شما کمک می کند.

لیست کامل ویژگی‌های هدست شارژ دوگانه کنترلر Turtle Beach Fuel برای Xbox شامل موارد زیر است:

  • عمر باتری طولانی: باتری های دوتایی مدت زمان قابل توجهی بیش از 22 ساعت در هر باتری ارائه می دهند و نیاز به باتری های یکبار مصرف مضر برای محیط زیست را از بین می برند.
  • شارژ راحت: نقاط تماس تخلیه و شارژ ساده، قدرت قابل اعتمادی را فراهم می‌کنند و نشانگر واضح سطح باتری، نظارت بر سطح شارژ را آسان می‌کند.
  • پایه هدست گنجانده شده است: ساحل لاک پشت یا هدست دیگر خود را در کنار کنترلرهای خود ذخیره کنید و در هر زمان آماده باشید. به علاوه، پایه جدا از ایستگاه شارژ است و به آن اجازه می دهد در نزدیکی داک، وارونه یا در مکان کاملاً متفاوتی قرار گیرد.
  • *پایه هدست هدست را شارژ نمی کند و فقط برای ذخیره سازی/نمایش است.
  • ردپای جمع و جور: دو کنترلر بی سیم Xbox را به طور همزمان شارژ کنید و یک هدست را در حالی که کمترین فضای روی میز یا تنظیمات بازی شما را اشغال می کند، ذخیره کنید.
  • شارژ USB-C: کابل USB-C 3 فوت/1 متری شامل شارژ مطمئن و طول کابل کافی برای تنظیم تمیز و قابل کنترل را فراهم می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران