بلکین برند خود را تجدید می کند تا برای امروز آماده باشد و روی میراث و آینده آن سرمایه گذاری می کند



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بلکین، یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی، امروز یک نام تجاری مجدد را اعلام کرد که نام تجاری را برای نیازهای امروز و فردا تغییر می دهد، در حالی که به میراث 40 ساله خود در ایجاد راه حل های جذاب وفادار می ماند. هویت بصری این برند برای تطبیق و انطباق با نیازهای یک تجارت مدرن تجدید شده است، زیرا بلکین با سرعتی سرسام‌آور به دسته‌ها و کانال‌های محصولات جدید گسترش می‌یابد. همچنین وب‌سایت بلکین برای پیمایش و تعامل بی‌وقفه، با تمرکز بر محتوای جذاب‌تر و تجربیات شخصی‌تر، بهبود می‌یابد.

“ما با همدلی برای نیازهای مصرف کنندگان خود به این تغییر نام تجاری نزدیک شدیم و می خواهیم هدف، اصول و شخصیت خود را مجدداً بیان کنیم. این از طریق یک فرآیند دقیق گوش دادن به ارزش های گذشته و حال ما به طور سیستماتیک انجام شد. وسلی کیم، معاون بازاریابی، گفت: امضای مستمر ما تعهد ما به طراحی راه‌حل‌های با کیفیت و نوآورانه است که افراد را قادر می‌سازد تا با علایق روزمره‌شان به چیزهای بیشتری دست یابند.

از سال 1983، بلکین با ارائه خدمات به نیازهای مصرف کنندگان فناوری، بازار لوازم جانبی را رهبری می کند تا مردم بتوانند بیشترین بهره را از دستگاه هایی که استفاده می کنند و بیشتر دوست دارند، ببرند. بلکین با استفاده از بینش عمیق مصرف کننده در مورد نحوه تعامل مردم با فناوری خود، به کشف راه حل های ظریف و نوآورانه ای که حدس و گمان را از دست مصرف کنندگان خارج می کند، ادامه داده است.

ما یک سازمان طراحی، مردم و جامعه محور هستیم که واقعاً فراتر از محصولاتی که تولید می کنیم اهمیت می دهیم. ما به سیاره خود، جوامع خود، دسترسی به آموزش و مراقبت های بهداشتی اهمیت می دهیم، زیرا در نهایت محصولاتی که تولید می کنیم بر مردم و سیاره ای که به آن اهمیت می دهیم تأثیر می گذارد. ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای رشد، انجام بهتر، تکرار روی یک طراحی یا تکامل تکنولوژی، ماندن در خط مقدم روندها هستیم. استیو مالونی، مدیرعامل بلکین، گفت: “دفتر مرکزی خود را طراحی کرده‌ایم که پایداری در اکثر انتخاب‌های ما گنجانده شده است.” فکر و نیت درگیر کاملاً نشان دهنده امیدها و رویاهای ما برای آینده بلکین است.”

حتی با وجود اینکه رقبای بی‌شماری فضای لوازم جانبی را هجوم آورده و کالایی کرده‌اند، بلکین همچنان در طراحی محصولات پیشرفته و ابتکارات CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) مانند پایداری و جامعه پیشتاز است. طی 12 ماه گذشته، بلکین به نقاط عطف کلیدی سفر خود برای کاهش انتشار کربن، حذف پلاستیک های یکبار مصرف و حرکت به سمت اقتصاد دایره ای دست یافته است. این شرکت در فعالیت های خود از سال 2009 تا 2021 به کاهش 64 درصدی گازهای گلخانه ای دست یافت، موفق شد بسته بندی های تاشو را برای همه محصولات موجود حذف کند، مواد قابل بازیافت را در دسته های اصلی محصولات جایگزین پلاستیک در بسته بندی کرد و موفق شد عناصر کلیدی خطوط تولید خود را بازطراحی کند. همه بدون ضرر کیفیت، ایمنی و طول عمر. بلکین همچنین اولین مدارس پورتال را در لس آنجلس معرفی کرد، شبکه‌ای نوظهور از دبیرستان‌های مستقل، که اولین آن در مقر جهانی بلکین ادغام شده است.