لیان لی LANCOOL III را راه‌اندازی می‌کند — با فشار دادن مرزهای عملکرد خنک‌کننده

LANCOOL III از 15 جولای 2022 برای پیش‌سفارش در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، آخرین محصول اضافه شده به سری LANCOOL را با LANCOOL III اعلام کرد. طراحی شده برای ارائه بهترین عملکرد به صورت استاندارد، LANCOOL III دارای یک پانل جلویی بازطراحی شده با تخلخل 51 درصد، چهار فن PWM 140 میلی متری از پیش نصب شده است و به طور همزمان از سه رادیاتور 360 میلی متری در بالا پشتیبانی می کند. ، و در طبقه پایین. LANCOOL III دارای طراحی پانل جلویی به روز شده با نوارهای آلومینیومی پیوسته است که به عنوان دسته های پانل جانبی عمل می کند و یک راه حل مدیریت کابل بهبود یافته است. LANCOOL III در نسخه های سیاه یا سفید، RGB یا غیر RGB موجود است. برای ارائه عملکرد عالی در خارج از جعبه، LANCOOL III برای جریان هوا با پانل جلویی مشبک با تخلخل 51 درصد، پانل های مشبک ظریف در بالا و هر دو طرف منبع بلوک فیرینگ و چهار عدد 140 میلی متری از پیش نصب شده بهینه شده است. . طرفداران PWM LANCOOL III طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سازگاری خنک‌کننده را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد تا یک رادیاتور 360 میلی‌متری در جلو روی براکت چند موقعیتی، بالای پوشش PSU (حداکثر ضخامت 80 میلی‌متر) و تا یک رادیاتور 420 میلی‌متری در بالا نصب کنند. حداکثر ضخامت 75 میلی متر) در موقعیت افست با فاصله کافی برای ماژول های حافظه 60 میلی متری بالا. LANCOOL III با پشتیبانی از مادربردهای E-ATX، کارت‌های گرافیکی با طول 420 میلی‌متر و منابع تغذیه ATX، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی متعددی را برای نصب تا 12 در 2.5 اینچ SSD یا 4 در 3.5 اینچ HDD و 8 در 2.5 اینچ SSD ارائه می‌کند.

ظاهر کاربردی جدید

LANCOOL III با دو نوار آلومینیومی برس خورده خود که در جلو قرار گرفته اند، ظاهری آینده نگرانه دارد. هر نوار همچنین به عنوان دستگیره در برای پانل های شیشه ای راست و چپ عمل می کند. با ورودی/خروجی مدرنی که در بالای پنل جلویی (دکمه روشن/خاموش، دکمه تنظیم مجدد، دو USB 3.0، USB نوع C، صدا) قرار دارد، کاربران می‌توانند هنگام قرار دادن جعبه، آن را برای دسترسی آسان‌تر به پایین حرکت دهند. روی یک میز
برای LANCOOL III RGB، پنل I/O مجهز به دکمه‌های کنترلی RGB اضافی برای سفارشی‌سازی نور 3 فن 140 میلی‌متری ARGB از پیش نصب‌شده در جلو است.

لوازم جانبی GPU عمودی اضافی
نصب GPU عمودی نیز در LANCOOL III با استفاده از کیت GPU عمودی O11D EVO امکان پذیر است. کاربران می توانند کیت سیاه یا سفید مجهز به کابل رایزر PCIe 3.0 یا 4.0 را انتخاب کنند. کیت GPU عمودی را می‌توان در LANCOOL III در ارتفاع‌های مختلف نصب کرد که در موقعیت پایین‌تر، 6 میلی‌متر فضای بین کیت و قسمت بالای پوشش PSU باقی می‌ماند و در موقعیت بالاتر، 46 میلی‌متر فضا برای فن‌ها و یک هیت سینک در بالای PSU ایجاد می‌شود. کفن.

مدیریت کابل پیشرفته
محفظه دوم LANCOOL III مدیریت کامل کابل را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که کیس به بهترین شکل ظاهر می شود. در پشت دو پانل پوششی قابل جابجایی، لولایی و بسته مغناطیسی، نوارهای 8 x Velcro در کیس تعبیه شده است. سه نوار چسب بزرگ با چندین کانال برای سازماندهی و جداسازی کابل‌های پنل جلو، مادربرد 24 پین و کابل‌های برق GPU و هاب‌های فن. در اطراف ناحیه مادربرد، 5 برابر نوارهای Velcro کوچکتر برای مسیریابی کابل هایی مانند کابل EPS CPU و درایوهای ذخیره سازی نصب شده است. علاوه بر این، فضای کافی برای نصب تا چهار هاب فن/ARGB وجود دارد.

تحریریه Techpowerup