وکیل کیفری در تهران + وکیل متخصص در دعاوی کیفری+وکیل تضمینی

وکیل کیفری در تهران + وکیل متخصص در دعاوی کیفری+وکیل تضمینی

ممکن است فکر کنید که مشکلات کوچک کیفری نیازی به وکیل و مشاوره ندارد اما، اشتباهات کوچک در همین مسائل هم میتواند مشکل ساز وکیل کیفری باشد. با دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری، وکلای کیفری شما را به مسیر درست هدایت میکنند. شما میتوانید در لینک زیر برای دریافت شماره وکلای کیفری با شماره زیر تماس بگیرید. و پس از آن نسبت به گرفتن حکم جلب کیفری متهم اقدام می کند، وکیل کیفری مدافع خود پیگیر پرونده شما می باشد و می کوشد بهترین دفاع برای پرونده شما داشته باشد بدون نیاز به حضور شما نیز می تواند تمامی کارهای شما را انجام داده و سبب آسودگی خاطر قوت قلب شما می شود. نکات مهمی که باید به آن توجه داشت میزان مهارت، سابقه کاری و البته تخصص وکیل کیفری در حرفه خود است. منظور از سابقه کاری این مسئله نیست که شما حتما باید به دنبال وکیل کیفری با سن بالا باشید بسیاری از وکیل های متخصص و با تجربه با سن پایین هستند که با مهارت تمام، خیلی بهتر توانایی رسیدگی و سرعت بخشیدن به روند پرونده های کیفری را دارند.

در این مواقع تجربه وکیل نیز می تواند بسیار کارآمد باشد؛ چرا که برخی موارد پیش بینی نشده ممکن است روی دهد که وکلایی که در اول مسیر خود قرار دارند، از آن ها بی اطلاع هستند. توجیه منطقی این نظر این است که مسئولیت عرضه کنندگان خدمات از جمله خدمات حقوقی مشاوره ای، تلویحاً متضمن تضمین حسن اجرای تعهد نیز می باشد و دکترین حقوقی بلژیک که خدمات مشاوره ای وکلا را ارائه خدمات فکری و دفتر آنان را، مؤسسه عرضه این قبیل خدمات و مشمول ماده ۱۷۸۷ قانون مدنی میداند، ظاهراً به همین اعتبار ایجاد شده است. به همین دلیل کانون وکلای دادگستری ایران نیز وظیفه مشاور حقوقی را حساس تر و سنگین تر از وکیل دانسته و استفاده از عنوان مشاور حقوقی را مشروط به داشتن حداقل ده سال سابقه کار وکالت دانسته بود. به نظریه عقد مختلط، همان ایراداتی وارد است که نسبت به نظریه اجاره اشخاص یا اجاره خدمات بیان گردید. به عنوان مثال وکیل کیفری خوب می بایست از مجازات مضاعف متهم، اطاله بیهوده فرایند دادرسی، شکنجه متهم اعم از این که روحی باشد یا جسمی، طرح سوالات تلقینی در فرایند تحقیق و مواردی از این قبیل جلوگیری نماید. فاطمه محمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان است.

چنین شخصی می‌ تواند در کنار استفاده از تخصص و تجربه ی خود روال کاری پرونده ی موکل خود را با پیروزی مواجه نماید. بنیان وکلا دادحامی در نظر دارد با بروز رسانی در خدمات حقوقی کشور و ارتقاء خدمات وکالتی از سیستم سنتی به سبک نوین و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه این قبیل خدمات به اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) کمک شایانی بنماید. با همراهی بهترین وکلاء که دارای سابقه ی درخشان در ارتباط با دعاوی کیفری هستند.

که دادگاه های صالح به موضوعات کیفری حسب مورد می توانند دادگاه کیفری یک ، دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب باشند . در شکواییه باید مشخصات کامل شاکی، مشتکی عنه ( کسی که از او شکایت دارید ) موضوع جرم و تاریخ وقوع جرم و محل وقوع جرم، ادله وقوع جرم واسامی و مشخصات شهود و مطلعین در صورت امکان به طور کامل ذکر شود. فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده، و…)، کیفری و…. شکایت ترک انفاق ( کیفری ) مربوط به ترک نفقه در زمان حال و یا آینده می باشد ، اما دادخواست نفقه ( حقوقی) مربوط به نفقه های گذشته یا پرداخت نشده می باشد.

  • همچنین، از طریق دکمه مشاوره هم می‌توانید از وکلای پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی کیفری بگیرید.
  • با شماره وکیل کیفری تماس بگیرید تا بهترین مشاوره کیفری را به شما ارائه دهد.
  • وکیل متخصص کیفری به وکالت از طرف موکلین خود (اولیای دم مقتول) در دادسرای محل وقوع جرم شکایت و دعوا را مطرح می کند بازپرس نیز پس از انجام بررسی ها و تحقیقات مورد نیاز و تعقیب فرد متهم پرونده را به جریان می اندازد.
  • لازم به ذکر است که یک وکیل کیفری خوب لازم است حتما از ابزار اصلی این کار یعنی کلام و بیان، به درستی استفاده کند.
  • علاوه برحقوقدان بودن باید به مسائل شرعی وفقه نیز مسلط باشد چون برخی از جرام همانند شرب خم،زنا،سرقت،قصاص،افساد فی الارض از اصطلاحات فقهی بوده واطلاع وکیل کیفری از این مسائل می تواند کمک شایانی را به موکل خود کند.
  • جعل مادی یعنی اینکه با استفاده از روش های فیزیکی مانند خراشیدن یا سیاه کردن یا الحاق تغییراتی در ظاهر سند ایجاد شود.

تصمیم قاضی در دعوای کیفری غالباً (تبعید، شلاق، اعدام، قطع عضو، حبس ) است. از این جهت در دعاوی کیفری به مدت زمان بیشتری نیاز است تا پرونده به نتایج مطلوبی برسد. منظور از علقه زوجیت این است که زن و مردی که به سن بلوغ رسیده اند تنها در صورتی می توانند با هم رابطه داشته باشند که این رابطه با خواندن صیغه عقد مشروع شده باشد و در نتیجه تمام روابطی که خارج از علقه زوجیت باشد اگر خارج از حد قانونی باشد ، مشمول مجازات جرم رابطه نامشروع می شود . در کل هزینه های شکایت در دادسرا مبلغ زیادی نیست و خدوداً مابین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومان هزینه دادرسی در دادسرا است؛ اما حق الوکاله وکیل یک مبلغ جداگانه است که به صورت توافقی بین موکل و وکیل تعیین میشود و متوسط آن حدوداً بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است. یک وکیل کیفری خوب باید با آگاهی کامل از کلیه امور کیفری در دادگاه حاضر شود، زیرا حساسیت امور کیفری ایجاب می کند که فرد با ظرافت عمل کند تا به حقوق اجتماعی و حیثیت دیگران لطمه ای وارد نشود.

مزایای استفاده از وکیل کیفری

یکی دیگر از ویژگی های خوب وکیل متخصص کیفری به روز بودن و اطلاع از تمام موضوعات روز جامعه است. او باید انواع روزنامه ها، مجلات و کتب گوناگون را در حوزه پلیس جنایی مطالعه کند تا همیشه به روز باشد و از رقیبان خود و سایر وکلا عقب نماند. • تسلط بر قوانینی همچون قانون مجازات اسلامی، قانون مبارزه با قاچاق کالا و … ما سعی بر آن داشته ایم در مطالب وکیل کیفری نکات مهم و اساسی مواجهه با پرونده های کیفری را بررسی نماییم و ترفند های وکالت را تا آنجا که به اجرای عدالت خللی وارد نشود آموزش دهیم . ۵- وکالت دادگستری قرارداد خاصی است که احکام آن تابع ماده ۱۰ قانون مدنی و مقررات ویژه پیش بینی شده در متون قانونی مربوط به وکالت در دادگستری است.

نحوه طرح شکایت توسط وکیل کیفری:

پس از ارجاع شکواییه در دادسرا، چنانچه ارتکاب جرم در دادسرا محرز شود، قرار کیفر خواست صادر می شود و در صورتی که دلایل کافی جهت اثبات وقوع جرم نباشد، قرار منع تعقیب صادر می شود که در هر دو صورت شخص که متضرر قرار منع تعقیب باشد می تواند اعتراض کند. هر چند که در حال حاضر شکایت کیفری با ثبت شکواییه از طریق دفاتر خدمات قضایی صورت می گیرد؛ اما این روش مانع از طرح شکایت به صورت کتبی یا شفاهی از طریق مراجعه به دادسرا یا کلانتری نیست . در این راستا تقویت بخش هایی از ضابطین دادگستری در تعقیب مجرمین و انجام تحقیقات ضروری بوده لیکن یکی از عوامل اساسی و پر اهمیت در تقویت بخش نظام کیفری می تواند تخصصی شدن وکالت نسبت به پرونده های جزایی باشد . درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید. دادگستری دارای صلاحیت برای وکالت در کلیه دعاوی می باشد لذا از آنجا که در دعاوی کیفری دارای تخصص می باشد در اینگونه دعاوی می تواند موفق تر عمل کند. در دعاوی که اقدامات صورت گرفته مطابق قانون جرم محسوب شده و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است دارای تخصص می باشد.

وکیل دعاوی کیفری

به عنوان مثال هزینه وکیل متخصص کیفری در تهران تقریبا ده درصد از میزان خواسته شده است که با توجه به میزان آن، هرچه مقدار مبلغ خواسته زیادتر باشد، درصد هزینه وکیل کیفری کاهش می یابد و احتمال دارد که در بعضی پرونده ها به سه یا چهار درصد نیز برسد. همچنین وکلای کیفری می توانند زمان بازجویی و دادرسی متهم نقش بسیار فعالی در روند پرونده داشته باشند. وکیل کیفری می تواند حتی در جدی ترین جنایت ها نیز دلایل و مسائلی را که سبب کم شدن مجازات متهم می شود را به همراه مدارک و شواهد به دادگاه ارائه دهد. البته باید این نکته را ذکر کرد که موضوعات مورد بحث تنها به اتهامات قتل محدود نمی شود.

بعد از آن که در دادسرا نسبت به پرونده مطروحه تحقیقات لازم صورت پذیرفت و علی رغم تلاش وکیل پرونده وارد مرحله بعدی یعنی دادگاه شد و یا این که متهم در مرحله رسیدن پرونده به دادگاه اقدام به گرفتن وکیل نمود ، در اینجا وکیل موظف می باشد تحت هر شرایطی از حقوق متهم پرونده با انجام اقداماتی که لازم است دفاع نماید که به آن خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد طرح شکایت کیفری دارید می توانید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و نسبت به ثبت شکوائیه اقدام کنید و یا با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم اقدام به ثبت شکایت کیفری نمایید. اگر پس از بررسی تحقیقات مقدماتی، نظربازپرس یا دادیار بر جرم بودن عمل ارتکابی و قابل انتساب بودن جرم باشد اقدام به صدور قرار جلب دادرسی می نماید و پرونده را نزد دادستان می فرستد تا دادستان نیز درصورت هم عقیده بودن با او با صدور کیفر خواست، موضوع را به دادگاه های کیفری ارسال نماید. شایسته است در امور کیفری از وکیل کیفری مشاوره بگیرید زیرا وکیل کیفری می تواند در خصوص نحوه‌ی طرح شکایت، نوع شکایت، زمان طرح شکایت ، تنظیم لایحه ، اظهارنامه و نحوه‌ی تنظیم شکوائیه‌ کمک شایانی به شما بکند.