نسخه Premium Precious نشان داد که The Lord of the Rings: Gollum برای پیش‌سفارش باز است

جایزه پیش‌سفارش – با پیش‌سفارش نسخه‌های استاندارد یا پرشیو، DLC Emotes Pack را دریافت می‌کنید که شامل 6 ژست و گفتار امضای گولوم است.

The Lord of the Rings: Gollum در 25 می 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و نسخه های بعدی برای نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. The Lord of the Rings: Gollum که توسط Daedalic Entertainment و NACON منتشر شده است توسط تیم کوچکی از علاقه مندان به Tolkien در Daedalic Entertainment و با مشارکت Middle-earth Enterprises توسعه می یابد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

نسخه گرانبها با در نظر گرفتن طرفداران تالکین ساخته شد. Daedalic Entertainment و NACON پا را فراتر گذاشته اند تا یک بسته جذاب شامل بیش از 100 اثر هنری خیره کننده، مجموعه ای از افسانه ها برای تعمیق دانش خود از سرزمین میانه، خطوط Sindarin اضافی برای الف های بازی، که به شما احساس شبیه بودن را می دهد، جمع آوری کنند. دوباره به درستی شرق کوه های مه آلود، و بیشتر! این نسخه با تمرکز بر غوطه ور کردن بازیکنان در دنیای سرزمین میانه، مطمئناً طرفداران و گیمرها را به وجد خواهد آورد.

چه از طرفداران قدیمی دنیای خلق شده توسط JRR Tolkien باشید و چه برای اولین بار در حال کاوش در ارباب حلقه ها هستید، نسخه Precious یک تجربه بازی حتی فراگیرتر را ارائه می دهد. این نسخه شامل:

  • بازی اصلی
  • DLC Sindarin VO که به دیالوگ با الف ها حس اصالت می بخشد.
  • DLC Lore Compendium، گنجینه ای از اطلاعات در مورد شخصیت های کلیدی، مکان ها و رویدادهای بازی است که شما را در تاریخ سرزمین میانه غرق می کند.
  • برنامه موسیقی متن اصلی تا بتوانید هر زمان که خواستید به موسیقی متن بازی گوش دهید
  • برنامه نمایشگاه هنر که شما را به پشت صحنه فرآیند ساخت بازی با طرح‌ها و اسرار توسعه فراوان می‌برد.

سلام به همه، امروز با خوشحالی اعلام می کنیم که پیش خرید Steam شروع شده است! همچنین خوشحالیم که درباره The Lord of the Rings: Gollum: Precious Edition به شما اطلاعات بیشتری بدهیم، که شامل مزایای ممتاز برای طرفداران سرزمین میانه تالکین است. می‌توانید در ۲۵ می ۲۰۲۳ به جست‌وجوی تزلزل ناپذیر گولوم برای یک حلقه بپیوندید.

The Lord of the Rings: Gollum اکنون برای پیش خرید در دسترس است! خودتان را با هنرهای مفهومی منحصر به فرد، مجموعه‌ای از داستان‌ها، صداهای الویشی اضافی، و موارد دیگر پذیرا شوید.
اکنون پیش خرید کنید: www.gollumgame.com/

تحریریه Techpowerup