دی وی دی رایتر استوک Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | techpowerup

این مدل از درایو نوری اکسترنال پایونربا وزنی بسیار سبک و طراحی باریک ، مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی و تولید شده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابلUSB تامینمی‌کند و نیازی به کابل برق اضافه برای تغذیه ندارد. به این معنی که بعد از متصل کردن کابلUSB، لپ‌تاپ یا کامپیوتربه‌طور اتوماتیکآن را شناساییمی‌کند و برای استفاده از آننیازی به نصب درایور و یا نرم افزاری خاص نخواهید داشت. این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است.

سبد خرید

تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد. CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند.

بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از تعمیرکاران، تعمیر دی وی دی رام را تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی دانند و اقدام به تعویض آن می کنند. در نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو جهت کاهش هزینه های مشتریان در ابتدا تلاش می شود با تعمیر دستگاه، مشکل را برطرف کرد تا نیازی به تعویض کامل DVD رام نباشد. بافر ، حافظه ای موقت است که وظیفه نگهداری اطلاعات پردازش شده را بر عهده دارد .

  • اطلاعاتی که روی سی دی ها ذخیره می شدند ، غالبا فایل های موسیقی ، اطلاعات شخصی و یا اطلاعات نصب نرم افزار بودند .
  • خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد.
  • دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید.
  • همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند.
  • به عنوان مثال ، اگر برای تصویر برداری پزشکی به مرکز مربوطه مراجعه نمایید ، به جای نسخه کاغذی یا کلیشه تصاویر ، یک سی دی یا دی وی دی ، حاوی تصاویر به شما تحویل داده خواهد شد .
یکی از موضوعات مهم دیگر در این زمینه، افراد مجرب و حرفه‌ای هستند که می‌توانند هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ را برای مراجعه کنندگان به مراتب کاهش دهند. از این رو ما مرکز پی سی بلد را به ما پیشنهاد می‌کنیم که سال‌ها است در زمینه تعمیرات و خدمات کامپیوتری تجربه دارند. حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست.

http://asanbehbar.ir

بنابراین حتما در زمان مجله خبری سخت افزار کامپیوتر نوعی را انتخاب کنید که دارای گارانتی باشد. همیشه سی دی ها و یا دی وی دی هایی در جعبه رایتر وجود دارد که هنوز هم متوجه کاربرد آن ها نشده ام! در این نوع در دی وی دی درایو، اگر شما دیسک را بر لبه‌ی دستگاه قرار دهید، دیسک به داخل کشیده می‌شود؛ مانند دی وی دی درایور های ماشین. ، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند.

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس SDRW-08D2S-U Lite