راهنمای عيب يابی درایو CD و DVD | techpowerup

قیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد. همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید. External dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد. این درایوها برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند. درایو نوری اینترنال در داخل کیس ها و لپ تاپ ها قرار میگیرد که سرعت بالایی دارند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی و سازگاری با تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی اشاره نمود و شما می توانید به رایت اطلاعات بر روی تمامی دیسک ها و حتی دی وی دی های دولایه بپردازید.

دی وی دی رایتر اکسترنال External DVD Drive در ایساتیس کامپیوتر

اندازی مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وی دی درایو؛ اندازه و ابعاد این قطعه می‌تواند متفاوت باشد. پس در زمان خرید توجه داشته باشید که اندازه این درایور مناسب لپ تاپ شما باشد. دی وی دی رایتر هم مانند دیگر دستگاه های رایانه، از اجزای مختلف تشکیل شده است. تمامی این اجزا، در مدل های مختلف این دستگاه وجود داشته و کارایی یکسانی دارند. قسمت پشتی درایو نوری اینترنال شامل درگاهی برای کابل است که به مادربرد متصل می‌شود. نوع کابل استفاده شده به نوع درایو بستگی دارد اما تقریباً همیشه هنگام خرید درایو نوری کابل آن هم همراهش است.

جهت آنباکس و دیدن نمای نزدیک از تمامی محصولات فقط کافیه به شماره واتساپ پیام داده و لینک محصول مورد نظرتون رو ارسال کنید .

دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی. بهتر است پيش از خريد بودجه خود را مشخص کنيد و بر اساس آن به بازار خريد قدم بگذاريد. در هنگام خريد به بافر و سرعت دي وي دي رايتر توجه کنيد و دی وی دی رایتری با سرعت و بافر مطابق با نيازتان انتخاب کنيد.

  • یکی از موضوعات مهم دیگر در این زمینه، افراد مجرب و حرفه‌ای هستند که می‌توانند هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ را برای مراجعه کنندگان به مراتب کاهش دهند.
  • در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.
  • امروزه در اغلب لپ تاپ‌ها دی‌وی‌دی درایو حذف‌شده است تا دستگاه وزن کمتری داشته باشند.
  • در این درایو ها هنگام خواندن و یا نوشتن دیسک های نوری می چرخند و همین سبب می گردد صدا ایجاد شود.
است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند. برای درک آسان و سریع مفهوم ” درایو نوری اکسترنال ” نیاز است که ابتدا دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” را به صورت جداگانه توضیح دهیم. که از آن برای خواندن و نوشتن یا پاک کردن اطلاعات ازدیسک‌های نوری استفاده می‌شود. زمانی که به درستی از دی وی دی رایتراکسترنال محافظت کنید و آن را داخل محفظه ای پلاستیکی یا درون جعبه ای و .. نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی ازآن استفاده کنید. میزان عمر بالای آنها می باشد ، به این صورت که برای اتصال آن به سیستم توسط اتصالات سخت افزاری یو اس بی استفاده می شود و این امر موجب می شود که هیچ آلودگی و گرد و غباری وارد دی وی دی پلیر نمی شود ، مگر اینکه دچار یک ضربه فیزیکی شود.

معرفی باکیفیت ترین مدلهای درایو DVD بازار

اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم. ما در این مقاله از تیم تعمیرات کامپیوتر کرج رایان کمک گرفته ایم. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند .

http://asanbehbar.ir