محصولات خنک کننده XIGMATEK در Computex: FROZR-O II، فن های زنجیره ای سری Starlink

XIGMATEK یکی از پیشگامان راه حل های خنک کننده هوای پیشرفته است. این شرکت با معرفی چندین خنک کننده و فن جدید در Computex 2023 حضور پررنگی دارد. اگرچه این شرکت متخصص در هیت سینک‌های بزرگ و خنک‌کننده‌های CPU مبتنی بر هوا است، اما پرچم‌دار خنک‌کننده CPU مایع AIO خود، FROZR-O II را معرفی کرد. FROZR-O II که کاملاً به عنوان یک راه حل پیشرفته AIO طراحی شده است، دارای یک بلوک پمپ هوشمند با یک صفحه نمایش گرد و رنگ واقعی است که با نرم افزار از طریق USB ارتباط برقرار می کند و دمای CPU را در زمان واقعی نمایش می دهد. (اندازه گیری شده توسط نرم افزار چیلر). RPM پمپ و فن، و تقریباً هر چیزی که می توانید برنامه ریزی کنید (مانند پس زمینه های زیبا، آرم های قبیله و غیره).

مدل های ارائه شده در کامپیوتکس عبارت بودند از FROZR-O II 360 (رادیاتور 360 میلی متر در 120 میلی متر) و آلتر ایگو سفید آن، FROZR-O II 360 Arctic. هر یک از سه فن PWM شامل یاتاقان‌های دینامیک سیال، چرخش تا سرعت 1800 دور در دقیقه، فشار دادن جریان هوا تا 82.2 CFM و فشار ساکن 2.55 میلی‌متر H2O است. رادیاتور 27 میلی متر ضخامت دارد و از کانال های آلومینیومی ساخته شده است. علاوه بر کنترل نرم افزاری، خنک کننده شامل یک کنترلر ARGB 8 کاناله Galaxy II با کنترل از راه دور RF است که به شما امکان می دهد از پیش تنظیم های مختلف نور استفاده کنید. این کولر از سوکت های LGA1700 اینتل و سوکت AMD AM5 پشتیبانی می کند.

Starlink Ultra خط جدیدی از فن های ممتاز XIGMATEK است که برای زنجیر زنجیری بدون کابل طراحی شده است. می‌توانید زنجیره‌هایی تا چهار فن ایجاد کنید، با یک رابط مستحکم به سبک لغزنده که فن‌ها را در یک ردیف به هم متصل می‌کند و سیگنال PWM را برای عملکرد اصلی آنها به اشتراک می‌گذارد، و همچنین یک سیگنال RGB آدرس‌پذیر. هر کدام دارای مقادیر زیادی ARGB هستند، از جمله LED های واقع در هاب چرخ فن، قاب (نزدیک تکیه گاه ها)، و در امتداد طرف هایی که نقاط تماس نیستند. ویژگی‌های کناره‌ها و توپی توربین، بازتاب بی‌نهایت را نشان می‌دهند. هر کدام از این فن ها با سرعتی بین 800 تا 2000 دور در دقیقه می چرخند و تا 68.5 CFM جریان هوا، تا 29.2 دسی بل خروجی نویز و فشار ساکن 2. 05 میلی متر H2O را فشار می دهند. مجموعه‌های 3 واحدی این فن‌ها شامل یک فن Galaxy II + کنترل‌کننده روشنایی با یک کنترل RF است که به شما امکان می‌دهد نور و سرعت فن را طی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup