لیان لی Uni Fan SL Infinity 140: بزرگتر و مسحورکننده تر را معرفی کرد

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، 140 میلی متر را به سری UNI FAN SL INFINITY اضافه می کند. SL INFINITY 140 همان سبک نورپردازی نامحدود را با آینه بی‌نهایت در جلو و کناره‌ها و نوارهای زاویه‌دار نازک RGB در جلو و پشت ارائه می‌دهد. SL INFINITY 140 جریان هوای بسیار بهبود یافته ای را با حداکثر 72.7 CFM، 2.88 میلی متر H2O فشار هوا ارائه می دهد. سطوح نویز کمتر از 28 دسی‌بل در هنگام کار در 1600 دور در دقیقه، یا کاملاً نامفهوم در 0 دور در دقیقه با عملکرد Start/Stop در L-Connect 3. SL INFINITY 140 کاملاً با هاب کنترلر SL INFINITY سازگار است و به کاربران انعطاف‌پذیری می‌دهد. برای استفاده از ترکیب های مختلف زنجیر دیزی فن 120 یا 140 میلی متری در ساخت خود. مشابه 120، دارای مکانیسم اتصال بهبود یافته کلیدهای قفل قابل جابجایی و کابل ماژول برق چند جهته است.

UNI FAN SL INFINITY 140 Black/White از 10 ژانویه با قیمت 29.99 دلار (ایالات متحده و در سراسر جهان) تنها به عنوان یک بسته فن (کنترل کننده شامل نمی شود) در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد UNI FAN SL INFINITY 140 به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

SL INFINITY 140 دارای 40 LED است که کاملاً پراکنده شده اند تا روشنایی مداوم را در پره های فن و اطراف مدال LIAN LI در پشت ایجاد کنند. شفت فن جلویی نگاهی اجمالی به اولین حلقه آینه بی‌نهایت را ارائه می‌دهد که با دقت ساخته شده است تا یک افکت بی‌نهایت عمیق و هیپنوتیزمی با فاصله 0.5 میلی‌متری بین هر لایه نور ایجاد کند. آینه دوم بی نهایت توسط یک تریم آلومینیومی که در دو طرف قاب قرار دارد احاطه شده است. با L-Connect 3، کاربران می‌توانند بین جلوه‌های نور از پیش تعیین‌شده یکی را انتخاب کنند یا نوارهای نور مرکزی و جانبی را برای ظاهری سفارشی ترکیب کنند.

جریان هوا بهتر فشار هوا بهتر است.

SL INFINITY 140 جریان هوای بهبود یافته (72.7 CFM)، فشار هوای بالاتر (2.88 میلی‌متر H2O) و سرعت‌های قابل انتخاب فن از 0، 200 تا 1600 دور در دقیقه را ارائه می‌کند، همگی در سطوح نویز کمتر (28 dBA). مناسب برای دفع گرما یا ورودی هوای عمومی. SL INFINITY 140 همچنین از 0 دور در دقیقه برای ساخت بی‌صدا نهایی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی توسط رابط منحنی فن بازطراحی شده L-Connect از طریق حالت Start/Stop پشتیبانی می‌شود که اجازه می‌دهد RPM زمانی که CPU یا GPU زیر 50 درجه سانتی‌گراد کار می‌کند روی 0 تنظیم شود. انعطاف پذیری بیشتر برای سری SL INFINITY 140 میلی متری
SL INFINITY 140 کاملاً با هاب کنترلر SL INFINITY سازگار است و به کاربران این امکان را می دهد که از گروه های مختلف فن های SL INFINITY 120mm یا SL INFINITY 140mm در ساخت خود استفاده کنند. SL INFINITY 140 شامل کلیدهای قفل قابل جابجایی در کنار فن برای فاصله بهتر با اتصالات رادیاتور است. PSU بر روی قاب فن متمرکز شده است و به گونه ای طراحی شده است که به کابل اجازه می دهد 180 درجه چرخانده شود، بنابراین همچنان رو به پشت کیس است. SL INFINITY 140 Single Pack دارای کابل ماژول منبع تغذیه است که به یک کابل استاندارد PWM و 5V-ARGB تقسیم می شود تا امکان اتصال مستقیم به مادربرد را فراهم کند.