هدفون جدید ال‌جی TONE Free کیفیت صوتی بهبود یافته، عمر باتری تا 10 ساعت و ANC ارائه می‌کند.


طیف 2022 هدفون بی‌سیم TONE Free از LG Electronics (LG) با فناوری‌های صوتی پیشرفته، طراحی مناسب‌تر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید جدید، بهترین تجربه صوتی را ارائه می‌دهد. هدفون جدید TONE Free که تعهد مستمر ال‌جی به نوآوری کاربر محور را نشان می‌دهد، بهترین همراهان روزمره برای سبک زندگی امروزی است.

هدفون‌های TONE Free مدل پرچم‌دار امسال (T90) به لطف چندین به‌روزرسانی، از جمله ساختار داخلی جدید با درایورهای بزرگ‌تر که به تولید بیس عمیق‌تر و رضایت‌بخش‌تر کمک می‌کند، صدایی چشمگیر ارائه می‌دهد. استفاده از گرافن، ماده ممتازی که لرزش را کاهش می‌دهد و در عین حال کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، به T90s اجازه می‌دهد صدایی بسیار پویا و در عین حال متعادل و واضح تولید کند. هدفون‌های T90 ال‌جی که از چندین راه برای گوش‌ها لذت می‌برند، از قابلیت‌های بهبود عملکرد پردازش فضایی هدفون مریدین (HSP) استفاده می‌کنند، فناوری تخصصی شریک قدیمی ال‌جی در ارائه صدایی برتر، صدای مریدین. با استفاده از HSP در داخل، هدفون صحنه صوتی کامل و طبیعی‌تری را با تصویر مرکزی واضح‌تر ارائه می‌دهد – احساس گوش دادن به موسیقی که از طریق یک سیستم صدای استریو واقعی پخش می‌شود. علاوه بر این، فناوری تعادل کامل Meridian به هدفون T90 اجازه می‌دهد تا در هر میزان صدایی به تعادل صدایی ثابت دست یابد.

علاوه بر این، هدفون T90 TONE Free Dolby Atmos ال‌جی اولین هدفون بی‌سیم جهان است که از ردیابی Dolby Head در همه محتوا و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. Dolby Head Tracking هنگامی که کاربران سر خود را برای تجربه صدای طبیعی‌تر حرکت می‌دهند، صدا را دوباره کالیبره می‌کند، بنابراین کاربران احساس می‌کنند که در مرکز صحنه هستند و سطح جدیدی از صدای غوطه‌ور را تجربه می‌کنند، خواه در حال گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، پخش جریانی سریال های مورد علاقه یا بازی های ویدیویی Dolby Head Tracking همراه با محتوای Dolby Atmos تجربه گوش دادن را بیشتر می کند و جزئیات، عمق و وضوح باورنکردنی را ارائه می دهد. T90s اولین هدفون بی سیمی است که دارای مجازی ساز صوتی است که توسط Dolby به طور خاص برای هدفون طراحی شده است – یک راه حل پیشرفته که ابعاد فضایی را برای سرگرمی های استریو گسترش می دهد.

علاوه بر این، T90s با Snapdragon Sound Technology Suite عرضه می‌شود که به این معنی است که کاربران می‌توانند از سطحی از کیفیت صدا که قبلاً فقط در هدفون‌های سیمی موجود بود، لذت ببرند. همراه با صدای 24 بیتی/96 کیلوهرتز با وضوح بالا، هدفون‌های Snapdragon Sound ال‌جی اتصال قوی، کیفیت صدای شفاف و تأخیر کم را ارائه می‌دهند که نه تنها برای گوش دادن به صدا، بلکه برای برقراری تماس‌های صوتی و بازی نیز عالی هستند.

علاوه بر این، هدفون‌های بی‌سیم ممتاز این شرکت دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با الگوریتم ANC دو مرحله‌ای و بهینه‌ساز بی‌درنگ ANC هستند. الگوریتم Double Step ANC از یک فیلتر جدید با نرخ نمونه برداری بالاتر برای حذف موثرتر نویز خارجی و یک الگوریتم تشخیص زوزه پیشرفته برای حذف بازخوردهای ناخوشایند و منحرف کننده استفاده می کند. در همین حال، Real-Time ANC Optimizer به طور خودکار عملکرد ANC را با تجزیه و تحلیل موقعیت واقعی هدفون در داخل گوش کاربر از طریق میکروفون های داخلی تنظیم می کند.

آخرین برش TONE Free ال‌جی راحتی را ارائه می‌کند و در عین حال عملکرد را برای بهبود صدا و حذف نویز بهینه می‌کند. طراحی راحت این هدفون که با همکاری آزمایشگاه فناوری طراحی ارگونومیک POSTECH کره جنوبی ایجاد شده است، دقت ارگونومیک و شکل بهینه‌شده‌ای را ارائه می‌کند که حس بهتری در گوش ایجاد می‌کند. به علاوه، مدل‌های جدید هم کوچک‌تر و هم سبک‌تر از مدل‌های قبلی خود هستند، به این معنی که کاربران می‌توانند برای مدت‌های طولانی‌تری با حواس‌پرتی کمتر از TONE Free استفاده کنند. TONE Free’s Performance Fit موقعیت صحیح در گوش را تضمین می کند تا تجربه صدایی حتی نهایی تر داشته باشید.

مدل‌های جدید TONE Free ال‌جی همچنین دارای کیف شارژ UVnano هستند که از نور فرابنفش برای تمیز نگه داشتن هدفون‌ها از نظر بهداشتی کمک می‌کند. فناوری UVnano ال‌جی جدید برای سال 2022 پوشش وسیع‌تری را ارائه می‌کند و تمام قسمت‌های ژل گوش را استریل می‌کند. علاوه بر این، T90s از ژل‌های گوش ضد حساسیت درجه پزشکی استفاده می‌کند تا خطر تحریک پوست در کانال گوش را کاهش دهد. راحتی فوق‌العاده کاربر یکی دیگر از مزایای کلیدی هدفون TONE Free ال‌جی است که اکنون دارای اتصال بهبود یافته و سازگاری گسترده‌تر است. Plug & Wireless، قابلیتی که به کیس شارژ اجازه می دهد تا به عنوان فرستنده بلوتوث دو برابر شود، با ویژگی جدید و مفید چت صوتی، که برای تماس های کنفرانسی و گپ زدن با دوستان در حین بازی ایده آل است، بهبود یافته است. با کابل USB-C به AUX همراه، کاربران می توانند جعبه را به رادیو، تردمیل، سیستم سرگرمی در حین پرواز و طیف گسترده ای از محصولات دیگر وصل کنند تا از آزادی بی سیم و کیفیت صدای درجه یک لذت ببرند.

به لطف واحد دریافت صدا، T90 های سطح بالا حتی تجربه تماس صوتی پیشرفته ای را ارائه می دهند. هنگامی که کاربر در حال صحبت کردن است، واحد پیک‌اپ صدای محیط را تشخیص داده و به حداقل می‌رساند و شنیدن حرف‌هایش را برای فرد طرف مقابل آسان‌تر می‌کند. مدل‌های جدید TONE Free تا 9 ساعت استفاده را با یک بار شارژ ارائه می‌کنند، در حالی که خود جعبه می‌تواند 20 ساعت دیگر را برای حداکثر 29 ساعت لذت گوش دادن فراهم کند. و با یک عملکرد شارژ سریع جدید، هدفون را می توان پس از حدود 1 ساعت در جعبه شارژ UVnano به طور کامل شارژ کرد.

در نهایت، سال 2022 شاهد معرفی طیف تناسب جدید TONE Free ال‌جی (مدل‌های TF7 و TF8) است که برای سبک‌های زندگی فعال طراحی شده است، که تناسب ایمن و راحت را برای اوقات فعال، از دویدن و دوچرخه‌سواری در کوهستان گرفته تا تمرین‌های شدید در باشگاه ارائه می‌کند. هر دو مدل دارای فناوری SwivelGrip هستند – که کمک می‌کند هدفون‌ها محکم و راحت در جای خود قرار بگیرند، حتی در حین تمرین‌های شدید – و طراحی سبک وزنی را ارائه می‌دهند که جریان هوا را بهتر می‌کند.

به‌علاوه، مدل‌های TONE Free Fit عملکرد ANC یکدست، صدای فضایی شفاف با فناوری Meridian HSP، و مزایای بهداشتی ژل‌های گوش ضدحساسیت با درجه پزشکی و کیف شارژ ال‌جی UVnano را ارائه می‌دهند. دارای استاندارد IP67، TF7 و TF8 در برابر باران، پاشیدن آب، عرق و گرد و غبار مقاوم هستند تا بتوانید بدون نگرانی به راحتی بدوید یا تمرین کنید.

مدل های TONE Free Fit دارای عمر باتری 10 ساعت (در مجموع تا 30 ساعت با جعبه شارژ) هستند. برای انجام تمرینات لذت بخش تر در باشگاه، هدفون TF8 می تواند با استفاده از راه حل نوآورانه Plug & Wireless ال جی به نمایشگرهای تردمیل قدیمی تر و غیر بلوتوثی متصل شود.

هدفون‌های بی‌سیم واقعی TONE Free 2022 ال‌جی از اواخر ماه اوت در بازارهای بزرگ سراسر جهان عرضه خواهند شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup