رزرو برای اولین تبلت سه بعدی مجهز به هوش مصنوعی در جهان باز است: Lume Pad 2 برنده جایزه Leia Inc.

آینده تجسم سه بعدی اینجاست: اکنون رزرواسیون در ایالات متحده برای Lume Pad 2 شرکت Leia، اولین تبلت 3D•AI جهان با فناوری داخلی برای ایجاد تجربه های حین تماس از بازی های سه بعدی، پخش جریانی و کاملاً فراگیر باز است. برنامه های اشتراک گذاری و ایجاد محتوا – همه بدون نیاز به عینک. از امروز، Lume Pad 2 برای رزرو از طریق LeiaInc.com با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 1099 دلار در دسترس است. مشتریانی که تا 31 مارس رزرو کنند، با تأیید سفارش خود در آوریل، زمانی که تبلت ها شروع به ارسال می کنند، 100 دلار تخفیف دریافت می کنند.

LeiaChat ارتباط احساسی بیشتری را در چت سه بعدی واقع گرایانه ارائه می دهد (برخلاف سایر برنامه هایی که از آواتار استفاده می کنند)، یک تجربه ویدیویی فعلی و صیقلی را امکان پذیر می کند که عمق و تفاوت های ظریف بی نظیری را ثبت می کند.

عماد مستقی، مدیر عامل Stability.AI گفت: «ما تازه در حال درک این موضوع هستیم که چگونه هوش مصنوعی نحوه برقراری ارتباط، همکاری و ایجاد را تغییر خواهد داد. لیا همچنان مرزها را با سه بعدی پیش می‌برد زیرا به معنای واقعی کلمه چشمان ما را به سمت بعد جدیدی از تعامل دیجیتال باز می‌کند، هنر را زنده می‌کند و خلاقان را با ابزارهای پیشگامانه درگیر می‌کند.»

Cecilia Qvist، مدیرعامل شرکت Leia گفت: «با تجربه‌های منحصربه‌فرد 3D•AI Leia که اکنون در سطح جهانی در دسترس است، مردم دیگر مجبور نیستند به تعاملات غیرطبیعی مانند چت ویدیویی روی صفحه تخت رضایت دهند. یک ارتباط انسانی معتبرتر از تجربیات آنلاین آنها.” دیوید فتال، یکی از بنیانگذاران و CTO شرکت Leia گفت: “ما می دانیم که سه بعدی جدید نیست – اما روشی که ما انجام می دهیم این است.” یکی از مهیج ترین کاربردهای آن – ارائه یک تجربه مشاهده سه بعدی کاملاً فراگیر برای چشم غیر مسلح است که ما معتقدیم Lume Pad 2 را به یک دستگاه سه بعدی برای همه تبدیل می کند.

LeiaChat و LeiaDream باید جزو محبوب ترین ویژگی ها باشند.

می‌گوید: «پلتفرم Zoom مسلماً پیشرو جهانی در کنفرانس ویدیویی است و رویکرد کاربر محور آن به نوآوری با آرزوهای ما در Leia مطابقت دارد، زیرا هدف ما این است که تجربه سه‌بعدی همهجانبه و واقعی خود را برای همه در سراسر جهان در دسترس قرار دهیم.» Qvist.

برای رزرو Lume Pad 2 یا اطلاعات بیشتر، لطفاً به leiainc.com مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Leia همچنین با Stability.AI همکاری کرده است تا از فناوری پخش پایدار خود برای ایجاد LeiaDream استفاده کند، اولین برنامه هنری مولد یکپارچه که به کاربران امکان می دهد خلاقیت داشته باشند و هنر هوش مصنوعی را با متن سه بعدی تولید کنند.

برندان ایتلسون، مدیر ارشد فناوری زوم، گفت: «لیا آماده است تا تصاویر سه بعدی همه جانبه را برای کاربران موبایل در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. “قابلیت چت سه بعدی – به ویژه از طریق یک دستگاه دستی – بدون شک نحوه ارتباط ما با دیگران را هر روز بهبود می بخشد. Zoom SDK ویدئوی ما را برای پخش بهتر جریان های ویدئویی استریوسکوپی و فعال کردن LeiaChat برای ارائه یکی از با کیفیت ترین ویدئوهای سه بعدی بهینه کرده است. فراخوانی تجربیات.”