دوربین لاجیتک Sight AI جلسات تجاری ترکیبی را برای شرکت کنندگان از راه دور منصفانه تر می کند

Sight نه تنها نمای بلندگو RightSight 2 را بهبود می‌بخشد، بلکه با Scribe، Rally Bar و Rally Bar Mini کار می‌کند تا به حل یکی از مهم‌ترین چالش‌های امروزی در محل کار ترکیبی کمک کند: منصفانه‌تر کردن جلسات برای همه.

قیمت و در دسترس بودن
Logitech Sight در اواسط سال 2023 با MSRP 1999 دلار در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Logitech Sight با براکت‌های همراه و مدیریت کابل داخلی به راحتی نصب می‌شود، یک ویژگی ضروری برای تیم‌های فناوری اطلاعات که باید فضاهای همکاری را به روشی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر تجهیز کنند. مدیریت با Logitech Sync ساده است، نرم افزار رایگانی که نظارت، به روز رسانی و عیب یابی دستگاه را از یک رابط مبتنی بر ابر امکان پذیر می کند. Logitech Sight با Rally Bar و Rally Bar Mini سازگار است، بنابراین تیم‌های IT می‌توانند با اطمینان این فناوری جدید را با نوارهای ویدیویی موجود خود به کار گیرند.

Logitech Sight به عنوان یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی، چشم‌اندازهای جایگزینی را ارائه می‌دهد که صدا و تصویر را به اتاق‌های بزرگ‌تر گسترش می‌دهد تا رالی بار یا دوربین رالی بار مینی در جلوی اتاق. Sight با دو دوربین 4K و هفت میکروفون شکل‌دهنده پرتو، مکالمات و غیرکلامی‌ها را همانطور که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد ضبط می‌کند. این در نهایت حضور و مشارکت کارکنان را با کمک به شرکت کنندگان از راه دور بهبود می بخشد که احساس کنند واقعاً پشت میز نشسته اند. بعد از راه‌اندازی، Sight RightSight را با Smart Switching فعال می‌کند، یک هوش تطبیقی ​​که بهترین نمای را بین دوربین رومیزی و دوربین جلو انتخاب می‌کند و به طور مستقیم بین نماهای دوربین تعاملات حضوری و به‌طور طبیعی دنبال کردن مکالمات جابه‌جا می‌شود.

رویکرد به پایداری
لاجیتک متعهد به ایجاد جهانی عادلانه تر و سازگار با آب و هوا با تلاش فعالانه برای کاهش تأثیر کربن ما است. به همین دلیل است که لاجیتک سایت تا حدی از مواد کم‌ضرر مانند پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف و آلومینیوم کم کربن در صورت امکان ساخته می‌شود و در بسته‌بندی مسئولانه ارسال می‌شود.

Sight با ادغام با پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی پیشرو مانند Microsoft Teams، Zoom، و Google Meet، استفاده از ویژگی‌های طرح‌بندی جلسات ترکیبی مانند Zoom Smart Gallery و Microsoft Teams Dynamic View را آسان می‌کند. سازگاری با پلتفرم‌های محبوب همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات این اطمینان را می‌دهد که فناوری اتاق هوشمند آنها همچنان نیازهای متغیر نیروی کار ترکیبی آنها را برآورده می‌کند.

امروز، لاجیتک Logitech Sight را معرفی کرد، یک دوربین رومیزی مجهز به هوش مصنوعی که با دوربین جلوی رالی بار یا دوربین جلوی رالی بار مینی کار می‌کند تا به طور هوشمندانه بهترین چشم‌انداز شرکت‌کنندگان در جلسه را ثبت کند و مکالمات را در حین حرکت در اتاق کنفرانس دنبال کند. در چشم انداز کار ترکیبی امروزی، که در آن 43 درصد از کارمندان از راه دور می گویند که احساس نمی کنند در آن شرکت دارند،* Logitech Sight با ارائه تجربه «در پشت میز» به کارگران از راه دور هنگام ملاقات با همکاران در دفتر، به حل اختلاف بین تیم های ترکیبی کمک می کند.ما دیگر مانند دوران اوج همه‌گیری در جعبه‌های ویدئویی با اندازه مساوی در خانه نیستیم. در دنیای کار ترکیبی، ترکیبی از کارگران در دفتر و از راه دور چالش ارائه تجربیات عادلانه به همه را افزایش می‌دهد.” اسکات وارتون، مدیر کل Logitech Video Collaboration گفت. لاجیتک سایت، زمانی که با رالی بار یا رالی بار مینی استفاده می‌شود، از هوش مصنوعی برای حل این مشکل با مدلی استفاده می‌کند که کمتر سیلیکون ولی و بیشتر هالیوود است – هنر استفاده از چندین زاویه دوربین و روش هوشمند جهت خارج کردن شرکت‌کنندگان از راه دور. در کنار و به اتاق. مشتریان ما به ما گفته اند که این یکی از بزرگترین نقاط درد کار ترکیبی است که باید حل کنند تا “بازگشت به دفتر” کارساز باشد. برای تیم ها بهتر است. ما معتقدیم، بر اساس سال ها تحقیق و اولیه بازخورد مشتری، مبنی بر اینکه ما کد این مسئله حیاتی اجتناب ناپذیر را برای سازمان ها در هر اندازه ای شکسته ایم.”

Logitech Sight جدیدترین در یک سری نوآوری است که برای یکسان سازی زمین بازی برای همه کارگران طراحی شده است، خواه آنها از محل کار، خانه یا هر جای دیگری همکاری کنند. این منطق کار جدید است: طراحی راه حل های تکنولوژیکی برای همه در هر فضا.