وسترن دیجیتال هارد های 22 ترابایتی و 44 ترابایتی WD Book رومیزی را معرفی کرد

برای کمک به مصرف‌کنندگان در حفظ دنیای دیجیتالی همیشه در حال تغییر خود، برند WD Western Digital در حال گسترش خط ذخیره‌سازی دسکتاپ My Book قابل اعتماد خود است. این شرکت با تکیه بر میراثی از نوآوری های تکنولوژیکی، بزرگترین هارد دیسک مصرفی خود را با هارد 22 ترابایتی رومیزی My Book راه اندازی کرد و به کاربران انعطاف پذیری بیشتری برای ذخیره موارد مورد علاقه خود داد.

جان رایدنینگ، محقق، گفت: «مصرف‌کنندگان به تولید داده‌ها با سرعتی سریع ادامه می‌دهند. تنها در سال 2022، متوسط ​​خانوارها در سراسر جهان بیش از 20 ترابایت داده تولید کردند و ما انتظار داریم که با ادامه مصرف مردم و تولید داده‌های بیشتر، این تعداد همچنان به رشد خود ادامه دهد.» نایب رئیس، Global DataSphere در International Data Corporation (IDC)، یک شرکت اطلاعاتی بازار جهانی. “در حالی که بسیاری از مردم به ابر متکی هستند، ما می دانیم که مصرف کنندگان به دنبال فضای ذخیره سازی محلی در نوک انگشتان خود هستند تا به آنها کمک کند تا به راحتی حجم رو به رشد داده های شخصی و تجاری خود را حفظ و کنترل کنند.”

با بیش از ده دستگاه متصل در یک خانواده متوسط ​​آمریکایی، راه‌حل‌های جدید با ظرفیت بالا، فضای قابل توجهی را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا اساساً به پشتیبان‌گیری از دستگاه‌های شخصی‌شان، و شاید حتی در خانه‌شان کمک کنند. برند WD از عکس‌ها و ویدیوهای گران‌قیمت گرفته تا پشتیبان‌گیری از مهم‌ترین فایل‌های کاری و برنامه‌های کاربردی، به دنبال ارائه راه‌حل‌هایی برای افراد است که با نیازهای در حال تغییر ذخیره‌سازی اطلاعات آن‌ها مطابقت داشته باشند.My Book با ظرفیت 22 ترابایت به کاربران این امکان را می دهد که از هزاران سند، عکس، ویدئو و سایر فایل ها از انواع دستگاه های ذخیره سازی، از جمله SSD های قابل حمل و هارد دیسک، کارت های حافظه و درایوهای USB، نسخه پشتیبان تهیه کنند و آنها را در یک سازمان یافته ادغام کنند. و یکی آسان. برای دسترسی به مکان برای کسانی که به دنبال ظرفیت‌های ذخیره‌سازی قوی‌تر هستند، My Book Duo اکنون با ظرفیت 44 ترابایت، مجهز به درایوهای Western Digital بهینه‌شده با RAID که آماده عملکرد با حداکثر سرعت و ظرفیت هستند، در دسترس است. My Book Duo را می‌توان برای افزونگی (تعکاس داده‌ها) به RAID-1 پیکربندی کرد یا به‌عنوان دو درایو مستقل (JBOD) با نرم‌افزار موجود استفاده کرد.

در دسترس بودن
My Book 22 ترابایتی با قیمت 599.99 دلار MSRP و 44 ترابایت My Book Duo با قیمت 1099.99 دلار MSRP به فروش می رسد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران سوزان پارک، معاون مدیریت محصول وسترن دیجیتال گفت: «با دستگاه‌های متعددی که در زندگی روزمره‌مان استفاده می‌شود، ما توانایی ایجاد، مصرف و تولید حجم عظیمی از محتوا را داریم. “هدف ما این است که به مردم کمک کنیم همه چیز را به راحتی و با اطمینان ذخیره کنند.”