راکت بازرسی بدنی راکت فلزیاب 02122067721 2023 | مجله حضور و غیاب

راکت بازرسی بدنی راکت فلزیاب 02122067721 2023 | مجله حضور و غیاب

دقت و قدرت آنها در شناسایی فلزات بسیار بالاست و دارای قابلیت تنطیم درجه حساسیت نیز می باشند. ساخت مناسب، وزن و حجم کم با کارایی بالا از دیگر ویژگیهای بهترین راکت های بازرسی بدنی می باشد. یکی دیگر از اماکنی که می‌توان از راکت بازرسی بدنی استفاده کرد، مدارس هستند. از این رو نگهبان با استفاده از راکت بازرسی در ورودی مدرسه به راحتی موبایل دانش‌آموزان را شناسایی و کشف می‌کند. مورد مشابه؛ استفاده از ردیاب موبایل در ورودی امتحانات کنکور است که داوطلبان کنکور قبل از ورود به جلسه کنکور، توسط مراقبین و با استفاده از راکت ردیاب مورد بازرسی قرار می‌گیرند. راکت فلزیاب D200 پادیس محصولی کاربردی و قابل حمل جهت شناسایی انواع فلزات و اشیای فلزی غیرمجاز همراه افراد می‌باشد.

قبل از استفاده از هر راکت بازرسی بدنی، توجه کنید که باتری آن شارژ کامل داشته باشد، تا بهترین کارایی را ارائه نماید. راکت‌های فلزیاب و دستگاه های بازسی بدنی از لحاظ قیمتی به دو گروه حدود 5 میلیون تومان و بالای 10 میلیون تومان تقسیم می‌شوند. دو دستگاه راکت فلزیاب MD-01 و MD-02 تولید داخل ایران بوده و از لحاظ کیفیت شناسایی، از بیشتر محصولات موجود در بازار بهتر هستند.

نکات برجسته محصول :

به همین دلیل در ورودی این مدارس، سرایدار یا نگهبان با استفاده از راکت بازرسی به راحتی موبایل دانش‌آموزان را کشف می‌کند. شرکت تایگر موظف است در این مدت تمام خدمات پشتیبانی (نصب، تعمیر دستگاه حضور غیاب ، ارائه آپدیت، آموزش و …) مربوط به محصول خریداری شده را برای مشتری انجام دهد. این خدمات می‌تواند به صورت رایگان و یا غیر رایگان (دریافت هزینه) باشد. کیفیت خدمات پس از فروش از فاکتورهای بسیار مهم در کسب رضایت مشتری است. شما اگر بهترین محصول را خریداری نمایید، اما خدمات پشتیبانی مناسبی را، برای آن دریافت ننمایید، قطعاً در ادامه کار با مشکل مواجه خواهید شد و دستگاه را کنار خواهید گذاشت. خدمات پس از فروش تایگر، شامل گارانتی دستگاه و ارائه خدمات پشتیبانی می‌شود.

  • دو دستگاه راکت فلزیاب MD-01 و MD-02 تولید داخل ایران بوده و از لحاظ کیفیت شناسایی، از بیشتر محصولات موجود در بازار بهتر هستند.
  • با استفاده از این راکت‌ها ‌می‌توان از خطاهای انسانی و تبانی در بازرسی انسانی جلوگیری کرده و مانع از ورود و خروج اشیا بدون مجوز شود.
  • شما می توانید جهت مشاور و خرید با واحد فروش سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید.
  • دیگر محصولات راکت فلزیاب و راکت موبایل یاب پادیس نیز با شرایط و قابلیت‌های ویژه در سازمان‌ها و پروژه‌های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است.
  • این محصول با کسب میزان رضایت بالا از طرف کاربران خود، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برای آشنایی با جزییات بیشتری از راکت فلزیاب D200 پادیس حتما با مشاوران ما در تماس باشید. راکت بازرسی بدنی برای تشخیص و کشف انواع قطعات الکترونیکی و فلزی همراه افراد کاربرد دارد. از این رو از آن در ورودی اماکن حساس مانند فرودگاه‌ها، کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و .. از این ابزار به عنوان دستگاه بازرسی جهت شناسایی گوشی در ورودی جلسات کنکور یا مدارس و یا راکت فلزیاب برای کشف انواع فلز نیز استفاده می‌گردد.

آشنایی با امکانات راکت بازرسی

منظور از راکت بازرسی بدنی کنکور چیه ؟ میشه توضیح بدید ؟ مطالب مفید و کاربردی دارید . ممنون از اینکه وقت گذاشتید و محتوای با ارزش برای مخاطبان فراهم کردید. امکان تست و خرید حضوری راکت بازرسی فلزیاب در محل شرکت در تهران وجود دارد. ما بهترین راکت بازرسی بدنی در انواع و مدل‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهیم. دستگاه ردیاب فلزی یک گزینه جایگزین عملی و کم هزینه برای ردیابی سبک می باشد ، انواع راکت بازرسی یا راکت فلزیاب برای حجم بالای افراد طراحی شده اند. مشتریان محترم در صورتی که فلز خاصی را برای شناسایی توسط راکت بازرسی در نظر دارید با هماهنگی قبلی با شرکت میتوانید فلز خود را با دستگاه تست نمائید و یک مورد بسیار مهم اینکه تنوع راکت ها زیاد هست و از نظر قیمتی با هم فرق دارند.