به‌روزرسانی جهانی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، مناطق اقیانوسیه و قطب جنوب را اضافه می‌کند

تیم شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت از جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای، عکس‌برداری هوایی و مدل‌های دیجیتال ارتفاع برای ایجاد World Update XIII استفاده کرد. این به روز رسانی دارای مدل سازی بهبود یافته از 13 کشور و 28 قلمرو غیر مستقل است و شامل بیش از 12 فرودگاه دست ساز، 150 نقطه مورد علاقه سفارشی و 11 ماموریت هیجان انگیز است: 3 سفر بوش، 5 پرواز اکتشافی جدید و 3 چالش فرود جدید – همه. همراه با Game Pass. بهشت صدا می زند! به روز رسانی جهانی سیزدهم: اقیانوسیه و قطب جنوب برای همه دارندگان شبیه ساز پرواز مایکروسافت به صورت رایگان در دسترس است. بررسی کنید که شبیه ساز شما به آخرین نسخه به روز شده باشد، World Update XIII را دانلود کنید و جزئیات باورنکردنی بازتولید شده در اقیانوسیه و قطب جنوب را بررسی کنید. بهشت صدا می زند!

Microsoft Flight Simulator اکنون برای Xbox Series X|S و PC Windows با Xbox Game Pass و PC Game Pass و برای Xbox One و دستگاه‌هایی که قبلاً از طریق Xbox Cloud Gaming دارید در دسترس است: www.xbox.com/en-US/ games / مایکروسافت-شبیه ساز پرواز



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در آخرین به‌روزرسانی جهانی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، مناطق وسیع اقیانوسیه و شکوه قطب جنوب را کشف کنید. برخی از عجیب‌ترین مناطق روی زمین را در World Update XIII کاوش کنید. Microsoft Flight Simulator هیجان زده است که با مناظر جدید و جذاب به زیبایی شبیه ساز اضافه کند. اقیانوسیه که هم به عنوان یک قاره و هم به عنوان یک منطقه جغرافیایی شناخته می شود و در نیمکره شمالی، جنوبی، شرقی و غربی قرار دارد، از جزایر مرجانی جدا شده، سواحل طولانی ماسه سفید، آتشفشان های سر به فلک کشیده، مناطق وسیعی از جنگل های بارانی خالی از سکنه و شهرهای پرجمعیت تشکیل شده است. . مملو از شگفتی های معماری مدرن قطب جنوب مقصد رویایی هوانوردان با ماجراجویی، فتنه و مناظر بی حد و حصر در سراسر ساحل بکر و زمین یخبندان داخلی است.

Microsoft Flight Simulator Global Update XIII شامل پلی‌نزیا (هاوایی و جزیره ایستر)، ملانزیا (فیجی، کالدونیای جدید، گینه نو، جزایر پاپوآ و سلیمان غربی اندونزی)، جزایر گالاپاگوس و کلیدهای مناطق قطب جنوب، از جمله شبه جزیره قطب جنوب است. این به روز رسانی در مجموع 13 کشور و 28 قلمرو غیر مستقل را ارائه می دهد که بسیاری از آنها وضوح بهبود یافته ای دارند که به خلبانان امکان می دهد مناظر جدید خیره کننده ای را در این مناطق تجربه کنند. این انتشار بر اساس جدیدترین عکس‌های هوایی، تصاویر ماهواره‌ای و داده‌های مدل‌سازی ارتفاعی دیجیتال است. یک میدان ارتفاع به روز شده برای هاوایی وجود دارد و شهر هونولولو با ده ها ساختمان دست ساز را نشان می دهد.

برخی از عجیب‌ترین مناطق زمین را در Microsoft Flight Simulator World Update XIII: اقیانوسیه و قطب جنوب کاوش کنید! این به‌روزرسانی رایگان که امروز در دسترس است، شامل پلی‌نزیا، ملانزیا، جزایر گالاپاگوس و مناطق کلیدی قطب جنوب و شبه‌جزیره قطب جنوب است.