سیگیت هارد دیسک های کلکسیونی Spider Man FireCuda را منتشر کرد



با قدرت زیاد هارد دیسک، مسئولیت بزرگ ذخیره سازی ایمن داده ها و دسترسی سریع به آن بر عهده می گیرد. شرکت Seagate Technology با الهام از دنیای مرد عنکبوتی مارول، امروز سه مدل کاملا جدید از هارد اکسترنال مرد عنکبوتی با مجوز رسمی و نسخه محدود را معرفی کرد و به خط دستگاه های ذخیره سازی نسخه ویژه جامعه پیوست.

این هارد دیسک‌های نسخه ویژه به یاد مرد عنکبوتی، شبح-عنکبوتی (معروف به گوئن استیسی) و مایلز مورالس، به طرفداران مرد عنکبوتی این فرصت را می‌دهند که سه دیسک منحصر به فرد با آثار هنری بی‌نظیر مارول داشته باشند. هر دیسک همچنین دارای نورپردازی LED RGB قابل تنظیم است که آن را به بهترین وسیله جانبی برای Spidey یا سایر تنظیمات بازی با موضوع تبدیل می کند.

هارد دیسک های اکسترنال FireCuda با ظرفیت 2 ترابایت، با رایانه های شخصی ویندوز، مک ها، پلی استیشن و ایکس باکس سازگار است، بنابراین علاقه مندان به فناوری می توانند رسانه ها، فایل ها و بازی ها را بدون توجه به عملکرد سیستم رایانه جمع آوری و ذخیره کنند. درایوهای سبک وزن که با اتصال USB 3.2 Gen1 برای سازگاری جهانی و سرعت انتقال سریع، و مجهز به گذرگاه USB طراحی شده اند، برای طرفداران مرد عنکبوتی که به دنبال فضای ذخیره سازی چشم نواز در حال حرکت هستند، عالی هستند.

درایوهای نسخه ویژه شامل یک سال ضمانت محدود سیگیت و یک سال خدمات بازیابی اطلاعات Rescue است تا کاربران در تمام ماجراجویی های خود خیال آسوده داشته باشند. آنها همچنین شامل نرم افزارهای تشخیصی Seagate’s DiscWizard و SeaTools هستند که به نظارت بر سلامت و عملکرد درایو شما کمک می کند.

هر درایو ماه آینده با قیمت 109.99 دلار برای خرید در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup