وسترن دیجیتال به روز رسانی در مورد رخداد امنیت شبکه ارائه می کند

اظهارات آینده نگر
این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه‌های آینده‌نگر به معنای قوانین اوراق بهادار فدرال، از جمله بیانیه‌های مربوط به حادثه امنیت شبکه، اقدامات و ارتباطات پاسخگوی مرتبط، بازیابی سیستم‌ها و سرویس‌های ما، و توانایی ما برای اجرای اقدامات پیشگیرانه اضافی است. بیانیه های آینده نگر موجود در این بیانیه مطبوعاتی بر اساس انتظارات فعلی مدیریت است و در معرض خطرات و عدم قطعیت هایی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر بیان شده یا ضمنی توسط بیانیه های آینده نگر متفاوت باشد، از جمله: اطلاعات اضافی در مورد دامنه رویداد امنیت شبکه که ممکن است در طول تحقیقات در حال انجام خود کشف کنیم، توانایی ما برای ارزیابی کامل و اصلاح حادثه امنیتی، و احتمال اختلال بیشتر در عملیات تجاری شرکت ما ناشی از این حادثه امنیتی است. ریسک‌ها و عدم قطعیت‌های اضافی که می‌توانند نتایج واقعی را از نظر مادی متفاوت کنند، شامل ریسک‌ها و عدم قطعیت‌های فهرست‌شده در پرونده‌های شرکت نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”)، از جمله فرم 10-K شرکت است که در 25 اوت در SEC ثبت شده است. ، 2022، که توجه شما به آن معطوف است. شما نباید به این اظهارات آینده نگر، که فقط از تاریخ این مقاله بیان می کنند، اعتماد بی مورد کنید، و شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر در اظهارات آینده نگر برای انعکاس اطلاعات یا رویدادهای جدید ندارد، مگر در مواردی که قانون الزامی کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ما می دانیم که اطلاعات ادعایی دیگری از وسترن دیجیتال منتشر شده است. ما در حال بررسی اعتبار این داده ها هستیم و به گزارش یافته های خود در صورت لزوم ادامه خواهیم داد.

با توجه به گزارش‌های احتمالی استفاده متقلبانه از فناوری امضای دیجیتال که ادعا می‌شود به Western Digital در محصولات مصرفی نسبت داده می‌شود، می‌توانیم تأیید کنیم که زیرساخت گواهی دیجیتال خود را کنترل می‌کنیم. در صورت نیاز به اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از مشتریان، ما مجهز به لغو گواهینامه ها در صورت لزوم هستیم. مایلیم به مصرف کنندگان یادآوری کنیم که همیشه هنگام دانلود برنامه ها از منابع نامعتبر در اینترنت احتیاط کنند.

شرکت وسترن دیجیتال امروز یک به روز رسانی در مورد یک حادثه امنیتی شبکه مربوط به سیستم های این شرکت ارائه کرد. در 26 مارس 2023، ما یک حادثه امنیتی شبکه را شناسایی کردیم که در آن یک شخص ثالث غیرمجاز به تعدادی از سیستم‌های شرکت دسترسی پیدا کرد. در 2 آوریل 2023، ما اعلام کردیم که پس از کشف این حادثه، تلاش‌های واکنش به حادثه را اجرا کردیم و تحقیقاتی را با کمک کارشناسان برجسته صنعت امنیت آغاز کردیم. این تحقیق در حال انجام است و شامل تجزیه و تحلیل برای درک ماهیت و دامنه داده های به دست آمده توسط طرف غیرمجاز است.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای ایمن سازی عملیات تجاری ما، شرکت به طور فعال سیستم ها و خدمات ما را از اینترنت عمومی قطع کرده است. ما در روند بازسازی خود در حال پیشرفت هستیم و اکثر سیستم ها و خدمات تحت تأثیر ما اکنون عملیاتی هستند. کارخانه های ما در طول این حادثه فعال بوده و هستند و ما محصولات را برای رفع نیازهای مشتریان خود ارسال می کنیم. اگرچه در ابتدا تحت تأثیر اقدامات پیشگیرانه ما قرار گرفت، اما از 13 آوریل 2023، سرویس My Cloud بازیابی شده است. دسترسی به حساب فروشگاه آنلاین وسترن دیجیتال نیز تحت تأثیر قرار گرفته است و انتظار می‌رود در هفته 15 می 2023 بازیابی شود.

در همکاری با کارشناسان پزشکی قانونی خارجی، تأیید کرده‌ایم که یک شخص غیرمجاز یک کپی از پایگاه داده وسترن دیجیتال مورد استفاده برای فروشگاه آنلاین ما را به دست آورده است که حاوی اطلاعات شخصی مشتریان فروشگاه آنلاین ما است. این اطلاعات شامل نام مشتریان، آدرس صورتحساب و حمل و نقل، آدرس ایمیل و شماره تلفن بود. علاوه بر این، پایگاه داده در قالب رمزگذاری شده حاوی رمزهای عبور هش شده و سالت شده و شماره کارت اعتباری جزئی بود. ما مستقیماً با مشتریان آسیب دیده ارتباط برقرار خواهیم کرد.