مراحل انتخاب و خرید شومینه بررسی کامل 20 نوع شومینه دکورینه

و سپس ویژگی‌های طراحی اضافی مانند شومینه دودکش (در صورت نیاز) وجود دارد. راهنمای انتخاب و خرید شومینه ایستادهیک شومینه ایستاده جایگزین عالی برای شومینه سنتی باز است. اگرچه اجاق‌های هیزمی صرفاً شومینه نیستند، اما جایگزین مناسبی برای اجاق‌هایی هستند که فضایی برای شومینه ندارند. راهنمای انتخاب و خرید شومینه در انواع مختلفشومینه اتانولی شباهت زیادی به شومینه با سوخت ژل دارد با این تفاوت که به جای سوخت ژل از سوخت بیواتانول مایع استفاده می‌کند. شومینه گازی مدرن) و شومینه دیواری lcd در بازار وجود دارند.

شومینه گازی دیواری بهشی قابدار 200

بنابراین قبل از هر گونه اقدامی ابتدا به این سؤال پاسخ دهید که چه نوع سوختی را برای آن مد نظر گرفتید. روش دوم دیگر استفاده از تهویه طبیعی بدون استفاده از دودکش و یا لوله تهویه می باشد. برای اجرای این روش نیاز به منطقه ای وسیع برای ایجاد شعله داریم. پاشیدن سبک روی باغچه سبزی باعث اضافه شدن آهک و پتاسیم می‌شود.

منقل شومینه آماده – کد 301

درواقع شما در حال اضافه کردن چیزی به فضا هستید که هر لحظه هنگام سوختن در حال تغییر رنگ، تغییر شکل و … است و تلألو جلوه بصری متفاوت و جذاب جدیدی ایجاد می کند. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. همانطور که تا الان مشاهده کردید شومینه های مدرن گازی با اینکه طراحی ساده و بدون زرق و برق دارند، اما نمایی بسیار شیک و زیبا دارند. در تمام این مدل ها توجه خاصی به طراحی شومینه شده و آنرا بعنوان یک عنصر اساسی و مهم در دکوراسیون بحساب می آورند. برای پر کردن فضاهای خالی در گوشه خانه شومینه گزینه بسیار مناسبی است، اما بغیر از گوشه ها، دیوارهای اتاق نشیمن و همینطور مدل های مستقل برای پذیرایی مکان های جذابی برای تعبیه یک شومینه مدرن گازی هستند.

برخی از مدل‌ها را می‌توانید خودتان نصب کنید، اما برای نصب سایر مدل‌ها به یک متخصص نیاز دارید و پول بیشتری به صورت حساب شما اضافه اینجا می‌کند. گران ترین شومینه نوع هیزمی یا چوب سوز است، به خصوص شومینه ای که از ابتدا ساخته شده است. هزینه‌های بازسازی، ساخت و نصب یک شومینه جدید هیزمی می‌تواند حتی برای یک مدل ساده از دیگرر انواع دیگر گران تر باشد. نصب شومینه از فرو ریختن ساده یک شومینه برقی ایستاده تا صرف هفته‌ها برای بازسازی خانه خود برای یک شومینه هیزمی کاملاً جدید متغیر است. مکانی که می‌خواهید شومینه شما قرار بگیرد، تعیین می‌کند که چه نوع شومینه‌ای را بخرید.

مراحل انتخاب و خرید شومینه بررسی کامل 20 نوع شومینه دکورینه

این شومینه ها ساخت ایـران با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و آمریکا می باشد. شومینه های گازی دیواری پدیده در انواع یکطرفه، دو طرفه و سه طرفه از انواع شومینه شیشه ای است که مکمل دکوراسیون خانه شما خواهد بود. شما می توانید شومینه های گازی پدیده را با بهترین قیمت با قابلیت مشاوره رایگان و ارسال به سراسر نقاط کشور ازسایت فروشگاه اینترنتی تاسیسات کلاب خریداری نمایید. برای خرید هیزم توپی بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید.

  • شومینه‌های ایستاده دارای طرح‌های متعددی هستند که از مدرن تا معاصر و روستایی را شامل می‌شود.
  • انواع شومینه دیواری امکان نصب داخل یا روی دیوار و تأمین هر سه نیاز گرمادهی، زیباسازی فضا و استفاده بهتر از آنرا دارند، بدین ترتیب برای منازل و آپارتمان های کوچک گزینه نصب مناسبی از انواع شومینه هستند.
  • شومینه ای می‌خواهید که بتوانید در حین تزیین در اطراف آن حرکت کنید (و حتی هنگام حرکت با خود ببرید)؟ پس در این مورد یک شومینه ایستاده یک انتخاب هوشمندانه است.
  • مطالعه خوبی داشته باشید، فراموش نکنید دیدگاه و برداشت خود را در قسمت نظرات برای ما بفرستید.

شومینه نباید دست کم گرفته شود، متاسفانه در بسیاری از خانه مشاهده می کنیم که شومینه به گوشه ای تنها در انتهای خانه منتقل شده و بنوعی از مرکز خانه دور است. خانه های کوچک شرایط بهتری دارند اما گاهی اوقات در این خانه ها نیز شومینه طوری در چیدمان و دکوراسیون لحاظ می شود که چندان مورد توجه نبوده و فقط کارایی آن مهم است. شومینه هیزمی از زمان های گذشته برای گرم سازی محیط منزل مورد استفاده قرار می گرفته می گیرد. اما شومینه های هیزمی ( چوبی ) معایبی دارند و جزء ناکارآمد ترین شومینهها هستند. زیرا هنگام سوختن چوب، بخش زیادی از گرما از طریق دودکش از محیط خانه خارج می‌ شود. در نتیجه شومینه های هیزمی به طور مرتب نیاز به تهیه چوب دارند و همچنین در هنگام استفاده از آن ها باید دقت کافی را به عمل آورید که ناخواسته موجب آتش ‌سوزی در محیط منزل نشود.

قیمت شومینه