هفته سوم فروش Epic MEGA شکار ارواح نیمه شب را به صورت رایگان به ارمغان می آورد

درهای The Vault یک بار دیگر باز شد و نکات برجسته هفته 3 فروش Epic MEGA را آشکار کرد. در داخل یک بازی چند نفره نامتقارن شکار ارواح پیدا خواهید کرد.

ارواح در آغاز زمان برای کاوش در سطح و یافتن مکان های مخفی دارند، در حالی که شکارچیان ابزار خود را جمع آوری می کنند (تفنگ های شکاری پر از نمک، ابزارهای دست ساز که ارواح را ردیابی و به دام می اندازند). و بعد نوبت …

شکار شبح نیمه شب
بو! گرفتمت! اکنون شما آماده بازی Midnight Ghost Hunt، یک نبرد پر هرج و مرج چند نفره 4v4 بین زنده ها و مردگان هستید که این هفته در فروشگاه Epic Games رایگان است.

Star Trek: Resurgence
به خدمه USS Resolute در یک بازی ماجراجویی روایی جدید، Star Trek: Resurgence بپیوندید. حتی ممکن است بگویید این … جسارت است.

از دیدگاه دو عضو خدمه، افسر اول Jara Rydek و مهندس Carter Diaz، بازیکن به حرکت در فضا، مدیریت حوادث دیپلماتیک و تقویت روابط در میان یک بحران بزرگ کمک خواهد کرد. سناریوهای مبتنی بر دیالوگ، بازیکنان را وادار می‌کند که در بحبوحه یک بحران سیاسی مداوم تصمیم‌گیری کنند و کاپیتان رایکر و سفیر اسپاک در نقش‌های TNG اواخر دوران خود ظاهر شوند.

دو هفته از شروع برنامه می گذرد. بیایید نگاهی به برخی از بازی‌هایی بیندازیم که در حین فروش عرضه شدند تا عناوین جدیدی را که می‌توانید از جوایز حماسی خود در آن‌ها استفاده کنید، برجسته کنیم.

هر تیم مجموعه ای از ترفندها دارد. شکارچیان به صورت اول شخص بازی می کنند و از فناوری برای شکار ارواح فراری در سراسر سطح استفاده می کنند. ارواح می توانند بیشتر نقشه را به صورت سوم شخص ببینند و می توانند هر تعداد آیتم را در اختیار داشته باشند، در دید آشکار پنهان شوند و منتظر نیمه شب باشند تا شکارچیان شکار شوند.

نسخه رایگان خود را از Midnight Ghost Hunt بین 1 ژوئن 2023 و 8 ژوئن در ساعت 11 صبح به وقت شرقی تحویل بگیرید و به دوستان خود بگویید که یکی را نیز بگیرند. و شاید دشمنان تا ساعت های نیمه شب با هم بازی خواهید کرد.

همچنین این اولین هفته ای است که می توانید بازخرید جوایز حماسی خود را شروع کنید، و ما برخی از بازی های کاملاً جدید را برجسته کرده ایم که می توانید آنها را خرج کنید. زیاد خرج کنید و موفق باشید.

در اینجا نکات مهم سومین هفته Epic MEGA Sale است!

به عنوان یک شکارچی، تشخیص ارواح از بقیه وسایل فقط شروع یک نبرد مضحک علیه محیط زیست و پارانویای خودتان است. تکیه‌گاه‌ها سطوح را پر می‌کنند و یک روح می‌تواند در هر چیزی از توالت گرفته تا یک توپ غول‌پیکر دیسکو بپیچد. شما آنها را با استفاده از سونار و رادار شکار می‌کنید، یا می‌توانید به هر پایه تصادفی ضربه بزنید تا ببینید آیا یک روح در داخل است یا خیر. بهترین بخش شکار پروپوزال زمانی است که وقتی خیلی نزدیک می شوید، یک کمد فرار می کند.

هدیه: لباس بلوربیوس پاییز
برای فتح Blunderdome با یک لباس رایگان آماده شوید! سلام به همه Blorbius the Despiser! با جمع آوری این لباس از 1 ژوئن 2023 تا 8 ژوئن ساعت 11 صبح به وقت شرقی، دیوانه اما عصبانی به نظر برسید. برای خرید لباس به صفحه فروشگاه Fall Guys بروید. لباس ممکن است در تاریخ بعد در دسترس قرار گیرد.

پاداش های حماسی خود را بازخرید کنید
برنامه Epic Rewards ما با شروع فروش شروع شد. با Epic Rewards، بازی‌ها، برنامه‌ها، افزونه‌ها یا ارزهای مجازی شرکت‌کننده را در فروشگاه Epic Games خریداری کنید و 5% از هزینه‌های شما پس از پنجره بازپرداخت 14 روزه به موجودی جوایز شما واریز می‌شود. در اینجا پرسش و پاسخ Epic Rewards با تمام جزئیات است.

ارواح ناامیدانه سعی می کنند زنده بمانند. پنهان شدن در وسایل یا استفاده از تله‌کینزی برای حمله و بمباران انسان‌های مجاور، فقط تاکتیک‌هایی را مسدود می‌کند تا قبل از اینکه ساعت‌ها به نیمه‌شب برسند، مکیده نشوند. اگر یک گوست مقاومت کند، کل تیم احیا می شود و به تهدیدهای خشن و پنجه ای تبدیل می شود که می تواند علیه شکارچیان تلافی کند.

آخرین آزمایشات
اجرا کن! رانننن! The Outlast Trials ترسناک‌ترین سریال ترسناک بقا تک‌نفره را به یک بازی چندنفره تبدیل می‌کند. شما و حداکثر سه دوست، سوژه‌های آزمایشی برای شرکت Murkoff هستید، که آزمایش‌های آن شما را مجبور می‌کند تا از سطوح تلخ پر از تله‌ها و هیولاها جان سالم به در ببرید. هر آزمایشی یک هدف اصلی برای تکمیل دارد، زیرا شما و تیمتان سعی می کنید از هیولاهای رومینگ که شما را شکار می کنند دور بمانید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران