وسترن دیجیتال هارد 24 ترابایتی Red Pro برای NAS ها عرضه می شود

وسترن دیجیتال هارد 24 ترابایتی Red Pro برای NAS ها عرضه می شود

امروزه هارد دیسک های با بالاترین ظرفیت معمولاً برای ارائه دهندگان خدمات ابری (CSP) و شرکت ها هدف قرار می گیرند، اما این بدان معنا نیست که متخصصان خلاق یا کاربران عادی به آنها نیاز ندارند. برای پاسخگویی به خواسته‌های مصرف‌کنندگان معمولی‌تر، وسترن دیجیتال محموله‌های HDD‌های Red Pro 24 ترابایتی خود را آغاز کرده است، که با هدف استفاده از NAS پیشرفته برای حرفه‌ای‌های خلاق با نیازهای ذخیره‌سازی قابل توجه است.

هارد دیسک‌های 24 ترابایتی Red Pro وسترن دیجیتال تقریباً 20 ماه پس از عرضه مدل 22 ترابایتی آن‌ها به خرده‌فروشی در سال 2022 عرضه می‌شوند و بهبودی تدریجی را در ارائه‌ی دیسک سخت NAS و مصرف‌کننده WD با بالاترین ظرفیت ارائه می‌کنند. این پلتفرم از ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) استفاده می کند، دارای سرعت چرخش 7200 RPM است، مجهز به کش 512 مگابایتی است و از فناوری OptiNAND برای بهبود قابلیت اطمینان و همچنین بهینه سازی عملکرد و مصرف انرژی استفاده می کند. HDD ها برای سرعت انتقال رسانه به حافظه نهان تا 287 مگابایت بر ثانیه رتبه بندی شده اند، که آنها را به یکی از سریع ترین هارد دیسک های موجود تبدیل می کند (البته در مقایسه با CSP و هاردهای سازمانی گرا کمی کندتر).

درست مانند سایر هارد دیسک‌های رده بالا با هدف ذخیره‌سازی متصل به شبکه، هارد دیسک‌های 24 ترابایتی Red Pro از پلت‌فرم‌های پر از هلیوم استفاده می‌کنند که بسیار شبیه به آنهایی هستند که برای درایوهای سازمانی طراحی شده‌اند. در نتیجه، HDD Red Pro 24 TB مجهز به سنسورهای لرزش چرخشی برای پیش‌بینی و مقابله فعالانه با اختلالات ناشی از افزایش لرزش و سنسورهای شوک چند محوره است تا حوادث شوک ظریف را شناسایی کند و به‌طور خودکار آنها را با فناوری ارتفاع پرواز پویا خنثی کند تا اطمینان حاصل شود که سرها به هیچ وجه نمی‌افتند. دیسک های خراشیده

چیزی که این درایوها در مقایسه با درایوهای WD Gold و Ultraster 22 ترابایتی و 24 ترابایتی برای شرکت ها و دیتاسنترهای ابری فاقد آن هستند، ویژگی ArmorCache است که در هنگام فعال کردن حافظه پنهان (WCE) در برابر اتلاف انرژی محافظت می کند و در صورت غیرفعال شدن حافظه پنهان، عملکرد را بهبود می بخشد. (حالت WCD).

از نظر قابلیت اطمینان، هارد دیسک‌های 24 ترابایتی Red Pro وسترن دیجیتال برای کارکرد 24 ساعته در محیط‌های ارتعاشی، مانند NAS درجه سازمانی با بارهای محفظه طراحی شده‌اند و برای حجم کاری تا 550 ترابایت در سال و همچنین دارای رتبه‌بندی هستند. تا 600000 چرخه بارگیری/تخلیه بار، که مطابق با آنچه هارد دیسک های WD Gold و Ultrastar Western Digital ارائه می دهند، است.

در مورد مصرف برق، WD Red Pro 24 TB تا 6.4 وات در حین عملیات خواندن و نوشتن، تا 3.9 وات در حالت بیکار و تا 1.2 وات در حالت آماده به کار/خواب مصرف می کند.

هاردهای HDD Red Pro 24 TB (WD240KFGX) وسترن دیجیتال اکنون برای فروشندگان و همچنین سازندگان NAS ارسال می شوند و قرار است به زودی در دسترس قرار گیرند. انتظار می رود این هارد دیسک ها کمی ارزان تر از مدل WD Gold 24 ترابایتی باشند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup