نتاک سری حافظه های Shadow II DDR5 را معرفی کرد

سری Shadow II به طور ویژه برای گیمرها طراحی شده است و شخصیت آزادانه “بازی روان و جنگیدن به دلخواه” را نشان می دهد تا تقاضای گیمرها برای تجربه عملکرد قوی تر را برآورده کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران به غیر از برندهای خط مقدم، Netac، یک تولید کننده ذخیره سازی معتبر، نیز به طور فعال در حال گسترش این حوزه است. نتاک حافظه Shadow II DDR 5 را بعد از Shadow RGB DDR5 معرفی می کند. مانند سری Shadow، Shadow II DDR 5 نیز در سطح متوسط ​​و بالا قرار دارد، اما بدون عملکرد نورپردازی RGB. از نظر پارامترها، مشخصات فرکانس 4800 مگاهرتز به زودی راه اندازی خواهد شد و مشخصات تسمه با ظرفیت بالا 8/16/32GB*2 با تاخیر 40-40-77 و ولتاژ 1.1 در دسترس خواهد بود. که مشخصات فرکانس بالا مانند 5600 مگاهرتز و 6200 مگاهرتز در آینده راه اندازی خواهد شد.

از نظر ظاهر، Shadow II DDR5 با اتخاذ یک طراحی شیک دو رنگ سیاه و سفید، تصویر کم رنگ خود را تغییر داده است و هیت سینک متقارن فلزی با خطوط مینیمالیستی، محصول را شیک‌تر و سه‌بعدی‌تر کرده است. در مرکز آرم برجسته “سایه” قرار دارد. دور آن را یک قاب الماس شکل با سر اسب احاطه کرده است و قسمت بالای جلیقه نیز به صورت متقارن طراحی شده است، درست مانند پگاسوس که آماده پرواز است. البته نعمت هیت سینک فلزی نیز توانایی دفع حرارت حافظه را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

Netac رسماً از انتشار حافظه Shadow II DDR 5 خبر داد. از پایان سال 2021، موضوعات مرتبط با DDR5 سطح بالایی از محبوبیت را حفظ کرده اند. دلیل اول این است که بازار برای مدت طولانی منتظر ابزارهای بهره وری جدید بوده است. دوم، DDR5 در مقایسه با نسل قبلی، بهبود انقلابی در ظاهر و عملکرد دارد، مانند دو برابر کردن فرکانس و شروع از 4800 مگاهرتز. تراشه مدیریت توان PMIC داخلی، ولتاژ به 1.1 ولت کاهش می یابد و مصرف برق کمتر است. عملکرد تصحیح خطای داخلی ECC برای پایدارتر کردن عملیات اضافه شده است.