وقت آن است که با صفحه کلید بازی خیره کننده Magma Mini 60% RGB Roccat روشن شوید.

صفحه کلید گیمینگ Magma Mini 60% دارای صفحه بالایی شفاف با 10 نور پس زمینه LED و پنج منطقه RGB قابل برنامه ریزی است. نورپردازی AIMO ROCCAT به گیمرها این امکان را می دهد که از تجربه ای زنده و همه جانبه با 16.8 میلیون گزینه رنگ RGB لذت ببرند و با سایر محصولات ROCCAT مجهز به AIMO همگام شوند تا یک ایستگاه بازی کامپیوتری خیره کننده ایجاد کنند.

وب سایت محبوب بررسی فناوری TechRadar بررسی خود را از Magma Mini جدید ROCCAT منتشر کرد و به آن امتیاز 4.5/5 داد و آن را “یک صفحه کلید بازی عالی با قیمت حتی بهتر” نامید. سایت بازی MP1st همچنین Magma Mini را “Liquid Fire” می نامد و خاطرنشان می کند: “با ضریب فرم 60٪، در مورد ویژگی هایی مانند صفحه بالای RGB قابل تنظیم آن، کلیدهای بی صدا و Easy- با آن رقابت بسیار کمی وجود دارد. تغییر مکان[+] ویژگی هایی که بسیاری از مینی کیبوردهای دیگر فاقد آن هستند.”

یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation می‌گوید: ROCCAT Magma Mini برای گیمرهای رایانه‌های شخصی که می‌خواهند نورپردازی خیره‌کننده RGB را با قیمتی جذاب به تنظیمات خود اضافه کنند، انتخابی عالی است. “محصولات Magma و Magma Mini ROCCAT آنچه را که گیمرها باید از صفحه کلیدهای غشایی مدرن از نظر عملکرد انتظار داشته باشند دوباره تعریف می کنند و با نورپردازی RGB که فوراً هر دسکتاپ را بهبود می بخشد، مرزها را حتی بیشتر می کنند.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ROCCAT، برند برنده جایزه لوازم جانبی رایانه شخصی از سازنده موفق هدست و لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation (Nasdaq: HEAR)، امروز از عرضه کیبورد جدید Magma Mini 60% خود خبر داد. Magma Mini سوئیچ های غشایی پاسخگو، ویژگی های عملکرد و دوام را در یک ضریب فرم فشرده 60٪ ترکیب می کند. صفحه بالایی Magma Mini با پنج منطقه قابل برنامه ریزی که نور خیره کننده AIMO RGB ROCCAT را به نمایش می گذارد، کاملاً روشن می شود. Magma Mini نیز با در نظر گرفتن حداکثر دوام طراحی شده است و دارای رتبه IP33 در برابر آب و گرد و غبار است. Magma Mini هم اکنون در www.ROCCAT.com و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت MSRP 49.99 دلار (49.99 یورو) در دسترس است.Magma Mini دارای کلیدهای غشایی پاسخگو با نقطه نیمه عمل سریع است. ROCCAT EasyShift[+] این فناوری قابلیت های کلیدی گسترده ای را ارائه می دهد و فناوری ضد شبح تضمین می کند که بازیکنان می توانند حداکثر 20 کلید را به طور همزمان در گرماگرم نبرد فشار دهند و همه آنها همانطور که در نظر گرفته شده است ثبت نام می کنند. علاوه بر این، کابل برق Magma Mini به سمت چپ صفحه کلید متصل می‌شود و برای گیمرهایی که با صفحه‌کلید کج شده بازی می‌کنند عالی است و فضای بیشتری برای حرکات بزرگ‌تر ماوس باقی می‌گذارد.