هیچ چیز گوش را پرتاب نمی کند (چوب)

با تلفن (1)
تلفن (1) گوش (چوب) را بهبود می بخشد. تمام تنظیمات و ویژگی‌های دستگاه مستقیماً در تلفن (1) برای تجربه یکپارچه در جزئیات دستگاه تعبیه شده‌اند. از طریق تنظیمات سریع، کنترل‌های حرکتی و تنظیمات EQ مانند سطوح فرکانس پایین، متوسط ​​و بالا را بدون زحمت سفارشی کنید. برای سایر دستگاه‌های اندروید و iOS، همه ویژگی‌ها در برنامه جدید Nothing X در دسترس هستند.

پیشنهاد تشکر برای اولین حامیان
Nothing برای قدردانی از حامیان اولیه و جامعه خود، 10٪ تخفیف انحصاری برای خرید گوش (چوب) در Nothing.tech ارائه می دهد، که از 4 نوامبر تا 30 نوامبر 2022 اعمال می شود. یک کد تخفیف برای هر تلفن موجود است (1) و گوش (1) خرید قبلی، و برای هر نگهدارنده نقطه سیاه. برای کسانی که نمی‌توانند منتظر فروش آزاد باشند، Ear(stick) را از امروز تا 4 نوامبر پیش‌سفارش دهند و 10% پس بگیرند. با شماره سفارش و شماره سریال گوش (چوب) با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. شرایط و ضوابط درخواست.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

روی کنترل ها ضربه بزنید
برای ژست های بسیار دقیق، کنترل های فشار روی هر گوشواره قرار دارند و حتی زمانی که انگشتان شما خیس هستند، کار می کنند. کاربران می‌توانند بدون زحمت ساقه هدفون را برای پخش، مکث، رد کردن آهنگ، فعال کردن کمک صوتی و تغییر صدا فشار دهند.

اتصال بهینه شده
گوش (چوب) دارای یک آنتن بازطراحی شده است که دورتر از صورت قرار می گیرد تا انسداد سیگنال را به حداقل برساند. هنگام پخش در تلفن هوشمند Nothing (1)، برای تطابق صدا و گرافیک فوق‌العاده دقیق به حالت تاخیر کم تغییر می‌کند. همچنین به راحتی به هر دستگاه اندرویدی با جفت سریع متصل می شود.

هیچ چیز با فناوری Bass Lock از بین نمی رود. نرم افزار هوشمند شکل منحصر به فرد کانال گوش و تناسب هدفون گوش کاربر را اندازه گیری می کند و میزان باس از دست رفته در هنگام استفاده را تشخیص می دهد. منحنی EQ به طور خودکار روی سطح بهینه برای کاربر تنظیم می شود و هر بار اعماق کاملاً منگنه را ارائه می دهد.

Ear(stick) با طراحی بسیار راحت نیمه در گوش، انتخاب جدیدی را در اکوسیستم صوتی Nothing به کاربران ارائه می دهد که در یک جعبه استوانه ای جمع و جور منحصر به فرد با الهام از شبح های زیبایی ارائه می شود. هدفون کمتر در مجرای گوش قرار می گیرد تا به طور طبیعی مناسب باشد. Nothing Ear (چوب) با شکل ارگونومیک و تست شده روی بیش از 100 نفر، با وزن 4.4 گرم در هر هدفون، برای استفاده بدون زحمت در تمام روز احساس سبکی می کند.

صدای پر جنب و جوش

صدا با درایور دینامیک سفارشی Nothing Ear (چوب)، یکی از حساس‌ترین درایورهای بازار، زنده می‌شود. در 12.6 میلی متر، به اندازه کافی بزرگ است تا عمق های غنی، ارتفاعات واضح و جزئیات پررنگ را ارائه دهد، در عین حال به اندازه کافی کوچک است تا یک تناسب راحت داشته باشد. با استفاده از با کیفیت ترین آهنرباهای درایور موجود در بازار و تقویت دیافراگم، کیفیت صدا حتی در بالاترین و پایین ترین فرکانس ها برای یک تجربه صدای قدرتمند و واقعی ثابت باقی می ماند.

موجودی و قیمت
فروش آزاد برای Ear(stick) در 4 نوامبر 2022 از ساعت 5:30 صبح به وقت شرقی / ساعت 2:30 بامداد PDT در بیش از 40 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در Nothing.tech و خرده فروشان منتخب از جمله Farfetch آغاز می شود. .

عمر باتری تمام روز
گوش (چوب) تمام روز دوام می آورد، با یک کیف ارگونومیک منحصربفرد که به طور ویژه برای قرار دادن در جیب ها طراحی شده است. از 7 ساعت گوش دادن با هدفون و حداکثر 3 ساعت مکالمه با هدفون لذت ببرید. این کیس دارای 22 ساعت شارژ اضافی برای شارژ سریع در هر مکان و هر زمان است. تنها 10 دقیقه در کیس تا 2 ساعت زمان گوش دادن اضافی را فراهم می کند.

فناوری صدای شفاف
با فناوری نسل بعدی صدای شفاف Nothing، سه میکروفون با وضوح بالا با الگوریتم‌های به‌روز شده کار می‌کنند تا صدای بلندتر پس‌زمینه را فیلتر کنند و صدای شما را برای تماس‌های ضد باد و ضد جمعیت تقویت کنند.

امروز، Nothing پیشرفته ترین تجربه صوتی خود، Ear(stick) را معرفی کرد. با حداکثر 29 ساعت عمر باتری، یک بلندگوی 12.6 میلی متری سفارشی و یک طراحی راحت نیمه گوش، Nothing Ear (چوب) صدایی معتبر و قدرتمند با احساس سبک وزن، تنها با قیمت 99 دلار / 149 دلار کانادا ارائه می دهد. “از آنجایی که ما در آستانه فراتر رفتن از یک میلیون محصول فروخته شده در سراسر جهان هستیم، نمی توانم منتظر بمانم تا مردم سومین محصول ما، Ear(stick) را دریافت کنند. این محصول راحتی را متعادل می کند و در عین حال تجربه صوتی نهایی ما را ارائه می دهد. کارل پی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Nothing، گفت: تاریخ از خطوط رژ لب الهام گرفته شده است و دارای یک دهانه پیچشی منحصر به فرد و در عین حال کاربردی است.