وسترن دیجیتال کارت حافظه Fortnite را برای نینتندو سوییچ منتشر کرد

شرکت وسترن دیجیتال، ارائه‌دهنده راه‌حل‌ها و فناوری‌های ذخیره‌سازی پیشرو، امروز از همکاری جدید با Epic Games و نینتندو خبر داد تا اولین کارت Fortnite microSDXC با مجوز رسمی SanDisk را برای Nintendo Switch ارائه کند. کارت حافظه انحصاری با برند Fortnite برای نینتندو سوییچ به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان را با ورود به فورتنایت، به هر نحوی که بازی می‌کنند، فضای ذخیره‌سازی ثابت و قابل اعتمادی فراهم کند. این کارت همچنین برای استفاده در تمامی سیستم‌های نینتندو سوییچ آزمایش و تایید شده است و دارای ضمانت مادام‌العمر محدودی است تا به گیمرها آرامش خاطری را بدهد که برای فرماندهی نیاز دارند.

این همکاری با واسطه IMG، آژانس انحصاری جهانی مجوز محصولات مصرفی فورتنایت انجام شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طراحی بیرونی کارت‌ها با الهام از لباس‌های حماسی Skull Trooper (128GB) و Cuddle Team Leader (256GB)، ادای احترام به برخی از کمیاب‌ترین و محبوب‌ترین لباس‌های بازی است. به عنوان یک جایزه، طرفدارانی که کارت را خریداری کنند، یک جایزه دریافت خواهند کرد. کدی برای بازخرید Angular Flow Wrap نادر، که مطمئناً هر هم تیمی را مسحور می کند.

سوزان پارک، معاون مدیریت محصول راه حل های مصرف کننده، وسترن دیجیتال گفت: «Epic Games با صدها میلیون طرفدار در سراسر جهان، یک رهبر و مبتکر در صنعت بازی است. ما از شراکت با Epic Games و نینتندو برای کمک به بهبود تجربه بازی برای طرفداران با آوردن فلش کارت‌های مضمون خاص خود به انجمن Fortnite بسیار هیجان‌زده هستیم.کارت microSDXC SanDisk Fortnite برای نینتندو سوییچ با قیمت 26.99 دلار (128 گیگابایت) و 49.99 دلار (256 گیگابایت) به فروش می رسد و اکنون در خرده فروشان منتخب Western Digital، خرده فروشان الکترونیکی و فروشگاه آنلاین Western Digital در دسترس است.