قیمت دی وی دی رایتر خرید بلوری رایتر آی تی بازار | techpowerup

برخی از سی‌دی-رام‌ها که سی‌دی پیشرفته نام دارند، می‌توانند به شکل هم‌زمان هم داده‌های رایانه‌ای را بر روی خود ذخیره کنند و هم حاوی صدا و صوت باشند. بخش مربوط به داده تنها بر روی رایانه قابل استفاده است و بخشی هم که حاوی صداها است توسط یک پخش‌کننده سی‌دی قابل استفاده است. زمانی که دی وی دی رایتر را باز کردید یک نگاهی نیز به ریلی که لنز روی آن قرار گرفته بیاندازید و اگر گرد و غبار روی آن قرار گرفته باشد آن را نیز تمیز کنید زیرا در حین خواندن سی دی یا دی وی دی لنز روی آن ریل به صورت مداوم در حال رفت و آمد است. در این نوع درایور ها، دکمه‌ای بر روی قطعه وجود دارد که با فشردن آن محفظه‌ای که برای قرار دادن دیسک است خارج می‌شود.

  • این وسایل پرکاربرد ، عليرغم عرضه هارد ديسک ها و حافطه هاي فلش ، هنوز هم در بين کاربران محبوبيت دارند و از آن ها در سطح گسترده ای استفاده مي شود.
  • افراد برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را بر روی دیسک‌ها ذخیره کنند و یا آن‌ها را از روی دیسک‌ها بخوانند، به دستگاهی به نام دی وی دی رایتر نیاز دارند.
  • در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است.
  • چنانچه قصد خريد يک دي وي دي رايتر را داريد ، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.
  • کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است.
  • به همین دلیل ، امروزه با استفاده از بافرهایی با ظرفیتی در حد مگابایت ، کارها پیش می رود .

یکی از قطعات مهم و کارآمد هر نوعلپ تاپ یا کامپیوتری، دی وی دی رایتر است . اما اگر کامپیوتر به دی وی دی رایتر ، مجهز نبود و نیاز به رایت یا تهیه یک کپی از دی وی دی وجود داشته باشد، دی وی دی رایتر اکسترنال بهترین گزینه برای انجام این کار، است . این نوع دی وی دی رایتر اکسترنال که به نوعی ، نمونه ی است که از خارج به کامپیوتر متصل می گردد ، و به درایو نوری نیز، شهرت دارد . این درایوها، از طریق اپتیک یا نور، داده های روی سی دی یا دی وی دی اصلی را خوانده و حفظ می نمایند ، و به واسطه ی یک نرم افزار واسطه، دیتاها را از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بر روی دی وی دی دیگری ، کپی می نمایند . یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند.

اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. سامسونگ ، اچ پی ، پایونیر ، سونی و ترنسند از جمله شرکت هایی هستند که محصولات خود را در بازار عرضه کرده اند. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. از جمله عوامل موثر در تعيين قيمت دي وي دي رايتر ها مي توان به نوع ، سرعت ، فضاي بافر ، شرکت سازنده و …

http://asanbehbar.ir

بنابراین اگر سرعت خواندن دی وی دی ، برای یک دی وی دی رایتر ، 8X باشد ، باید حاصلضرب رقم ثابت X را با عدد مجاورش محاسبه کرده تا سرعت عملیات مورد بحث محاسبه گردد . البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که سرعت خواندن اطلاعات همیشه یا بیشتر یا برابر با سرعت نوشتن اطلاعات است . این تفاوت سرعت به دلیل روال انتقال اطلاعات از سیستم کامپیوتری به دستگاه جانبی و طولانی تر بودن فرایند ثبت اطلاعات است . CD-R/CD-RW ، درایوی نوری است که معمولا به نام سی دی رایتر ، سی دی رکوردر یا سی دی برنر نیز شناخته می شود . منظور از RW ، قابلیت بازنویسی اطلاعات روی سی دی یا دی وی دی است .

متاورس آینده اتصال دیجیتال!

توجه به دارا بودن ضمانت برای مجله خبری سخت افزار کامپیوتر بسیار حائز اهمیت است پس حتما دقت کنید که محصولی که خریداری می کنید دارای ضمانت باشد. هنگام خرید دستگاه را به همراه کارت گارانتی از فروشنده تحویل بگیرید تا اگر محصول خریداری شده از مشکلی برخوردار باشد قادر به تعویض آن باشید. در دی وی دی رایترها نیز یک بافر وجود دارد که وظیفه همگام سازی چیپ پردازشی دستگاه با CPU را برعهده دارد. این بافر در واقع اطلاعات لازم برای رایت را در خود ذخیره نوده و کم کم به چیپ ست پردازشی منتقل می نماید تا بر روی CD و یا DVD رایت شود. لازم به ذکر است که امروزه با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و روز دنیا استفاده از دستگاه‌هایی مثل دی وی دی رایتر کم رنگ‌تر از قبل شده است، ولی با اینحال بسیاری از مرکزها و مصرف‌کننده‌های شخصی هنوز از حافظه‌هایی مثل دی وی دی و سی‌دی استفاده می‌کنند. برای حل کردن معضلات و چالش‌های احتمالی در مبحث تعمیرات قسمت دی وی دی رایتر در ادامه، مرکزی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین نوع خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

تبدیل PCIE 1X به PCIE 16X با رابط کابل USB3.0 با برق 6 پین

تحریریه Techpowerup