بررسی کولر AIO 360 میلی‌متری Enermax LiqMaxFlo: کمی بزرگ‌تر، کمی بهتر

بررسی کولر AIO 360 میلی‌متری Enermax LiqMaxFlo: کمی بزرگ‌تر، کمی بهتر

برای فروشندگان لوازم جانبی رایانه شخصی، بزرگترین چالش در شرکت در بازار بسیار کالایی، متمایز کردن خود از رقبای متعددشان است. از آنجایی که طراحی‌های خنک‌کننده‌ها و سایر لوازم جانبی در طول سال‌ها به تعداد انگشت شماری از طرح‌های اولیه و بسیار بهینه‌شده همگرا شده‌اند و سخت‌افزار جدیدی را برای آنچه که اساساً یک "حل کرد" مشکل فیزیک سخت تر و سخت تر می شود. بنابراین اغلب، ما می بینیم که فروشندگان بر روی افزودن ویژگی های غیر اصلی به سخت افزار خود تمرکز می کنند، مانند نورپردازی RGB و سایر موارد زیبایی. اما هرازگاهی می بینیم که فروشنده ای با طراحی فیزیکی کولرهای خود کمی دورتر از مسیر مورد نظر خود می رود.

تاکید بر این نکته – و موضوع بررسی امروز – جدیدترین خنک کننده CPU All-in-one (AIO) Enermax، LiqMaxFlo 360mm است. Enermax که برای رقابت در بخش رده بالای بازار خنک کننده طراحی شده است، تصمیم گرفته است تا با ضخامت 38 میلی متر، حدود 40 درصد ضخیم تر از میانگین صنعت 27 میلی متری، کمی با فیزیک کولر 360 میلی متری خود بازی کند. و در حالی که Enermax به سختی اولین فروشنده ای است که یک خنک کننده AIO ضخیم عرضه می کند، آنها در اینجا شرکت بسیار محدودتری دارند به دلیل طراحی و سازگاری مبادلاتی که با استفاده از یک خنک کننده ضخیم تر به وجود می آید – معاوضه هایی که اکثر فروشندگان دیگر ترجیح می دهند از آن اجتناب کنند. .

نتیجه خالص این است که LiqMaxFlo 360mm بلافاصله شروع به کار می کند و از بسیاری از خنک کننده های 360 میلی متری موجود در بازار متمایز می شود و از طراحی استفاده می کند که می تواند Enermax را در عملکرد خنک کننده برتری دهد، حداقل تا زمانی که خنک کننده در یک خنک کننده قرار گیرد. سیستم. در غیر این صورت، Enermax صرفاً به ساخت یک خنک‌کننده بزرگ‌تر نمی‌پردازد، LiqMaxFlo 360 میلی‌متری را به نورپردازی RGB قابل تنظیم نیز مجهز کرده است، که به آن اجازه می‌دهد تا اولویت‌های زیبایی‌شناختی سازندگان رایانه‌های پیشرفته مدرن را نیز برآورده کند. در مجموع، یک چیز کوچک برای همه با LiqMaxFlo 360mm وجود دارد – و مقدار زیادی رادیاتور برای قرار دادن در یک جعبه. پس بیایید شروع کنیم.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup