فرقه بره: آثار باستانی که امروزه در دسترس است

باس مبارزات و دشمنان بازسازی شده است
در Post-Game جدید، هر رئیس با الگوهای حمله جدید و دشوارتر اصلاح شده است. ما می دانیم که بسیاری از شما برای عمق و سختی بیشتر نبرد درخواست کرده اید، بنابراین این یکی از راه هایی است که ما درخواست های شما را به Relics of the Old Faith اضافه می کنیم.

اولین به روز رسانی محتوای اصلی Cult of the Lamb اکنون در دسترس است! بره باید فرقه خود را شکوفا کند، پیروانش را وفادار نگه دارد، و قدرتش را بدون چالش در این بسط محتوای رایگان، Relics of the Old Faith حفظ کند. راه‌های کاملاً جدیدی برای گسترش انجیل فرقه بره با توانایی‌های جدید قدرتمند، شخصیت‌های جدید هیجان‌انگیز و چالش‌های جدید هیجان‌انگیز اضافه می‌کند.

فرقه خود را در سرزمین پیامبران دروغین راه اندازی کنید، به مناطق مختلف و مرموز سفر کنید تا جامعه ای وفادار از پرستان جنگل بسازید، و کلمه خود را برای تبدیل شدن به تنها فرقه واقعی پخش کنید. اکنون در رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس موجود است!

شیماچ
این شخصیت کنجکاو نگهبان آثار ایمان قدیمی است. هنگامی که در جنگ های صلیبی خود با آنها روبرو می شوید، اطلاعات بیشتری در مورد این اشیاء مرموز و جایگاه آنها در جهان خواهید آموخت.

پیشرفت بعد از بازی
جنگ صلیبی علیه این چالش های جدید نیز پاداش های جدیدی را به همراه خواهد داشت. فروشنده عرفانی بسیاری از موارد مفید را به بره اعطا می کند که به شما امکان می دهد آموزه های از دست رفته قبلی را اجرا کنید، توانایی های جدید پیروان را با گردنبند اعطا کنید و فرم های فالوور جدید را باز کنید!

بسته بدعت گذار

من فکر می کنم شما می توانید ببینید که این به روز رسانی واقعا بزرگ است. ما انتظار نداشتیم تعداد زیادی از مردم بازی ما را انجام دهند و هر چیزی که می توانستیم را در Relics of the Old Faith گذاشتیم. ما می خواهیم Cult of the Lamb را به بهترین بازی ممکن تبدیل کنیم و به همین دلیل است که این به روز رسانی محتوای اصلی کاملاً رایگان است. اگر می خواهید به حمایت از ما ادامه دهید، ما بسته Heretic را منتشر کرده ایم که یک DLC صرفاً آرایشی است. ما همچنین بازی را در بزرگترین فروش خود قرار خواهیم داد، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای پیوستن به فرقه است! شما تا کنون فداکاری بسیار زیادی به ما نشان داده اید و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم از این گردش عظیم با هم لذت ببریم.

آثار برای جمع آوری و نبرد

پس این یادگارهای ایمان قدیمی چیست؟ Relics یک سیستم مبارزه کاملاً جدید است که ما اضافه کرده‌ایم تا Lamb بتواند آنها را جمع‌آوری کرده و بجنگد. از چشم Leshy تا کفش Clauneck، هر یک از این آیتم های ایدئولوژیک توانایی جدید قدرتمندی را برای جنگ های صلیبی شما به ارمغان می آورد.

Relics of the Old Faith محتوای جدید، قابلیت پخش مجدد و بسیاری از ویژگی ها را اضافه می کند. Relics of the Old Faith یک آپدیت رایگان بزرگ Cult of the Lamb است. ما به بسیاری از درخواست‌های شما گوش داده‌ایم و از زمان راه‌اندازی تلاش کرده‌ایم تا هر آنچه می‌توانیم اضافه کنیم. چیزهای زیادی وجود دارد که نمی تواند در یک مقاله خبری جای بگیرد، اما ما سعی می کنیم…

سناریوی جدید بعد از بازی

پس از شکست دادن رئیس نهایی، موجودی مرموز از دنیایی دیگر به بره وظیفه جدیدی می دهد.حملات سنگین
هر یک از 5 نوع سلاح در حال حاضر دارای یک حمله سنگین است. تبر خود را مانند یک بومرنگ پرتاب کنید، یک حمله خنجر دور زده را انجام دهید، یا به یک دستکش تورنادو بچرخید تا با موقعیتی که در آن قرار دارید مطابقت داشته باشید. حملات سنگین را می توان به شکلی حتی قدرتمندتر ارتقا داد.

این برای همه شماست،
با تشکر

Cult of the Lamb را در استیم بخرید



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران