ساحل لاک پشت از سکان و کوه VelocityOne برای شبیه سازهای پرواز پرده برداری کرد

یورگن استارک، رئیس و مدیرعامل Turtle. Beach Corporation گفت: «در ترکیب با Velocity One Flight، پدال‌ها و پایه‌های VelocityOne جدید بهترین، جامع‌ترین و مدرن‌ترین سیستم کنترل شبیه‌سازی پرواز در بازار را ایجاد می‌کنند. “ما در چند هفته گذشته با استقبال عالی از جامعه شبیه ساز پرواز، پدال ها و پشت درهای بسته ایستاده ایم. با جزئیات کامل در حال حاضر، از جمله سازگاری گسترده با سایر محصولات، می دانیم که طرفداران برای تکمیل آنها هیجان زده خواهند شد. با پدال‌های VelocityOne ساخته می‌شود و هنگام راه‌اندازی از آن پشتیبانی می‌کند.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation (Nasdaq:HEAR) امروز از پدال‌های Turtle Beach VelocityOne Rudder و Turtle Beach VelocityOne Stand به عنوان جدیدترین افزوده‌ها به خط رو به رشد لوازم جانبی شبیه‌سازی بازی رونمایی کرد. سکان و کوه VelocityOne به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملاً با سیستم کنترل جهانی پرواز VelocityOne برنده جایزه Turtle Beach و همچنین سایر پیکربندی‌های یوغ، فرمان و پدال مسابقه‌ای هماهنگ شوند.علاقه مندان به پرواز اکنون می توانند تنظیمات خود را با پدال های سکان VelocityOne از Turtle Beach به سطوح جدیدی از واقع گرایی ارتقا دهند. پدال‌های سکان جدید برای طرفداران رایانه‌های شخصی ویندوز، Xbox Series X|S و Xbox One دارای تنظیمات دوگانه پدال برای هواپیماهای سبک و خطوط هوایی سنگین هستند، با محور سکان صاف و حسگرها جلوه سالن غیر تماسی بر روی همه محورها برای صاف بودن. حرکات و عمر طولانی تر محصول بدون تعمیر و نگهداری. ترمزهای دیفرانسیل امکان چرخش های محکم و کنترل دقیق ترمز روی باند فرودگاه را فراهم می کند، در حالی که فنرهای قابل تعویض و عرض و شکل پدال قابل تنظیم، واقع بینی بیشتری را ارائه می دهند، چه در حال پرواز با هواپیمای سبک، هواپیمای سنگین یا هواپیمای شکار باشید. به علاوه، راه‌حل‌های نصب پایدار متعدد، پدال‌های VelocityOne Rudder را روی سطوح مختلف محکم نگه می‌دارند. پدال‌های Turtle Beach VelocityOne Rudder امروز برای پیش‌سفارش از Turtle Beach و خرده‌فروشان شرکت‌کننده با قیمت 299.99 دلار MSRP در دسترس هستند و از 31 اکتبر 2022 عرضه خواهند شد.

فن های Flight sim می توانند با خیال راحت نصب و راه اندازی کامل خود را با پایه VelocityOne Turtle Beach ذخیره کنند. همچنین برای اطمینان از تناسب کامل با سیستم کنترل شبیه‌سازی پرواز VelocityOne و پدال‌های VelocityOne، پایه VelocityOne با سایر لوازم جانبی فرمان و پدال شبیه‌سازی پرواز و شبیه‌سازی مسابقه نیز سازگار است. پایه VelocityOne دارای یک ضامن با باز کردن سریع یکپارچه برای تنظیم ارتفاع، زاویه و طول برای هر بازیکن و محیطی است. علاوه بر این، سکوی نصب بالا برای قرارگیری مناسب یوغ یا چرخ کج می شود، و پلت فرم پایینی را می توان به طور مشابه برای پدال های سکان یا مسابقه تنظیم کرد. طراحی برگشت پذیر پایه VelocityOne به آن اجازه می دهد تا در هر جهت مورد استفاده قرار گیرد و سکوهای محکم فولادی برای کار با محصولات VelocityOne Flight & VelocityOne Rudder از قبل سوراخ شده اند. پایه‌های لاستیکی ضد لرزش و قابل تنظیم پایه VelocityOne را محکم نگه می‌دارد، و طراحی مناسب تاشو، نگهداری آن را بدون نیاز به جدا کردن لوازم جانبی آسان می‌کند. استند VelocityOne نیز امروز برای پیش‌سفارش در www.turtlebeach.com و خرده‌فروشان شرکت‌کننده با قیمت 199.99 دلار در دسترس است و در دسامبر 2022 عرضه خواهد شد.